Gmina Nowy Duninów ogłasza przetarg
- Adres: 09-505 Nowy Duninów, ul. Osiedlowa 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 024 2610236 , fax. 024 2610236
- Data zamieszczenia: 2012-12-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowy Duninów
ul. Osiedlowa 1 1
09-505 Nowy Duninów, woj. mazowieckie
tel. 024 2610236, fax. 024 2610236
REGON: 00054162900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nowyduninow.info.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa w roku 2013 oleju napędowego do pojazdów będących własnością Urzędu Gminy Nowy Duninów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Opis przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje realizację zadania p. n. Dostawa w roku 2013 oleju napędowego do pojazdów będących własnością Urzędu Gminy Nowy Duninów. Dostawy będą realizowane do pojazdów znajdujących się w miejscowości Nowy Duninów, Dzierzązna oraz Lipianki. Tankowanie będzie odbywało się w Nowym Duninowie. Jednorazowa dostawa w ilości przeciętnie 100 - 200 litrów. Przewidywana całkowita ilość dostawy oleju napędowego ok. 20 000 l. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości dostarczonego oleju napędowego maksymalnie o 20%. Dostarczany Zamawiającemu olej napędowy musi spełniać wymagania normy PN-EN 590:2009 oraz Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008r. zmieniające rozporządzenie w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych. Szczegółowe postanowienia przyszłej umowy określone są w pkt. XVII SIWZ oraz załącznik nr 5 do SIWZ. Dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Gminy w Nowym Duninowie, ul. Osiedlowa 1. Osoba upoważniona do kontaktu w sprawie przetargu: Pan Krzysztof Piłatowicz, tel. 0-24 26-10-236 wew. 110. 2. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zaleca się, aby oferent zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty, a zwłaszcza warunków dostaw. 3. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 Ustawy. 5. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 91c. Ustawy. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty częściowej. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części zamówienia podwykonawcom. 9. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN. 10. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie będzie żądał zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Protokół wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z tym że oferty udostępnia się od chwili ich otwarcia. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione (zastrzeżenie należy dołączyć do oferty). Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 12. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 13. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugnowyduninow.bip.org.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa ( tankowanie) paliw płynnych tj. benzyny bezołowiowej Pb 95 i oleju napędowego ON dla potrzeb SP ZOZ w Węgrowie
Dodano: 2016-07-26 - Zakup paliw płynnych oraz płynów eksploatacyjnych do pojazdów i maszyn Oddziału Jurata nr postępowania: DW/O/J/PZP/26/2016
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa oleju napędowego do silników okrętowych żeglugi śródlądowej
Dodano: 2016-07-15 - Zakup paliwa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej Pb 95
Dodano: 2016-07-06 - Zakup paliwa etyliny Pb-95 i oleju napędowego na potrzeby Gminy Baranów
Dodano: 2016-07-04 - Dostawa paliw płynnych w systemie bezgotówkowego sukcesywnego tankowania pojazdów Urzędu Gminy w Maciejowicach.
Dodano: 2016-06-21 - Zakup paliwa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej Pb 95
Dodano: 2016-06-14 - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA DOSTAWA PALIWA DO POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH DLA WOJSKOWEGO INSTYTUTU TECHNICZNEGO UZBROJENIA
Dodano: 2016-06-02 - Zakup i sukcesywne dostawy oleju napędowego dla Miejskiego Zakładu Oczyszczania w Nowym Dworze Mazowieckim
Dodano: 2016-06-01 - Dostawa paliw do pojazdów samochodowych i maszyn.
Dodano: 2016-05-24