Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej,sieci wodociągowej ul.Buszczaka,Staszica,Młyńska w Chodzieży w ramach przedsięwzięcia inwestycyjnego pn:Uporządkowanie gospodarki wodo-ściekowej na terenie miasta i gminy Chodzież

Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 64-800 Chodzież, ul. Kochanowskiego 29
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2811610 , fax. 067 281120
  • Data zamieszczenia: 2009-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o.
    ul. Kochanowskiego 29 29
    64-800 Chodzież, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2811610, fax. 067 281120
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chodziez.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej,sieci wodociągowej ul.Buszczaka,Staszica,Młyńska w Chodzieży w ramach przedsięwzięcia inwestycyjnego pn:Uporządkowanie gospodarki wodo-ściekowej na terenie miasta i gminy Chodzież
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a)budowa kanalizacji sanitarnej wraz z kanałami bocznymi d=160-500 mm,L=695 m b)budowa kanalizacji deszczowej wraz z kanałami bocznymi d=300-800 mm,L=415 m c)budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami doprowadzonymi do granic nieruchomości d=110-160 PE L=516 m,przyłacza d=32-63, L=151 m d)odtworzenia nawierzchni po wykonanych robotach związanych z ułożeniem sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej i sieci wodociągowej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 45000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1)posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie winny być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2)nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie winny być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): a)oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ o spełnieniu udziału w postępowaniu, b)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d)aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3)posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a)posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat biorąc od daty wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, min. 15 pracowników. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW, b)posiadać przeciętną liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat biorąc od daty wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w ilości min. 3 osoby. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację na temat przeciętnej liczebności personelu kierowniczego sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej IDW, c)wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia do realizacji niniejszego zamówienia zespołu składającego się z następujących kluczowych specjalistów: -Kierownik Zespołu/Przedstawiciel Wykonawcy - mający co najmniej 3 lata doświadczenia w zarządzaniu kontraktami na roboty jako kierownik projektu (lub równoważne stanowisko polegające na zarządzaniu kontraktem/projektem typu: Manager Projektu, Dyrektor Kontraktu), w tym doświadczenie w kierowaniu przynajmniej 1 kontraktem na roboty z sektora środowiska w zakresie gospodarki wodno-ściekowej. -Kierownik Budowy - kierownik robót sanitarnych - niniejsza osoba winna posiadać wykształcenie wyższe techniczne oraz posiadać kwalifikacje w zakresie kierowania robotami z zakresu inżynierii sanitarnej: a.doświadczenie w kierowaniu robotami z zakresu budowy lub modernizacji zewnętrznych sieci kanalizacyjnych i/lub wodociągowych. Doświadczenie kierownika budowy - kierownika robót sanitarnych musi obejmować pełnienie tej funkcji na kontrakcie obejmującym budowę lub modernizację sieci kanalizacyjnych i/lub wodociągowych; b.Uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności i zakresie, za który osoba będzie odpowiedzialna zgodnie z polskim Prawem Budowlanym c.Aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego -Kierownik robót drogowych - niniejsza osoba winna posiadać wykształcenie techniczne oraz posiadać kwalifikacje w zakresie kierowania robotami drogowymi: a.uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności i zakresie, za który osoba będzie odpowiedzialna zgodnie z polskim Prawem Budowlanym oraz: b.aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego Wskazane w pkt 1.1.3. c) osoby muszą posiadać biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku, gdy wskazane osoby nie posiadają biegłej znajomości języka polskiego Wykonawca jest zobowiązany zapewnić tłumacza(y) języka polskiego, zapewniającego stałe, biegłe i fachowe tłumaczenie w kontaktach między Zamawiającym a Wykonawcą, na okres i dla potrzeb realizacji umowy. Uprawnienia wymagane dla osób wymienione w punkcie 1.1.3.c) muszą być zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz. U. 2006 nr 156 poz. 1118 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83 poz. 578), lub jeżeli zostały wydane przed wejściem w życie ww. ustaw, powinny być uprawnienia równoważne, zgodne z obowiązującym prawem na dzień wydania. Wykonawca w przypadku gdy nie dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia powinien przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. d)wykazać łączne doświadczenie w wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: -zrealizowanie minimum jednej roboty budowlanej polegającej na budowie kanalizacji sanitarnej l/lub kanalizacji deszczowej o długości minimum 1000 mb oraz sieci wodociągowej o długości minimum 450 mb W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz określonych jak wyżej wykonanych robót budowlanych, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszej IDW oraz dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót. Zaleca się aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców roboty zostały wykonane należycie zawierały, co najmniej: a)wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował roboty których dokumenty dotyczą, b)wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były roboty, c)wskazanie zakresu robót, d)wskazanie wartości robót, e)wskazanie daty wykonania /rozpoczęcia i zakończenia/, f)wskazanie miejsca wykonania, g)opinię podmiotu wskazanego powyżej w pkt. b stwierdzającą, że roboty zostały wykonane należycie. 4)znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku): a)posiadać w okresie ostatnich 3 lat obrotowych średnie roczne przychody netto ze sprzedaży w wysokości nie mniejszej niż 4 000 000,00 PLN W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć część sprawozdania finansowego - rachunek zysków i strat, a jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających przychody netto ze sprzedaży - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. b)posiadać środki finansowe lub posiadać zdolność kredytową wyrażającą się kwotą co najmniej 500 000,00 PLN W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek bankowy, potwierdzające posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wymaganej wysokości. c)Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na sumę ubezpieczeniową 2 000 000,00 PLN W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są złożyć kserokopię polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Dokumenty uzyskane poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej muszą obejmować również zdarzenia zaistniałe w związku z działalnością na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli wymagane kwoty w w/w dokumentach wyrażone będą w innej walucie niż PLN Wykonawca dokona ich przeliczenia na PLN według średniego kursu NBP na dzień, w którym ukazało się ogłoszenie o zamówieniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy, że może ubiegać się o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust.1 u.p.z.p. na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego wymagane jest złożenie oświadczenia przez każdego z wykonawców z osobna; 2.dokumenty w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p.; 3.polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 4.informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert potwierdzające sytuację ekonomiczną i finansową; 5.część sprawozdania finansowego - rachunek zysków i strat, a jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających przychody netto ze sprzedaży; 6.wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem robót , ilości i przedmiotu tych robót, dat wykonania oraz nazw zamawiających wg załącznika nr 7 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie ( referencje/zaświadczenia). 7.Dla potwierdzenia spełnienia warunku dotyczącego kwalifikacji osób Wykonawca przedstawi: -propozycję składu zespołu według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej IDW, -oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymagań stawianych kluczowym specjalistom według załącznika nr 6, -kopie uprawnień budowlanych, -ważne zaświadczenie o przynależności w/w członków zespołu do właściwej izby samorządu zawodowego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mwik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach