Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 62-120 Wapno, Srebrna Góra 62
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 067 2687388 , fax. 067 2687388
- Data zamieszczenia: 2009-06-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
Srebrna Góra 62 62
62-120 Wapno, woj. wielkopolskie
tel. 067 2687388, fax. 067 2687388
REGON: 00086941300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpssg.webpark.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostosowanie budynków w zakresie budowlanym i ochrony przeciwpożarowej w Domu Pomocy Społecznej w Srebrnej Górze. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest (Dostosowanie budynków w zakresie budowlanym i ochrony przeciwpożarowej Domu Pomocy Społecznej w Srebrnej Górze). a) wyposażenie budynku w hydranty p-poż. o śr. 25 mm - po jednym na każdej klatce schodowej - szt. 6 b) zamknięcie klatki schodowej drzwiami o odporności ogniowej EI 30 minut - szt. 20 wyposażonych w samozamykacze - drzwi pełnych - szt.2, drzwi ze szybą szt. 9 - drzwi pełnych - szt.2, drzwi ze szybą szt. 7 c) wyposażyć klatkę schodową w urządzenie zapobiegające zadymianiu w klapy oddymiające d) montaż oświetlenia ewakuacyjnego - oprawa oświetleniowa typ EXIT szt. 22 e) montaż instalacji zasilającej klapę dymną f) ściany wokół klatki schodowej wykonać o odporności ogniowej EI 30 minut z rdzeniem z wełny mineralnej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: a) dokumentacja projektowa - załącznik nr 2 do SIWZ. b) przedmiar robót - załącznik nr 3 SIWZ. Kod CPV - 45000000-7 , 45312100-8 , 45310000-3 , 45330000-9 45420000-7, 45440000-3 , 45343000-3 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: -spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy tj. a)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, o której mowa w przedmiocie zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z brzmieniem art. 24 Ustawy, -wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu bądź modernizacji instalacji systemu alarmu pożarowego o wartości brutto nie mniejszej niż 40.000 zł. -Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków zgodnie z formułą (spełnia-nie spełnia) na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w punkcie 4 SIWZ Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert b) tylko w przypadku podpisania oferty lub załączników przez osoby bez umocowania prawnego do reprezentacji firmy, dla uznania wartości oferta musi zawierać stosowne upoważnienie. c)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert: d)oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy - załącznik nr 1 do SIWZ e)wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia f)informacja o robotach tożsamych, odpowiadających swoim rodzajem lub wartością* robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, a określonych w kosztorysach ofertowych, wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie oraz dokumentów że roboty te zostały wykonane z należytą starannością- doświadczenie wykonawcy /referencje/ wartość wykonanych robót: wymagane jest aby oferent wykonał co najmniej jedno zlecenie na kwotę - nie mniejszą jak 30% wartości składanej oferty dla każdego zadania z osobna. postępowania o udzielenie zamówienia, oraz referencje potwierdzające należyte wykonanie wymienionych robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu bądź modernizacji instalacji systemu alarmu pożarowego o wartości brutto nie mniejszej niż 40.000 zł. Wykaz robót stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. -Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 5.1.a/składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. Dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu lub dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Wszystkie dokumenty wymienione w pkt. 5.1. - 5.3. powinny być złożone formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, z wyjątkiem oświadczenia z art. 22 Ustawy, które należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza. -Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. - Dokumenty sporządzone w języku obcym sa składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę lub oryginalnym tłumaczeniem sporządzonym przez tłumacza przysięgłego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpssg.webpark.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana pokrycia dachowego na budynku Szkoły Podstawowej w Pakosławiu
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja chodników na terenie miasta Nowy Tomyśl na ulicach: Łąkowej, Zbąszyńskiej, Szpitalnej - Nowej, Kościuszki, Janusa - Wiatrakowej
Dodano: 2016-07-27 - Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych na terenie wsi Lipnica-Czyściec
Dodano: 2016-07-27 - Budowa punktu gromadzenia odpadów w miejscowości Raczyce gm. Odolanów
Dodano: 2016-07-27 - Remont dachów obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy i Miasta Odolanów
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontów w branży ogólnobudowlanej w budynkach będących w zasobach Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim w podziale na 4 zadania
Dodano: 2016-07-27 - CS/PN/1/2016 Przebudowa i modernizacja boiska
Dodano: 2016-07-27 - MODERNIZACJA SALI GIMNASTYCZNEJ WRAZ Z ZAPLECZEM SOCJALNYM W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. A. i WŁ. NIEGOLEWSKICH W OPALENICY
Dodano: 2016-07-27 - Remont pięciu pomieszczeń archiwum oraz korytarza w części piwnicznej, remont klatki schodowej oraz wymiana rur wodnych i demontaż zbędnych rur wodnych w piwnicach budynku Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Pile przy ul. Dzieci Polskich 26
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu elewacji, dachu, klatki schodowej oraz wykonanie nowego podziału funkcjonalnego budynku mieszkalnego przy al. Wolności 9a.
Dodano: 2016-07-27