Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg
- Adres: 61-767 Poznań, ul. Masztalarska 3
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8215261 , fax. 061 8215566
- Data zamieszczenia: 2011-08-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej
ul. Masztalarska 3 3
61-767 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8215261, fax. 061 8215566
REGON: 00068449300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.psp.wlkp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Administracja rządowa zespolona
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa stanowisk o rozszerzonej funkcjonalności do analizowania i prognozowania zagrożeń (SAPZ) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Budowa stanowisk o rozszerzonej funkcjonalności do analizowania i prognozowania zagrożeń (SAPZ) - w pięciu lokalizacjach: w Poznaniu, Kaliszu, Koninie, Lesznie i Pile. Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlano-montażowych, instalacji sanitarnych, ogrzewczych, wentylacyjno klimatyzacyjnych, elektro - energetycznych, telekomunikacyjnych i słaboprądowych, wykończeniowych oraz wyposażenie pomieszczeń. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące części: Część A - budowa budynku Stanowiska Kierowania Komendanta Miejskiego i Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej (Stanowiska ds. Analizowania i Prognozowania Zagrożeń) przy ul. Bobrzańskiej i ul. Milczyńskiej w Poznaniu (dz. Nr 3 przez 6, ark 32, Obr. Żegrze) Część B - rozbudowa budynku Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej na potrzeby Stanowiska Kierowania Komendanta Miejskiego (Stanowiska ds. Analizowania i Prognozowania Zagrożeń) na terenie położonym w Kaliszu przy ul. Nowy Świat 40-42 (Obr. 45, dz. Nr 61 przez 5, 61 przez 6). Część C - rozbudowa i przebudowa budynku Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej (rozbudowa pow. zabudowy 89,68m2, pow. użytkowa 214,46m2, kubatura 775, 73m3; przebudowa pow. użytkowa 279,04m2), zlokalizowanego w Koninie przy ul. Przemysłowej 7, na działce oznaczonej nr ewidencyjnym 188/2 (obręb Czarków). Część D - rozbudowa istniejącego budynku Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą zlokalizowanego w Lesznie przy ul. Okrężnej nr 19 na działkach nr ewid. 71 przez 7, 70 przez 7 ark. m. 128. Część E - rozbudowa budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pile przy ul. Moniuszki 1 dz. 122 przez 1 na potrzeby Stanowiska Kierowania Komendanta Powiatowego (Stanowiska ds. Analizowania i Prognozowania Zagrożeń). Roboty budowlane wchodzące w zakres poszczególnych części należy wykonać w oparciu o opracowane projekty budowlane zatwierdzone Decyzją Pozwolenie na budowę nr: Część A - Decyzja Prezydenta Miasta Poznania nr 2277 przez 2010 (UA.VIII.A12 przez 73510-3211 przez 10) z dnia 15.11.2010r zmieniona w dniu 2.12.2010 oraz w dniu 2.06.2011 decyzją nr 1136 przez 2011 (UA.VIII.A12 przez 6740-1412 przez 11) Część B - Decyzja Prezydenta Miasta Kalisza nr 455 przez 10 (WBUA.7353-0450 przez 10) z dnia 1.10.2010 zmieniona 28.10.2010 oraz 20.05.2011 nr WBUA.7353-0450 przez 10. Część C - Decyzja Prezydenta Miasta Konina nr 53 (UA.7353-32 przez 2010) z dnia 26.02.2010r zmieniona decyzją nr 16 z dnia 4.11.2010 Część D - Decyzja Prezydenta Miasta Leszna nr 460 przez III przez 2010 (AP.III.7353-425 przez 10) z dnia 18 sierpnia 2010 zmieniona decyzją z dnia 27.10.2010r. Część E - Decyzja Starosty Pilskiego nr 254 (AB.VIII.7351-6 przez 10) z dnia 12.04.2010r zmieniona decyzją z dnia 28 października 2010r oraz decyzją nr 393 z dnia 16 maja 2011r. Szczegółowy opis dla poszczególnych części zamówienia znajduje się w załącznikach: nr 3A, 3B, 3C, 3D, 3E, do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, które zawierają projekty budowlane, projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót. Przedmiary robót zostały załączone przez Zamawiającego wyłącznie informacyjnie w celu ułatwienia Wykonawcy kalkulacji oferty cenowej. W cenie oferty należy uwzględnić koszt robót tymczasowych oraz prac towarzyszących nie ujętych w załączonych przedmiarach robót, a w szczególności polegające na: - uzyskaniu pozwolenia na zajęcie pasa ruchu i chodnika (jeżeli zachodzi taka konieczność), - ponoszeniu kosztów z tytułu wykorzystywania energii elektrycznej, wody i innych niezbędnych mediów (istnieje możliwość korzystania z mediów na terenie obiektów PSP w poszczególnych lokalizacjach rozliczanych za pomocą podliczników zamontowanych na koszt wykonawcy realizującego poszczególną część robót. - doprowadzeniu do stanu pierwotnego terenu w bezpośrednim sąsiedztwie prowadzonych robót tj. usunięcie gruzu i zanieczyszczeń po prowadzonych robotach, naprawa szkód wynikłych w wyniku realizowanych prac, - zabezpieczeniu wymaganym przepisami BHP, - zabezpieczeniu obszaru prowadzonych robót budowlanych, - przygotowaniu odbioru wykonanych robót, - wykonaniu dokumentacji geodezyjnej i powykonawczej w ilości 3 egz. w formie papierowej A4 i 1 egz. w formie elektronicznej, - uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu. W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: a) wykonania robót budowlano - montażowych w zakresie zgodnym z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3A, 3B, 3C, 3D lub 3E do SIWZ, b) przygotowania kompletu dokumentów na dzień odbioru końcowego przedmiotu zamówienia niezbędnych do złożenia wniosku o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu (obiektów), c) przekazanie Zamawiającemu szczegółowych instrukcji i konserwacji wszystkich elementów w obiekcie (obiektach), d) przeszkolenie pracowników Użytkownika (właściwa terytorialnie dla danej części zamówienia Komenda Miejska przez Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej) w zakresie eksploatacji i obsługi obiektu, e) udzielenia Zamawiającemu gwarancji zgodnie ze złożoną ofertą. Wybudowany obiekt musi spełniać wymagania obowiązujących przepisów i norm. Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty, dokonał wizji lokalnej miejsca wykonywania robót budowlanych, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów równoważnych. Wszystkie wskazania z nazwy wyrobów użyte w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych czy w przedmiarze robót należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych, które zostały wskazane w dokumentacji technicznej. Zamawiający nie ma możliwości udostępnienia pomieszczeń na terenie realizacji inwestycji, natomiast zapewni Wykonawcy w razie potrzeby miejsce na ustawienie kontenera socjalnego oraz kontenera do wywozu gruzu, itp. Minimalny wymagany okres gwarancji został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ (formularz ofertowy). Okres gwarancji liczony od daty odbioru potwierdzonego protokołem ostatecznego odbioru robót. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu -Rozbudowa zintegrowanego systemu bezpieczeństwa środowiskowego i ekologicznego województwa wielkopolskiego-. współfinansowane w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w kwocie: - 300.000,00 PLN dla części A zamówienia - 20.000,00 PLN dla części B zamówienia - 30.000,00 PLN dla części C zamówienia - 26.000,00 PLN dla części D zamówienia - 20.000,00 PLN dla części E zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psp.wlkp.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana pokrycia dachowego na budynku Szkoły Podstawowej w Pakosławiu
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja chodników na terenie miasta Nowy Tomyśl na ulicach: Łąkowej, Zbąszyńskiej, Szpitalnej - Nowej, Kościuszki, Janusa - Wiatrakowej
Dodano: 2016-07-27 - Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych na terenie wsi Lipnica-Czyściec
Dodano: 2016-07-27 - Budowa punktu gromadzenia odpadów w miejscowości Raczyce gm. Odolanów
Dodano: 2016-07-27 - Remont dachów obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy i Miasta Odolanów
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontów w branży ogólnobudowlanej w budynkach będących w zasobach Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim w podziale na 4 zadania
Dodano: 2016-07-27 - CS/PN/1/2016 Przebudowa i modernizacja boiska
Dodano: 2016-07-27 - MODERNIZACJA SALI GIMNASTYCZNEJ WRAZ Z ZAPLECZEM SOCJALNYM W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. A. i WŁ. NIEGOLEWSKICH W OPALENICY
Dodano: 2016-07-27 - Remont pięciu pomieszczeń archiwum oraz korytarza w części piwnicznej, remont klatki schodowej oraz wymiana rur wodnych i demontaż zbędnych rur wodnych w piwnicach budynku Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Pile przy ul. Dzieci Polskich 26
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu elewacji, dachu, klatki schodowej oraz wykonanie nowego podziału funkcjonalnego budynku mieszkalnego przy al. Wolności 9a.
Dodano: 2016-07-27