Przetargi.pl
Budowa windy w budynku Nr 2 Starostwa Powiatowego w Krotoszynie.

Powiat Krotoszyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krotoszyńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 63-700 Krotoszyn, ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7254256 , fax. 062 7253423
  • Data zamieszczenia: 2014-04-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Krotoszyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krotoszyńskiego
    ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10 10
    63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7254256, fax. 062 7253423
    REGON: 25085475400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa windy w budynku Nr 2 Starostwa Powiatowego w Krotoszynie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia 1.) Przedmiotem zamówienia jest budowa windy w budynku Nr 2 Starostwa Powiatowego w Krotoszynie, a w szczególności przebudowa części istniejącego budynku biurowego (budynek Nr 2 Starostwa Powiatowego w Krotoszynie), w celu dostosowania do instalacji szybu dźwigu osobowego dostosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych 2.) Zamówienie obejmuje: a) Rozbiórki stropów, posadzek, i podłoży, ścian działowych b) Uwzględniono wykonanie nowego szybu windowego wewnątrz budynku, dostawę fabrycznie nowej windy wraz z jej montażem, wymianę oraz montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej z dostosowaniem do wymogów p.poż., okładziny p-poż. oraz sufity podwieszane, roboty wykończeniowe wewnętrzne. 3.) Przedmiotowy budynek wzniesiony jest w technologii tradycyjnej. Konstrukcję nośną stanowią ściany zewnętrzne i wewnętrzne. Stropy drewniane. Ściany parteru i piętra murowane. Dach budynku o konstrukcji drewnianej płatwiowo-kleszczowej kryty dachówką ceramiczną, nieocieplony. 4.) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: a) Dokumentacja projektowa, wykonawcza stanowiąca Załącznik nr 1a do niniejszej SIWZ b) Szczegółowa specyfikacja techniczna - stanowiąca Załącznik nr 1b do niniejszej SIWZ c) Przedmiary robót - stanowiące Załącznik Nr 1 c do niniejszej SIWZ 5.) Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do:wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych (w tym do codziennych prac porządkowych w siedzibie Zamawiającego, umożliwiających prawidłowe funkcjonowanie obiektu), zagospodarowania placu budowy, utrzymania zaplecza budowy, wszelkich uzgodnień i odbiorów z Urzędem Dozoru Technicznego i związanych z tym opłat przygotowaniem dokumentacji rejestracyjnej dźwigu zgodnie z wymaganiami UDT i dokumentacji powykonawczej oraz wszelkich innych czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia i użytkowania przez Zamawiającego. 6.) Wykonawca jest zobowiązany do opracowania i dostarczenia Zamawiającemu harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji umowy, zwanego dalej harmonogramem w terminie 3 dni, od dnia zawarcia umowy, jak również jego aktualizacji na żądanie Zamawiającego w terminie 5 dni od dnia otrzymania takiego żądania. Jeżeli przedstawiony harmonogram lub jego aktualizacja nie będą odpowiadały Zamawiającemu, Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w nim zmian, wskazanych przez Zamawiającego. Jeżeli w ocenie Wykonawcy wskazania Zamawiającego będą nieprawidłowe, powinien o tym powiadomić Zamawiającego w terminie 3 dni od dnia otrzymania wskazań, z podaniem uzasadnienia prezentowanego stanowiska. 7.) Wszelkie roboty związane z prawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia muszą być tak zorganizowane przez Wykonawcę, aby nie utrudniały działalności Starostwa Powiatowego w Krotoszynie, W związku z przeprowadzaniem robót w obiekcie użytkowym, należy zachować szczególną ostrożność i zminimalizować uciążliwości związane z przeprowadzanymi pracami. Wykonawca winien zapewnić szczególne bezpieczeństwo interesantom i pracownikom Starostwa Powiatowego w Krotoszynie. Zabezpieczenie terenu winno być przeprowadzone w sposób określony w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu budowy w okresie trwania realizacji kontraktu aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. 8.) W ciągu 3 dni od podpisania umowy, wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczenia budowy na cały okres jej trwania. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu odpowiedni dowód zawarcia umowy ubezpieczenia najpóźniej w dniu podpisania umowy. Ubezpieczeniem należy objąć również osoby trzecie. 9.) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody wyrządzone przez jego działania lub zaniechania i zobowiązany jest do ich naprawy na własny koszt. 10.) Jeżeli w opisie przedmiotu zmówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie wskazaniu temu towarzyszą wyrazy lub równoważne, co oznacza, że dopuszcza się rozwiązania nie gorsze niż opisane, spełniające wymagania techniczne, funkcjonalne, eksploatacyjne, jakościowe, co najmniej takie jak wskazane w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, funkcjonalnych, eksploatacyjnych i jakościowych, nie gorszych niż przyjęte w dokumentacji. 11.) Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały, urządzenia i robociznę) wynosi co najmniej 60 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego. 12.) W okresie gwarancji w przypadku uszkodzeniu lub zatrzymaniu się windy, uniemożliwiającym jej opuszczenie przez pasażerów, Wykonawca musi bezzwłocznie, ale nie później niż w ciągu 60 minut od momentu zawiadomienia o wystąpieniu awarii windy zapewnić możliwość opuszczenia windy przez jej pasażerów. Usługa, o której mowa w niniejszym punkcie, w okresie gwarancji wykonywana będzie bezpłatnie. 13.) Zamawiający wymaga w okresie gwarancji świadczenia przez Wykonawcę bezpłatnych usług konserwacji windy zgodnie z zakresem przeglądów konserwacyjnych określonych przez producenta, dokumentacją techniczno-ruchową, instrukcją konserwacji, ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (Dz.U. z 2000 r. Nr 122, poz. 1321 ze zmianami), Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 października 2003 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego (Dz.U. z 2003 r. Nr 193, poz. 1890) 14.) Wykonanie zamówienia: a) Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów i urządzeń pierwszej jakości o najnowszych rozwiązaniach technologicznych gwarantujących odpowiednią jakość wykonania zamówienia. b) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości, karty gwarancyjne, dokumentację techniczną dźwigu i inne dokumenty świadczące o prawidłowym wykonaniu przedmiotu zamówienia). c) Wraz ze zgłoszeniem zakończenia robót, Wykonawca złoży w formie trwale spiętej wszelkie dokumenty związane z wykonanym przedmiotem zamówienia m.in.:instrukcje (w języku polskim) użytkowania, obsługi i eksploatacji zamontowanych urządzeń,dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń,protokoły z badania materiałów i urządzeń,dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia,inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, zwłaszcza rysunki ze zmianami naniesionymi w trakcie realizacji zadania,dokument wskazujący dane kontaktowe (adresy, nr telefonu, e-mail) osoby/podmiotu, który należy wezwać w przypadku awarii windy i potrzeby natychmiastowej ewakuacji uwięzionych pasażerów. 15.) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności na terenie budowy, metody użyte przy budowie oraz za ich zgodność ze SST i poleceniami Inspektora nadzoru. 16.) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją, wytycznymi określonymi w SIWZ, z wiedzą, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. oraz poleceniami inspektora ze strony Zamawiającego 17.) Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom Polskiej Normy i PN EN oraz o innych parametrach niż określone w projekcie. 18.) Prace obejmujące realizację przedmiotu zamówienia mogą odbywać się w godzinach od 7.15 do 18.00 od poniedziałku do piątku. W soboty i inne dni wolne od pracy po uzyskaniu uprzedniej zgody zamawiającego. 19.) Zamawiający dopuszcza częściowy odbiór prac oraz częściowe fakturowanie wykonanych prac. Podstawę do wystawienia faktury stanowi pozytywny protokół częściowego lub końcowego odbioru prac potwierdzony przez upoważnionego przedstawiciela stron (inspektora nadzoru, kierownika budowy). 2.3. Najpóźniej w dniu zawarcia umowy, wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, dostarczy zamawiającemu podpisany egzemplarz kosztorysu ofertowego uwzględniający zakres prac zgodny z dokumentacją projektową, wykonawczą STWiOR na ogólną wartość jak w złożonej ofercie. Żądanie dostarczenia kosztorysu ofertowego, wynika z konieczności przedłożenia go w PFRON, na etapie rozliczenia przekazanych środków finansowych. 2.4. Podwykonawstwo 1.) Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia dotyczącego obowiązku osobistego wykonania kluczowych części zamówienia przez Wykonawcę 2.) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczyła będzie podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się , na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w SIWZ, wykonawca zobowiązany będzie wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny wykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia 3.) Zamawiający we wzorze umowy określił wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu 4.) Zamawiający we wzorze umowy określił informacje o umowach o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy lub usługi, które podlegają obowiązkowi przedkładania zamawiającemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiat krotoszyn.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach