Przetargi.pl
Dostawa paliw płynnych rozliczanych za pomocą kart bezgotówkowego tankowania dla środków transportu i sprzętu silnikowego Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Górze Kalwarii

Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Górze Kalwarii ogłasza przetarg

  • Adres: 05-530 Góra Kalwaria, ul. Św. Antoniego 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7273546 , fax. 022 7272332
  • Data zamieszczenia: 2014-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Górze Kalwarii
    ul. Św. Antoniego 1 1
    05-530 Góra Kalwaria, woj. mazowieckie
    tel. 022 7273546, fax. 022 7272332
    REGON: 14052218700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk.gorakalwaria.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sektor wodny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw płynnych rozliczanych za pomocą kart bezgotówkowego tankowania dla środków transportu i sprzętu silnikowego Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Górze Kalwarii
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia w postępowaniu realizowanym w trybie przetargu nieograniczonego jest sukcesywny zakup oleju napędowego oraz benzyny rozliczanych za pomocą kart bezgotówkowego tankowania do środków transportu i sprzętu silnikowego Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. Szacunkowe zamówienie obejmować będzie zakup na jeden rok: oleju napędowego w ilości 95 000 litrów Dostawa benzyny E 95 - 4 200 1itrów. Paliwa powinny odpowiednio spełniać wymagania PN-EN-590, PN-EN-228 aktualne jakościowe dla paliw ciekłych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontrolowania norm jakości paliwa na etapie realizacji zamówienia. Wymienione paliwa muszą spełniać Rozporządzenie Ministra Gospodarki ( Dz. Ust. Nr. 221 poz. 1441 z dn. 9.12.2008r. wraz z późniejszymi zmianami). Atesty będą dostarczane Zamawiającemu przez stację paliw drogą e-mailową lub pocztą tradycyjną raz na kwartał. Zamawiający ma prawo do zakupu w okresie obowiązywania umowy, paliwa w ilość wyżej od wskazanej lub mniejszej, wynikającej z aktualnych potrzeb. W przypadku nie wykorzystania w okresie obowiązywania umowy ilość wskazanych w SIWZ, Zamawiający ma prawo do rezygnacji z dalszych zakupów paliwa, bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz wykonawcy. Przedmiotem zamówienia jest zakup benzyny bezołowiowej 95, oleju napędowego. Zakup przedmiotowych produktów odbywać się będzie za pomocą kart magnetycznych (zwanych dalej paliwowymi) wystawionych na poszczególne samochody Zamawiającego z jego nr rejestracyjnym oraz kart imiennych. Wykonawca w terminie 7 dni roboczych od podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz otrzymania od Zamawiającego stosowanych wniosków o wydanie kart paliwowych przekaże Zamawiającemu karty bezpłatnie. Wykonawca zapewni ważność w okresie umowy. Karta będzie zabezpieczona poufnym numerem PIN, który daje możliwość potwierdzenia transakcji identyfikując odbiorcę. Operator (Wykonawca) jest uprawniony przy każdej transakcji dokonywanej przy użyciu karty paliwowej do weryfikacji Karty paliwowej. Wykonawca sprawdzi tożsamość osoby posługującej się Kartą paliwową w celu potwierdzenia zgodności z nazwiskiem lub numerem rejestracyjnym pojazdu umieszczonym na Karcie. Dokumentem potwierdzającym dokonanej transakcji będzie wydruk z terminala obsługującego karty na stacji paliw. Każda transakcja bezgotówkowa zostanie zarejestrowana z dokładnym podaniem numeru Transakcji Bezgotówkowej , dacie, godzinie, miejscu, ilości i wartości zakupu paliwa wraz z podaniem numeru rejestracyjnego pojazdu i jego stanu licznika. Rozliczenie każdorazowej transakcji bezgotówkowego tankowania powinno zawierać: numer karty, datę, godzinę transakcji i miejsce, nazwę produktu, cenę jednostkową, ilość zatankowanego paliwa i całkowitą wartość transakcji pomniejszoną o ustalony upust. Wykonawca będzie udostępniał Zamawiającemu wskazane powyżej informacje poprzez umieszczanie ich na stronie internetowej Wykonawcy i przekazanie Zamawiającemu hasła, za pomocą którego będzie możliwe odczytanie przedmiotowych informacji lub w inny równoważny sposób. Wykonawca winien zapewnić blokadę karty po przesłaniu faxem do siedziby Wykonawcy pisma o zablokowaniu karty lub telefonicznym zgłoszeniu kradzieży, utracenia lub zniszczenia. Zgłoszenia przyjmowane będą całodobowo pod numerem telefonu lub fax podanym przez Wykonawcę. Wykonawca przyjmuje odpowiedzialność za transakcje bezgotówkowe zrealizowane przy użyciu utraconej lub skradzionej karty paliwowej od momentu otrzymania zgłoszenia. Wykonawca zapewni wydanie kart dodatkowych lub zamiennych w miejsce kart utraconych. Zamawiający szacuje do realizacji około 36 kart. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości kart magnetycznych w zależności od ilości posiadanych pojazdów i sprzętu mechanicznego. Zamawiający zobowiązuje się do pokrycia kosztów wydania kart w przypadkach, w których ich wydanie było by konieczne z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. utraty, zniszczenia, zmiany danych itp.) z wyjątkiem nowych kart na nabyte przez Zamawiającego pojazdy i sprzęt w trakcje trwania umowy. Cena za wydanie nowych kart nie może przekraczać cen podanych w ogólnych cennikach czy tabelach opłat danego Wykonawcy. Karty paliwowe służyć będą tylko i wyłącznie do zakupu paliw określonych kodami CPV. Limit zakupów w okresie rozliczeniowym na daną konkretną kartę zostaną określone na etapie wypełniania wniosków o wydanie kart paliwowych czy podpisywania umowy. Rozliczanie paliwa, zakupionego na podstawie kart bezgotówkowego tankowania, odbywać się będzie za dwa okresy rozliczeniowe tj.: od 1-go do 15-go dnia miesiąca oraz od 16-go do ostatniego dnia miesiąca. Zamawiający dokonywać będzie płatności na konto Wykonawcy przelewem w ciągu 21 dni od daty sprzedaży na podstawie prawidłowo wystawionych i dostarczonych faktur. Za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień okresu rozliczeniowego. Faktury za transakcje wystawiane będą po zakończeniu każdego z okresów rozliczeniowych i wysyłane niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia sprzedaży, wraz z zestawieniem Transakcji Bezgotówkowych dokonanych w danym okresie rozliczeniowym. Wykonawca ze względu na specyfikę działalności Zamawiającego powinien posiadać przynajmniej jedną stację znajdującą się w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego przy ul. Św. Antoniego 1 w Górze Kalwarii (odległość liczona w jedną stronę). Wykonawca musi zapewnić możliwość tankowania 24h/dobę przez 7 dni w tygodniu. Zakup paliwa będzie dokonywany do 31.12.2016 r. Zakup oleju napędowego oraz benzyny realizowany będzie sukcesywnie, w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego. Wykaz pojazdów należących do Zamawiającego, dla potrzeb których będzie odbywał się zakup oleju napędowego lub benzyny bezołowiowej stanowi Załącznik Nr 1 do umowy . Zamiana załącznika nie będzie powodowała konieczności aneksowania umowy, a o każdej zmianie wykazu pojazdów Wykonawca będzie poinformowany w formie pisemnej. Zakup oleju napędowego oraz benzyny do środków transportu i sprzętu dokonywany będzie po cenie aktualnie obowiązującej w momencie zakupu na danej stacji paliw należącej do sieci stacji Wykonawcy pomniejszony o zaoferowany upust (rabat). Wykonawca musi zapewnić możliwość usług takich jak, tankowanie paliwa do kanistrów dla urządzeń posiadających zbiorniki o małych pojemnościach. Zamawiający zastrzega że tankowanie do kanistrów możliwe będzie tylko przy użyciu kart wystawionych na imię i nazwisko kierowcy lub okaziciela. Zamawiający informuje, że posiada pojazdy mechaniczne (maszyny drogowe) nie podlegające rejestracji (bez nr. rejestracyjnego) a zasady ich tankowania na karty będą na zasadach jak w pojazdach zarejestrowanych. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość zakupu większej ilość paliw na zasadzie określonych w postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Upust
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zgk.gorakalwaria.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach