Przetargi.pl
Dostawa paliwa - olej napędowy we wszystkich stacjach paliw na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w obrocie bezgotówkowym dla potrzeb Transportowego Dozoru Technicznego

Transportowy Dozór Techniczny ogłasza przetarg

  • Adres: 00-928 Warszawa, ul. Chałubińskiego 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 4902902 , fax. 022 8302222
  • Data zamieszczenia: 2009-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Transportowy Dozór Techniczny
    ul. Chałubińskiego 4 4
    00-928 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 4902902, fax. 022 8302222
    REGON: 01723168600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tdt.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliwa - olej napędowy we wszystkich stacjach paliw na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w obrocie bezgotówkowym dla potrzeb Transportowego Dozoru Technicznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Olej napędowy - we wszystkich stacjach paliw na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w obrocie bezgotówkowym - 100 000 litrów. DOSTAWCA PALIW - OLEJ NAPĘDOWY - WYMAGANIA JAKOŚCIOWE OKREŚLONE ODPOWIEDNIO W PN-EN ISO 4259:2006 Przetwory naftowe - Wyznaczanie i stosowanie precyzji metod badania zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych, załącznik nr 2 do rozporządzenia (Dz. U. z 2008 r. Nr 221, poz. 1441) zwanego dalej paliwem(olej napędowy oznaczony kodem: CN 2710 19 41). 2.Znak sprawy postępowania nadany przez Zamawiającego: NR ZP 21/2009 3.Kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 23.12.12.00-3 4.Przedmiot zamówienia: dostawa paliwa - olej napędowy we wszystkich stacjach paliw na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w obrocie bezgotówkowym dla potrzeb Transportowego Dozoru Technicznego. 1.Olej napędowy - we wszystkich stacjach paliw na terenie kraju w obrocie bezgotówkowym 100 000dm? 2.Materiały eksploatacyjne (płyny do spryskiwaczy, żarówki, inne drobne materiały) łącznie do kwoty 10 000,00 złotych 5.karty elektroniczne powinny być wystawione na numer rejestracyjny samochodu wskazany przez Zamawiającego, zabezpieczone kodem PIN. Nowe karty będą wydawane Zamawiającemu bezpłatnie. W razie ich utraty Wykonawca zapewni blokadę karty po zgłoszeniu jej utraty w sieci punktów sprzedaży i wyda karty zamienne. 6.Rozliczenie zawartych transakcji fakturami VAT nastąpi raz w miesiącu, za okres miesiąca. 7.Wykonawca wystawi zbiorcze faktury VAT za faktycznie zakupione paliwo. 8.Za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień danego okresu rozliczeniowego, termin płatności nie krótszy niż 21 dni od daty otrzymania faktury. 9.Do faktury dołączony pełny monitoring transakcji (data, miejsce, ilość, cena 1 litra paliwa i wartość zakupu paliwa po uwzględnieniu oferowanego rabatu z wyszczególnieniem numeru rejestracyjnego samochodu). 10.Zamawiający przewiduje zawarcie umowy w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, nie później jednak niż przed upływem związania ofertą z zastrzeżeniem art. 94 ust. 1a ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 5)po zapoznaniu się z warunkami zamówienia akceptują je bez zastrzeżeń. 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w ust 1, na podstawie złożonego wraz z ofertą, zgodnie z art. 44 ustawy, oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w § 5 SIWZ. 2)Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególnych warunków. 3)Jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty wymaganych oświadczeń lub dokumentów lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone w pkt 1, to Zamawiający zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu, albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na podstawie art. 25 ust. 1 ustawy Zamawiający żąda złożenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, jak również że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3.Dokumenty, o których mowa w ust. 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy wystawienia dokumentów, o których mowa w ust. 3, stosuje się odpowiednio. 5.Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy - w załączeniu druk oświadczenia - Załącznik nr 2 i Załącznik nr 3 do SIWZ. 6.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 7.Forma dokumentów: 1)dokumenty, o których mowa w ust. 1 do 4 są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (do wyboru Wykonawcy - oryginał nie jest wymagany), 2)oświadczenie, o którym mowa w ust. 5 i 6, jest składane w formie oryginału, 3)dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę, w formie określonej w pkt 1.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.tdt.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach