Przetargi.pl
BUDOWA ULIC NA OSIEDLU WILKÓW (ULICE: DYBOWSKIEGO, PUCHALSKIEGO, OCZAPOWSKIEGO I SZKOLNA) W KONINIE

Urząd Miejski w Koninie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-500 Konin, Plac Wolności 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (063) 24-01-111, 63 2401139 , fax. (063) 2401135
  • Data zamieszczenia: 2009-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Koninie
    Plac Wolności 1 1
    62-500 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. (063) 24-01-111, 63 2401139, fax. (063) 2401135
    REGON: 00065723700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA ULIC NA OSIEDLU WILKÓW (ULICE: DYBOWSKIEGO, PUCHALSKIEGO, OCZAPOWSKIEGO I SZKOLNA) W KONINIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa ulic na osiedlu Wilków (ulice: Dybowskiego, Puchalskiego, Oczapowskiego i Szkolna) w Koninie Zakres robót do wykonania: 1. warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla ruchu KR 2 gr. 5 cm - 4329,00m2, 2. warstwa wiążąca z betonu asfaltowego dla ruchu KR 2 gr. 5 cm - 4329,00 m2 3. ściek z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm - 262,00 m2 4. ściek z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm - 409,00 m2 5. krawężnik betonowy 15x30 - 1717,00 m 6. krawężnik betonowy 12x25 - 1347,00 m 7. obrzeże betonowe 20x6 cm - 1051,00 m 8. nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr.6 cm - chodniki - 2165,00 m2 9. nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm -5305,00 m2 10. oświetlenie uliczne - latarnie - 61 sztuk
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 36 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy, tj. : 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania czynności objętej przedmiotem zamówienia; 2. Dysponują dla potrzeb niniejszego postępowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. a. Kierownikiem budowy w branży drogowej (minimum 1 osoba) posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności drogowej b. Kierownikiem robót w branży elektrycznej (minimum 1 osoba) posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie siec, instalacji i urządzeń elektrycznych. Kierownicy wyszczególnionych branż muszą być członkami właściwej izby samorządu zawodowego, na podstawie ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.). W przypadku składania oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony , jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 3. Posiadają niezbędne doświadczenie w wykonywaniu robót objętych przedmiotem zamówienia, tj. w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali, co najmniej dwie roboty związane z budową lub przebudową ulicy lub drogi w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł każda. W przypadku składania oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania tj. - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł, - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500 000,00 zł. W przypadku składania oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 5. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia : 1. Formularz Oferty 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 3. Oświadczenie, o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 pkt.1-3 ustawy W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik konsorcjum w imieniu wszystkich jego członków. 4. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Należy przedłożyć: a. kserokopie wymaganych uprawnień budowlanych w wymaganych specjalnościach wraz z aktualnymi zaświadczeniami o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, dla wskazanych osób, b. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa wyżej Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składający ofertę wspólną składają wspólny ww. wykaz. 6. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych związanych z budową lub przebudową ulicy lub drogi w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia + dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składający ofertę wspólną składają wspólny ww. wykaz. 7. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: -polisa, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę wymaganą w postępowaniu, - informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 8. Informacja o zakresie robót powierzonych podwykonawcy 9. Informacja o Wykonawcach wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia + oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia 10. Kosztorys ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach