Przetargi.pl
DOSTAWA PALIWA W SYSTEMIE KART FLOTOWYCH LUB RÓWNOWAŻNYM DLA SAMOCHODÓW, MASZYN I URZĄDZEŃ NALEŻĄCYCH DO PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI KOMUNALNEJ W ZĄBKACH SP. Z O.O.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Ząbkach sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-091 Ząbki, ul. Wojska Polskiego 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 781 68 18 wew. 158 , fax. 22 781 68 18 wew. 260
  • Data zamieszczenia: 2013-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Ząbkach sp. z o.o.
    ul. Wojska Polskiego 10 10
    05-091 Ząbki, woj. mazowieckie
    tel. 22 781 68 18 wew. 158, fax. 22 781 68 18 wew. 260
    REGON: 14168401200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA PALIWA W SYSTEMIE KART FLOTOWYCH LUB RÓWNOWAŻNYM DLA SAMOCHODÓW, MASZYN I URZĄDZEŃ NALEŻĄCYCH DO PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI KOMUNALNEJ W ZĄBKACH SP. Z O.O.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliwa w systemie kart flotowych lub równoważnym dla samochodów, maszyn i urządzeń należących do Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej w Ząbkach Sp. z o.o. 2. Szacunkowe zapotrzebowanie paliwa do samochodów, maszyn i urządzeń w przewidzianym okresie realizacji przedmiotu zamówienia wynosi: - benzyna bezołowiowa o liczbie oktanowej nie mniejszej niż 95 - około 4 000 litrów; - olej napędowy ON - około 30 000 litrów. Częstotliwość tankowania odbywać się będzie w zależności od potrzeb. Każdorazowa sprzedaż paliwa będzie dokonywana według cen obowiązujących na stacji paliw w dniu dokonania zakupu, pomniejszonych o % rabatu. Zamawiający informuje, że podane w niniejszej specyfikacji wielkości zamówienia są wielkościami szacunkowymi i zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu zakupów co do ilości (mniejszych ilości), ze względu na aktualne potrzeby, w takim wypadku wykonawca nie będzie żądał realizacji pozostałej ilości oraz odszkodowania. Rozliczenie pomiędzy wykonawcą a zamawiającym dokonywane będzie na podstawie faktycznie zakupionej przez zamawiającego ilości paliw. 3. Wykonawca: 1) Zapewni możliwość tankowania paliwa we wszystkie dni miesiąca przez całą dobę; 2) Gwarantuje odpowiednią jakość paliwa, według obowiązujących norm. W zależności od aktualnych temperatur otoczenia Wykonawca winien dostarczać gatunek paliwa spełniający wymagania temperaturowe; 3) Umożliwi tankowanie paliwa w formie bezgotówkowej. Rozliczenie za zakupione paliwo w ciągu 14 dni od wystawienia faktury; 4) Umożliwi zamawiającemu wgląd w ewidencję o której mowa w punkcie 5 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, poprzez stronę internetową. 4. Wykonawca w ciągu 10 dni roboczych od podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekaże zamawiającemu karty flotowe lub równoważne umożliwiające zamawiającemu bezgotówkowy zakup paliwa na terenie całego kraju. 5. Wykonawca będzie prowadził ewidencję zakupionego paliwa przez każdy z pojazdów zamawiającego z podaniem numeru rejestracyjnego, daty transakcji i ilości zakupionego paliwa, stanu licznika pojazdu w systemie elektronicznym za pomocą karty flotowej lub równoważnej, posiadającej kod przypisany do każdego pojazdu. Ilość kart flotowych lub równoważnych może ulec zmianie wraz z zakupem nowych pojazdów lub zbyciem starych przez zamawiającego. 6. Stacja paliw Wykonawcy musi być zlokalizowana na terenie miasta Ząbki lub w obrębie do 5 km od granic administracyjnych miasta Ząbki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pgk.zabki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach