Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w miejscowości Radlin

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. z siedzibą w Jarocinie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-200 Jarocin, ul. Marcina Kasprzaka 1a
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7473487, 7477318 , fax. 062 7473480
  • Data zamieszczenia: 2010-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. z siedzibą w Jarocinie
    ul. Marcina Kasprzaka 1a 1a
    63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7473487, 7477318, fax. 062 7473480
    REGON: 25073720900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwikjarocin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w miejscowości Radlin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w miejscowości Radlin: - Kanalizacja sanitarna grawitacyjna z rur kamionkowych dn 200 mm, dł. 2740 mb - Kanalizacja sanitarna tłoczna z rur PE: RT-1 dn 90, dł. 555 mb RT-2 dn 110 dł. 1105 mb - Przykanaliki sanitarne z rur kamionkowych dn 150 mm, dł. 1093 mb/69 szt. - Przepompownia ścieków P1, z zasilaniem - Przepompownia ścieków P2, z zasilaniem Pełny i szczegółowy zakres i sposób został wskazany w takich dokumentach jak: pro-jekty budowlano-wykonawcze (stanowiące załącznik do specyfikacji), specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (stanowiące załącznik do specyfi-kacji) oraz przedmiary robót (stanowiące załącznik do specyfikacji). Do każdej z nazw firm, znaków firmowych, itp., które zostały wymienione w niniejszej specyfikacji, projektach budowlano-wykonawczych (stanowiących załącznik do niniej-szej specyfikacji), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (stanowiącej załącznik do niniejszej specyfikacji) oraz przedmiarach robót (stanowiących załącznik do niniejszej specyfikacji) - dodaje się słowa: lub równoważne. Wykonawca jest zobowiązany po podpisaniu umowy do opracowania i przedstawienia harmonogramu realizacji prac, z podziałem na zakres rzeczowy, finansowy oraz z po-działem na terminy zakończenia poszczególnych elementów, przy czym nieprzekra-czalnym jest termin zakończenia całości prac do 30.11.2010 r. Po akceptacji Zamawia-jącego, w/w harmonogram będzie stanowił załącznik do umowy. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty na okres wskazany w ofercie, jednak nie krótszy niż 36 miesięcy, natomiast na dostarczone i zamontowane urządzenia gwa-rancja będzie opiewała na okres podany przez ich producenta. Zamawiający informuje, iż zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawców przedsta-wienia opisu oraz parametrów technicznych urządzeń i materiałów przyjętych do wyce-ny przedmiotu zamówienia (karty katalogowe, paszporty techniczne, książki techniczne, itp.), w celu oceny zgodności przedstawionej oferty wraz z wymaganiami Zamawiające-go. Zamawiający przewiduje możliwość wystawiania przez Wykonawcę faktur częścio-wych, przy czym podstawą do ich wystawiania mogą być jedynie protokoły częściowe podpisane przez kierownika budowy, inspektora nadzoru i Zamawiającego. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do: - Ścisłej współpracy z Zamawiającym i Inspektorem Nadzoru - Przygotowania na swój koszt terenu budowy, składowisk, magazynów, pomieszczeń socjalnych dla pracowników i zabezpieczenia terenu budowy w czasie jej trwania - Pokrycia wszystkich kosztów i opłat koniecznych do wykonania przedmiotu umowy, a w szczególności za energię elektryczną, wodę, ogrzewania, usługi telekomunika-cyjne - Ubezpieczenia budowy - Prowadzenia dziennika budowy - Przejęcia placu i terenu budowy - Uczestniczenia w naradach zwołanych przez Zamawiającego - Przedkładania sprawozdań rzeczowych - co tydzień lub wg potrzeb Zamawiającego - Informowania Zamawiającego o problemach lub okolicznościach mogących wpłynąć na jakość robót lub opóźnienia terminu zakończenia wykonania niniejszej umowy - Uzyskania uaktualnienia uzgodnień z użytkownikami sieci znajdujących się w pasie robót oraz uzyskania niezbędnych decyzji do prowadzenia robót - W wypadku wystąpienia kolizji do współpracy z użytkownikami sieci w celu ich usunięcia - Uporządkowania terenu budowy i przekazania go Zamawiającemu w terminie od-bioru robót - Pełnej obsługi geodezyjnej zadania (w tym: wytyczenia repery robocze, inwentary-zacja powykonawcza) - Organizacji i utrzymania zaplecza technicznego budowy oraz dozoru budowy - Przywrócenia do stanu pierwotnego zniszczonych lub uszkodzonych składników majątkowych, znajdujących się na terenie budowy - Pełnej obsługi dostaw materiałów, urządzeń itd. do wykonania przedmiotu zamó-wienia - Opłat z tytułu zajęcia pasa drogowego i innych utrudnień w trakcie realizacji zada-nia; projektów tymczasowego oznakowania i organizacji ruchu kołowego, umiesz-czenia urządzeń obcych niezwiązanych z funkcjonowaniem drogi - Odwodnienia terenu dla budowy kanalizacji - Uzyskania decyzji na wejście w pas drogowy - Odtworzenia elementów infrastruktury, w tym nawierzchni - Ewentualnego uaktualnienia uzgodnień - Stałego nadzoru archeologiczno - konserwatorskiego nad całością prac Uwaga: Zamawiający przewiduje finansowanie przedmiotowej inwestycji ze środków Funduszu Spójności Unii Europejskiej. Klauzula zawieszająca: Zamawiający zastrzega, iż niniejsze postępowanie lub zawarta umowa na podstawie niniejszego postępowania mogą zostać unieważnione w przypadku niezapewnienia źródeł finansowania inwestycji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w kwocie 80.000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 8.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 8.2.1. pieniądzu 8.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczęd-nościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręcze-niem pieniężnym 8.2.3. gwarancjach bankowych 8.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych 8.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 8.3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Zachodnim WBK SA I O/Jarocin nr 87 1090 1131 0000 0000 1301 8407. Wadium wnoszone w pozostałych formach, należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię dokumentu wadialnego potwierdzonego przez wykonawcę za zgodność z oryginałem 8.4. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób re-prezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np.: złożony wraz z imienną pieczątkę lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp 8.5. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 05.03.2010 r. do godz. 11.00 8.6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8.7. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy ofertę akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8.8. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wybo-rze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wy-konawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 8.13 SIWZ. 8.9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiają-cy zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia pu-blicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8.10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wy-cofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8.8 SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8.12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowy-wane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wyko-nawcę. 8.13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpo-wiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył do-kumentów lub oświadczeń, wymienionych w pkt 6 SIWZ lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8.14. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana; 8.14.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na wa-runkach określonych w ofercie, 8.14.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 8.14.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemoż-liwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwikjarocin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach