Przetargi.pl
Budowa stadionu lekkoatletycznego w Kępnie wraz ze sfinansowaniem wykonanych robót poprzez wykup wierzytelności

Urząd Miasta i Gminy w Kępnie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-600 Kępno, ul. Kościuszki 5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7828806 , fax. 062 7828801, 7826801
  • Data zamieszczenia: 2009-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Kępnie
    ul. Kościuszki 5 5
    63-600 Kępno, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7828806, fax. 062 7828801, 7826801
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.kepno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa stadionu lekkoatletycznego w Kępnie wraz ze sfinansowaniem wykonanych robót poprzez wykup wierzytelności
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Roboty budowlane : budowa stadionu sportowego, w tym: bieżni okólnej 4-ro torowej o długości 400 m oraz bieżni 4-ro torowej o długości 100 m (60 m) o nawierzchni poliuretanowej , skoczni do skoku w dal oraz trójskoku o nawierzchni poliuretanowej , rzutni do pchnięcia kulą, skoczni do skoku wzwyż , o nawierzchni poliuretanowej, rzutni do rzut oszczepem, boiska do piłki nożnej o nawierzchni z trawy naturalnej ( zamawiający dokona odbioru nawierzchni z trawy naturalnej nie wcześniej niż po trzecim koszeniu trawy) budowa trybun, budowa ogrodzenia zewnętrznego stadionu o wys. 2.50 m. (po zdemontowaniu istniejącego ), montaż ogrodzenia wys. 1.3 m. wokół płyty stadionu (po zdemontowaniu istniejącego), odwodnienie stadionu ( odwodnienie liniowe oraz drenaż) - część instalacyjna. nawodnienie stadionu - część instalacyjna. oświetlenie stadionu oraz zasilanie elektryczne nawodnienia -część elektryczna. budowa ciągów pieszych oraz parkingów. II. Usługa bankowa w zakresie wykupu wierzytelności pieniężnych: 1) Wykonanie usługi bankowej dotyczącej sprzedaży (wykupu) wierzytelności pieniężnej przysługującej Wykonawcy względem Zamawiającego przez dany bank; usługa bankowa polegać będzie na dokonaniu sprzedaży (wykupie) wierzytelności przez dany Bank, o wartości wykonanych robót budowlanych przez Wykonawcę wraz z należnym podatkiem VAT; jednocześnie Wykonawca, jako Zbywca zapewnia, a tym samym zobowiązuje się, że: a) podpisze pod rygorem nieważności w formie pisemnej umowę o sprzedaż (wykup) wierzytelności z wybranym bankiem, nie później niż w ciągu 30 dni od podpisania niniejszej umowy z Zamawiającym, b) wykupem wierzytelności będzie objęta faktura za wykonane roboty budowlane, c) całkowity wykup wierzytelności będzie dokonany przez bank działający na podstawie ustawy z dnia 29.08.1997r Prawo bankowe (tj. Dz.U. z 2002r Nr 72 poz. 665 ) w terminie nieprzekraczającym 30 dni od odbioru końcowego wykonanych robót, d) spłata wykupionych przez Bank wierzytelności będzie realizowana przez Zamawiającego przez okres do 10 lat w ratach miesięcznych, e) system spłaty - stała rata kapitałowa, odsetki wyłącznie od niespłaconego kapitału wg stawki referencyjnej WIBOR 3M powiększonej o stałą i niezmienną marżę podaną w ofercie wykonawcy, f) zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty zobowiązania wobec banku bez naliczania przez bank dodatkowych prowizji i dodatkowych opłat, g) zmiana harmonogramu spłaty nie może powodować naliczania jakiejkolwiek prowizji przez Bank, h) w przypadku udzielenia zamówień dodatkowych Bank wykupi dodatkowe wierzytelności na warunkach, jak wykup wierzytelności podstawowych, 2) Zamawiający wyraża zgodę na cesję wierzytelności na rzecz instytucji finansującej inwestycję, zabezpieczeniem finansowym będzie weksel własny in blanco wystawiony przez Zamawiającego wraz z deklaracją wekslową. 3) Zamawiający zastrzega sobie nienaruszalność poniższych zasad spłaty wierzytelności przez cały okres spłaty: a/ bank nie może żądać od Zamawiającego spłaty zobowiązania przed umówionym okresem spłaty, b/ spłata zobowiązania przez cały okres spłaty będzie realizowana na zasadach określonych w ofercie Wykonawcy uwzględniającej warunki zawarte w SIWZ, c/ wprowadzenie jakiejkolwiek zmiany systemu spłaty przez instytucję finansującą bez zgody Zamawiającego nie będzie obowiązujące, d/ instytucja finansująca Wykonawcę, nie może bez zgody Zamawiającego przekazać wierzytelności innej instytucji finansującej lub osobie trzeciej. W postępowaniu nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 12.06.2003r o terminach zapłaty w transakcjach handlowych ( Dz. U. Nr 139 z dnia 08.08.2003r poz. 1323 ze zmianami ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 120.000zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 Pzp oraz spełniający wymogi art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.). O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca potwierdzi spełnienie w/w warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że: a/ w okresie ostatnich 5 lat był generalnym wykonawcą co najmniej dwóch podobnych obiektów sportowych lub kubaturowych których zakres obejmował kompleksowe wykonanie robót budowlanych w tym budowę parkingów, chodników, oświetlenia, kanalizacji i ogrodzeń o wartości min. 2 000 000 zł brutto każdy. Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia ( referencje lub protokół odbioru). b/ Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów lub osób zdolnych do wykonania zamówienia: - jedną osobą z uprawnieniami konstrukcyjno-budowlanymi, - jedną osobą z uprawnieniami instalacji sanitarnych, - jedną osobą minimum z uprawnieniami instalacji elektrycznych. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - posiadają wolne środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie min. 4 000 000 zł 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Ocena spełnienia w/w warunków będzie dokonywana na podstawie oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnienie według reguły spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien dostarczyć dokumenty i informacje: 1) Ofertę wykonawcy według załącznika nr 1 do nin. SIWZ. 2) Oświadczenia z art. 22 i 24 Pzp wg załączników 2 i 3 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) wykaz robót z ostatnich 5 lat, z których co najmniej dwie obejmowały swoim zakresem kompleksowe wykonanie robót budowlanych dotyczących budowy podobnych obiektów sportowych lub kubaturowych (w tym budowę parkingów, chodników, oświetlenia, kanalizacji i ogrodzeń) o wartości min. 2 000 000 zł każda. 6) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia. 7) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia,(jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień) lub kwalifikacje. 8) Informację banku o zdolności kredytowej lub wyciąg z rachunku bankowego. 9) Certyfikat IAAF 10) Raport badań uprawnionej jednostki laboratoryjnej pod kątem wymogów IAAF (np. Instytut IST lub inny) lub też Rekomendację ITB potwierdzające parametry techniczne nawierzchni 11) Próbkę nawierzchni sportowej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wokiss.pl/kepno
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach