Przetargi.pl
Remont sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego nr 7 w Radomsku przy ul. 11-go Listopada 16

Miasto Radomsko ogłasza przetarg

  • Adres: 97-500 Radomsko, ul. Tysiąclecia 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6854571 , fax. 044 6854513, 6854521
  • Data zamieszczenia: 2009-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Radomsko
    ul. Tysiąclecia 5 5
    97-500 Radomsko, woj. łódzkie
    tel. 044 6854571, fax. 044 6854513, 6854521
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomsko.pl, www.bip.radomsko.pl,
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego nr 7 w Radomsku przy ul. 11-go Listopada 16
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego nr 7 w Radomsku przy ul. 11-go Listopada 16. Zakres robót do wykonania zgodny ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót i projektem budowlano wykonawczym (z projektu budowlano wykonawczego wyłączono rozwiązania dot. podłogi sportowej w zakresie rusztu i wykładziny sportowej) obejmuje: 1.Wymianę podłogi w sali gimnastycznej w tym: 1.1 Rozbiórkę istniejącej podłogi. 1.2 Rozbiórkę części istniejącej posadzki betonowej. 1.3 Wykonanie nowego podłoża betonowego i posadzki na powierzchni dokonanej rozbiórki wraz z zaprojektowaną izolacją termiczną oraz przeciwwilgociową. 1.4 Wykonanie podłogi sportowej o następującej charakterystyce: - izolacja przeciwwilgociowa (folia paroizolacyjna 0,2 mm), - podwalina poziomująca z drewna sosnowego lub świerkowego wym. 120x120 mm (dla dostosowania wysokości podłogi do poziomu podłóg istniejących w korytarzu). - element sprężysty (podkładka z granulatu gumowego o wymiarach 95x95x8 mm i gęstości 960kg/m3) o rozstawie co 50 cm w osi pod legarem rusztu), - legary rusztu układane krzyżowo (z drewna sosnowego lub świerkowego klasy II-III, gr. 22 mm, szer. 90-95mm, układane w rozstawie co 50 cm w osi), - ślepa podłoga (z drewna sosnowego lub świerkowego klasy II-III, grub. 19 mm, szerokości 90-95 mm, układane w rozstawie co 15 cm w osi - izolacja przeciwwilgociowa (folia paroizolacyjna min. 0,2 mm) - płyta wierzchnia rozkładająca naprężenia (płyta wiórowa o grubości 12 mm typu V-313, V-100 lub OSB-3, układana w dwóch warstwach na przemian) Podwalina poziomująca, legary i ślepa podłoga powinny być zaimpregnowane metodą zanurzeniową lub ciśnieniową do stopnia trudnozapalności, wilgotność rusztu powinna się mieścić w granicach 12%-14%. System powinien obejmować wyposażenie podłogi w przestrzeni legarowej w system wymuszonej wentylacji mechanicznej. Nawierzchnia sportowa - wykładzina homogeniczna, ścieralna w całym przekroju, grubości 3,2÷4,0 mm, z powłoką ochronną poliuretanową - niewymagająca dodatkowej konserwacji o następujących parametrach zgodnych z polską normą: - redukcja siły (większa bądź równa) 55% - odkształcenie pionowe (większe bądź równe) 2,3 mm - odbicie piłki (większe bądź równe) 90% - obciążenie toczne (większe bądź równe) 1500 N Nawierzchnia sportowa powinna być zgodna z polską normą PN-EN 14904 na system tj. ruszt drewniany z wykładziną sportową i spełniać wymagania podłóg sportowych powierzchniowo sprężystych typ 4. Wykładzina sportowa powinna być w gat. I, rolowana. Wymaga się aby nawierzchnia podłogi sportowej mogła być wykorzystywana w szerokim zakresie - od profesjonalnego sportu do zajęć rekreacyjnych oraz imprez masowych, bez zabezpieczenia jej wykładzinami ochronnymi i na taką eksploatację wykonawca udzieli trzyletniej gwarancji. 1.5 Wykonanie instalacji elektrycznej dla obsługi wentylacji podłogi. 2.Montaż kosza podwieszanego do koszykówki w sali gimnastycznej w tym: wykonanie oraz montaż wzmocnień dźwigarów dachowych wykonanie wraz z dostawą i montaż kosza podwieszanego o parametrach: konstrukcja podwieszana z napędem elektrycznym mechanizm regulacji wysokości tablicy 105x180 cm. w zakresie 305÷260 cm. tablica do koszykówki o wymiarach 105x180 osłona dolnej krawędzi tablicy 105x180 obręcz do koszykówki uchylna z siłownikiem gazowym siatka do obręczy, sznur 5 mm - wykonanie instalacji elektrycznej dla obsługi zamontowanej konstrukcji kosza podwieszanego do koszykówki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: 1)przedmiar robót - stanowiący dodatek nr 7 do SIWZ, 2)szczegółowa specyfikacja techniczna - stanowiąca dodatek nr 8 do SIWZ, 3)projekt budowlano - wykonawczy - remont podłogi - stanowiący dodatek nr 9 do SIWZ, 4)projekt budowlano - wykonawczy - montaż kosza - stanowiący dodatek nr 10 do SIWZ, 5)projekt budowlano - wykonawczy - montaż kosza - instalacje elektryczne - stanowiący dodatek nr 11 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454320004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: 1)posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, roboty budowlane o łącznej wartości co najmniej 400 000,00 zł w zakresie wykonywania podłóg z wykładzin sportowych na konstrukcji - ruszcie - drewnianym. 3)dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym dysponuje co najmniej: a) osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiadającą określone przepisami ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie koniecznym do realizacji zadania z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego, b) osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót w zakresie instalacji elektrycznych posiadającą: - uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa Budowlanego (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w zakresie wymaganym do realizacji zamówienia z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego, - ważne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru D w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla następujących urządzeń, instalacji i sieci: urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV, aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji; sterowania i zabezpieczeń w/w urządzeń i instalacji; c) do realizacji robót wskazać osobę posiadającą ważne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji E w zakresie obsługi konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla następujących urządzeń, instalacji i sieci: urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV, aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji; sterowania i zabezpieczeń w/w urządzeń i instalacji. lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Uwaga: Wykonawca obowiązany jest wskazać do pełnienia w/w funkcji trzy różne osoby. 4)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5)nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. II. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w Sekcji III.2) pkt III.1. niniejszego ogłoszenia będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia wszystkie w/w warunki. Uwaga: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że złożone przez niego informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania są nieprawdziwe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): III.1. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków, o których mowa w Sekcji III.2 pkt I: 1)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 2 do SIWZ; 2)oświadczenie, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 3 do SIWZ; 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6)wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, robót budowlanych o łącznej wartości co najmniej 400 000,00 zł w zakresie wykonywania podłóg z wykładzin sportowych na konstrukcji - ruszcie - drewnianym, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje), 7)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, 7a) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 7, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 8)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w tym: a) w odniesieniu do osoby o której mowa w pkt 5.1 ppkt 3 lit a SIWZ, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy wykonawca musi dostarczyć uprawnienia budowlane uprawniające tę osobę do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie koniecznym do realizacji zadania oraz zaświadczenie o aktualnej przynależności tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego, b) w odniesieniu do osoby o której mowa w pkt 5.1 ppkt 3 lit b SIWZ, która będzie kierować robotami w zakresie instalacji elektrycznych wykonawca musi dostarczyć: - uprawnienia budowlane uprawniające tą osobę do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w zakresie wymaganym do realizacji zamówienia oraz zaświadczenie o aktualnej przynależności tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego, - ważne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru D w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla następujących urządzeń, instalacji i sieci: urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV, aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji; sterowania i zabezpieczeń w/w urządzeń i instalacji; c) w odniesieniu do osoby o której mowa w pkt 5.1 ppkt 3 lit c SIWZ, która będzie realizować roboty, ważne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji E w zakresie obsługi konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla następujących urządzeń, instalacji i sieci: urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV, aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji; sterowania i zabezpieczeń w/w urządzeń i instalacji. III.1.I W celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: 1) Atestu PZH dla oferowanej wykładziny, 2) Dokumentu wystawionego przez producenta (deklaracji producenta) na trudnozapalność potwierdzającą klasę palności wykładziny na ruszcie drewnianym Cfl-S1 (wg EN 13501-1) 3) Próbki z metryką producenta o minimalnych wymiarach 10x10 cm. III.2 Oferta wspólna Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 1)Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2)Oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a.postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; b.wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; c.ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; 3)Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 4)Dokumenty, o których mowa w Sekcji III.2) pkt III.1. ppkt 3,4,5 musi złożyć osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną; 5)W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy, a w szczególności w Sekcji III.2) pkt III.1. ppkt 6,7,7a,8 wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać każdy z wykonawców składających ofertę wspólną osobno). 6) Oświadczenia, formularze, dokumenty sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców, Pełnomocnik wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną; 7)Wszystkie kserokopie dokumentów załączone do oferty muszą być opisane za zgodność z oryginałem i podpisane przez Pełnomocnika; 8)Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu ofertowym. 9)Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. III.3 Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej III.3.1 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Sekcji III.2) pkt III.1. ppkt 3,4,5- składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. III.3.2 Dokumenty, o których mowa w Sekcji III.2) pkt III.3.1. lit. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w Sekcji III.2) pkt III.3.1. lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. III.3.3 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Sekcji III.2) pkt III.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia Sekcji III.2) pkt III.3.2 stosuje się odpowiednio

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radomsko.pl,www.bip.radomsko.pl,

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach