Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Płońsku ogłasza przetarg
- Adres: 09-100 Płońsk, ul. Rutkowskiego 16
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 023 6623244 , fax. 023 6622716
- Data zamieszczenia: 2010-01-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Płońsku
ul. Rutkowskiego 16 16
09-100 Płońsk, woj. mazowieckie
tel. 023 6623244, fax. 023 6622716
REGON: 13038241700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA PALIWA w 2010 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
dostawa - 20000 litrów oleju napędowego - 2500 litrów paliwa bezołowiowego do samochodów Komendy Powiatowej PSP w Płońsku, ul. Rutkowskiego 16. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 5.1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 5.1.3 Znajdujących się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5.1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5.1.5 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana odbędzie się w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1.1 Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę, 6.1.2 Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę, 6.1.3 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne (zał. Nr 3 do SIWZ) - wypełnione podpisane przez wykonawcę. 6.2.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.2.2 Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 6.2.3 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.2.4 Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa Zamówień Publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ, 6.2.5Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://kppspplonsk.binp.info
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa ( tankowanie) paliw płynnych tj. benzyny bezołowiowej Pb 95 i oleju napędowego ON dla potrzeb SP ZOZ w Węgrowie
Dodano: 2016-07-26 - Zakup paliw płynnych oraz płynów eksploatacyjnych do pojazdów i maszyn Oddziału Jurata nr postępowania: DW/O/J/PZP/26/2016
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa oleju napędowego do silników okrętowych żeglugi śródlądowej
Dodano: 2016-07-15 - Zakup paliwa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej Pb 95
Dodano: 2016-07-06 - Zakup paliwa etyliny Pb-95 i oleju napędowego na potrzeby Gminy Baranów
Dodano: 2016-07-04 - Dostawa paliw płynnych w systemie bezgotówkowego sukcesywnego tankowania pojazdów Urzędu Gminy w Maciejowicach.
Dodano: 2016-06-21 - Zakup paliwa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej Pb 95
Dodano: 2016-06-14 - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA DOSTAWA PALIWA DO POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH DLA WOJSKOWEGO INSTYTUTU TECHNICZNEGO UZBROJENIA
Dodano: 2016-06-02 - Zakup i sukcesywne dostawy oleju napędowego dla Miejskiego Zakładu Oczyszczania w Nowym Dworze Mazowieckim
Dodano: 2016-06-01 - Dostawa paliw do pojazdów samochodowych i maszyn.
Dodano: 2016-05-24