Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie konserwacji i serwisowania instalacji i urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych zlokalizowanych na terenach administrowanych przez WAK podległe WZI Poznań

Wojskowy Zarząd Infrastruktury w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-967 Poznań, ul. Kościuszki 92/98
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8573323 , fax. 061 8572727, 8572489
  • Data zamieszczenia: 2009-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowy Zarząd Infrastruktury w Poznaniu
    ul. Kościuszki 92/98 92/98
    60-967 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8573323, fax. 061 8572727, 8572489
    REGON: 63015300300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzipoznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie konserwacji i serwisowania instalacji i urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych zlokalizowanych na terenach administrowanych przez WAK podległe WZI Poznań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usług w zakresie konserwacji i serwisowania instalacji i urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych zlokalizowanych na terenach administrowanych przez WAK podległe WZI Poznań
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium wynosi : a) Zadanie nr 1A : 6.000,00 zł (sześć tysięcy złotych ) b) Zadanie nr 1B: 2.200,00 zł (dwa tysiące dwieście złotych ) c) Zadanie Nr 2: 1 800,00 zł ( tysiąc osiemset złotych ) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, zgodnie z postanowieniami Rozdziału X i może być wniesione w formach określonych w art. 45 ustawy. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, należy je wnieść przelewem na konto Wojskowego Zarządu Infrastruktury : NBP O/O POZNAŃ NR 791010 1469 0048 4813 9120 0000 które jest kontem nie oprocentowanym Termin wniesienia wadium : do dnia 02. 12. 2009 r. Przez wniesienie wadium Zamawiający przyjmuje zaksięgowanie przelewu na jego rachunku bankowym. W przypadku polecenia przelewu niezaksięgowanego przez bank, wadium uznaje się za nie wniesione. Wadium pozostaje w gestii Zamawiającego przez okres 30 dni, jednak nie dłużej jak do dnia zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za przypadki wymienione w art. 46 ust 4a oraz 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych powodujące utratę wadium przez Wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) Posiadają doświadczenie w realizacji usług w zakresie konserwacji i serwisowania instalacji wentylacyjnych i klimatyzacyjnych tzn. udokumentują wykonanie z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat minimum trzech usług o charakterze i złożoności porównywalnym z przedmiotem zamówienia. c) Dla zadań realizowanych w części 1A oraz 1B- wszyscy pracownicy przewidziani do realizacji zamówienia w JW. muszą posiadać poświadczenia bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ZASTRZEŻONE, a firma musi zatrudniać pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych, dla zadania nr 2 - pracownicy Wykonawcy muszą posiadać zaświadczenie z KRK o niekaralności d) Dysponują odpowiednim potencjałem kadrowym umożliwiającym prawidłowe i terminowe wykonanie prac objętych przedmiotem zamówienia tj: dysponują osobami posiadającymi zaświadczenia, certyfikaty , paszporty wydane przez producentów urządzeń i systemów uprawniające do wykonywania konserwacji (serwisowania) wymienionych w wykazie elementów instalacji i urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych oraz zaświadczenia kwalifikacyjne wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003r (Dz.U.Nr 89 poz. 828 z późniejszymi zmianami) : serii E do 1 kV Grupa 1 pkt 2,5,9 i 10. osoba oceniająca wyniki pomiarów i orzeczenia musi posiadać zaświadczenie kwalifikacyjne serii D w zakresie prac kontrolno - pomiarowych. Sposób oceny spełnienia wymaganych warunków: - warunki wymagane od Wykonawców sprawdzane będą na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń. Zbadana zostanie zgodność formy i treści dokumentów z wymaganiami SIWZ oraz właściwe potwierdzenie zgodności kserokopii dokumentów z oryginałem. - Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust 1 lub którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa , do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. - Zamawiający może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie, przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób, - przy dokonywaniu oceny spełnienia warunków zamawiający będzie się kierował zasadą : spełnienia lub niespełnienia. Nie może być żadnego stanu pośredniego co oznacza, że warunek spełniony częściowo będzie oceniony jako niespełniony. Wykonawca musi spełnić wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego. Niespełnienie któregokolwiek warunku będzie przyczyną wykluczenia Wykonawcy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca załączy do formularza oferty następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do części I SIWZ. c) Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych wraz z następującymi dokumentami : I. kopie zaświadczeń kwalifikacyjnych wydanych na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003r. ( Dz.U.Nr 89 poz.828 z późniejszymi zmianami ): serii E do 1kV Grupa 1 pkt 2, 5, 9 i 10.- dla pracowników wykonujących czynności przy instalacjach zasilania, sterowania i automatyki oraz zaświadczenie kwalifikacyjne serii D w zakresie prac kontrolno - pomiarowych.. II. dla zadania 1A i 1 B- kopie poświadczeń bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ZASTRZEŻONE dla wszystkich pracowników Wykonawcy oraz dla pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych wraz z zaświadczeniem o odbyciu przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych III. dla zadania 2 - kopie zaświadczeń z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności(do oferty należy załączyć oświadczenie o niekaralności - załącznik nr 7 do SIWZ) Osoby nie będące pracownikami Wykonawcy winny załączyć do oferty zobowiązanie do współpracy wg. Wzoru załącznika nr 5 do I części SIWZ. d) Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat usług ( minimum trzech ) porównywalnych z przedmiotem niniejszego zamówienia, w obiektach (instalacjach) w których zastosowane są urządzenia tych samych typów i producentów; poszczególne zamówienia winny być potwierdzone referencjami. e) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie Wykonawcy, że osoby przewidziane do realizacji zamówienia nie są karane - dotyczy zadania 2.(oryginały zaświadczeń o niekaralności należy przedstawić pełnomocnikowi JW. na terenie której będą realizowane zadania) f) Zarządzenie władz firmy o powołaniu pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych wraz z poświadczeniem bezpieczeństwa i zaświadczeniem o odbyciu przeszkolenia wydane przez Służbę Ochrony Państwa (dotyczy części 1A, 1B zamówienia). g) Zobowiązanie do udostępnienia osób (załącznik nr 8 do SIWZ) h) Oświadczenie o posiadaniu certyfikatów (załącznik nr 9 do SIWZ) 2. Ponadto do oferty należy załączyć wycenę prac objętych zamówieniem - załącznik nr 1.1A, 1.1.B, 2.1 do części III SIWZ ) oraz Wykaz tych części zamówienia jakie zamawiający zamierza powierzyć Podwykonawcy załącznik nr 5 do SIWZ 3. Dokumenty załączone do oferty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Uznaje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów załączonych do oferty. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzipoznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach