Przetargi.pl
BUDOWA ŚCIEŻKI SPACEROWEJ ORAZ PRZEBUDOWA CHODNIKA

Gmina Czempiń ogłasza przetarg

  • Adres: 64-020 Czempiń, ul. 24 Stycznia 25
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 2826703 , fax. 61 282 63 02
  • Data zamieszczenia: 2015-06-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czempiń
    ul. 24 Stycznia 25 25
    64-020 Czempiń, woj. wielkopolskie
    tel. 61 2826703, fax. 61 282 63 02
    REGON: 63125928700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czempin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA ŚCIEŻKI SPACEROWEJ ORAZ PRZEBUDOWA CHODNIKA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące budowę ścieżki spacerowej wzdłuż Olszynki od kładki do ulicy Chłapowskiego oraz przebudowę chodnika na pl. Zielony Rynek w Czempiniu. 2. Przedmiot zamówienia, opisany w szczególności w ust. 3 i 4, Zamawiający podzielił na 2 części, dopuszczając możliwość składania (przez Wykonawców) ofert częściowych na jedną część lub kilka części: 2.1. Część I - budowa ścieżki spacerowej wzdłuż Olszynki od kładki do ulicy Chłapowskiego 2.2. Część II - przebudowa chodnika na pl. Zielony Rynek w Czempiniu. 3. Opis przedmiotu zamówienia dla części I - budowa ścieżki spacerowej wzdłuż Olszynki od kładki do ulicy Chłapowskiego: 3.1. Roboty przygotowawcze: odtworzenie trasy w terenie równinnym, przycięcie drzew nad projektowaną ścieżką celem uzyskania skrajni o wysokości 3,00 m z odwozem poza teren budowy, 3.2. Roboty ziemne: plantowanie powierzchni pasów zieleni (grunt kat. I-II), 3.3. Podbudowę: wykonanie koryta pod konstrukcję nawierzchni ścieżki, schodów terenowych, i miejsca wypoczynku w gruncie kat. II-IV średniej głębokości 20 cm, mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża w gruncie kat. I-IV pod konstrukcję nawierzchni, wzmocnienie podłoża pod konstrukcję nawierzchni warstwą z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa grubości 10 cm, podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie (grubość po zagęszczeniu 12 cm pod powierzchnię kratek ekologicznych (miejsce wypoczynku), 3.4. Elementy ulic: wykonanie nawierzchni ścieżki i schodów terenowych z kostki betonowej bezfazowej 10x20 cm gr. 6 cm na podsypce piaskowej gr. 3 cm po zagęszczeniu; nawierzchnia kratek ekologicznych wypełniona mieszaniną ziemi i trawy na mieszance grysu i piasku gr. 3 cm (miejsce wypoczynku wokół dębu); ustawienie obrzeży betonowych 6x20 cm na ławie żwirowej 12x3 cm, 3.5. Roboty wykończeniowe: humusowanie z obsianiem nasionami traw gr. humusu 5 cm, 3.6. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu: ustawienie barier ochronnych z rur stalowych 2 ocynkowanych i pomalowanych proszkowo w kolorach biało-czerwonych o wymiarach 200x110 cm, 3.7. Roboty inne: zamontowanie 12 szt. ławek (drewno: deski świerkowe- malowane lakierobejcą, nogi żeliwne - ozdobne, malowane farbą podkładową a następnie nawierzchniową; długość ławki 170 cm, grubość desek 4 cm; ławka przykręcana do podłoża za pomocą śrub) i 12 szt. koszy ulicznych (h=55 cm, masywny, otwarty, żeliwno-drewniany). Szczegóły zostaną uzgodnione z wybranym Wykonawcą. 4. Opis przedmiotu zamówienia dla części II - przebudowa chodnika na pl. Zielony Rynek w Czempiniu. 4.1. Projekt tymczasowej organizacji ruchu, 4.2. Roboty przygotowawcze: rozebranie nawierzchni z betonowej kostki brukowej gr. 8cm, rozebranie nawierzchni z betonu cementowego, rozebranie nawierzchni z płyt betonowych gr. 12 cm, rozebranie nawierzchni z płyt betonowych chodnikowych 35x35x5 cm oraz 50x50x7 cm, rozebranie obrzeży betonowych 15x30 cm, rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm. Odwiezienie materiału., 4.3. Roboty ziemne: wykonanie koryta pod konstrukcję, 4.4. Podbudowy: profilowanie i zagęszczenie podłoża, podbudowa z chudego betonu, 4.5. Nawierzchnie z betonowej kostki brukowej szarej gr. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr. 3cm , Nawierzchnia wjazdów do bram z betonowej kostki brukowej grafitowej gr. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr. 3cm, 4.6. Elementy Ulic: Obrzeże betonowe 8x30cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr. 5cm i ławie z betonu C-12/15 (B-15) z oporem, Krawężnik betonowy najazdowy 15x22cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr. 5cm i ławie zwykłej z betonuC-12/15 (B-15). 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I i II został opisany w załącznikach nr 8, 9 i 10, które to stanowią integralną część SIWZ. 6. Zamieszczone w dokumentacjach projektowych, specyfikacjach technicznych lub innych dokumentach wymienione nazwy producentów użyto jedynie w celu przykładowym. Wszędzie gdzie są one wskazane, należy czytać w ten sposób, że towarzyszy im określenie lub równoważne. Przez pojęcie lub równoważne Zamawiający rozumie oferowanie materiałów gwarantujących realizację zadania w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewniających uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia w stosunku do przewidzianych w dokumentacji technicznej, ani do zmiany ceny, ani do naruszenia przepisów prawa. 7. Jednocześnie wymogi muszą być spełnione w zakresie: 7.1. gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), 7.2. charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 7.3. parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcje), 7.4. parametrów bezpieczeństwa użytkowania, 7.5. standardów emisyjnych. 8. W przypadku spełnienia powyższych warunków Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych. Jednocześnie Zamawiający informuje, że ciężar dowodu wykonania równoważności spoczywa na Wykonawcy. 9. Zamawiający informuje, że dołączony przedmiar robót z uwagi na przyjętą ryczałtową formę wynagrodzenia dla Wykonawcy należy traktować, jako materiał pomocniczy i informacyjny do sporządzenia wyceny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium na przedmiotowe postępowanie. 2. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2.1. Część I. - 2.000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych i zero groszy). 2.2. Część II. - 1.800,00 zł. (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych i zero groszy). 3. Wadium według wyboru Wykonawcy może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 3.1. pieniądzu, 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3. gwarancjach bankowych, 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4. Wadium zostaje wniesione na okres związania ofertą, tj. przez 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Poniecu, Oddział w Czempiniu, 36 8682 1030 0040 0000 0390 0003, tytułem: FZ.271.15.2015 BUDOWA ŚCIEŻKI SPACEROWEJ ORAZ PRZEBUDOWA CHODNIKA. 6. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w ust. 3 pkt 3.2, 3.3, 3.4 oraz 3.5, należy złożyć w formie oryginału w sekretariacie Zamawiającego, w odrębnym opakowaniu. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń lub gwarancji, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 upzp. 8. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 9. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, że na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 upzp. 10. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 11. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 12. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 13. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 19. 14. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 15. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 16. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 13, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 17. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 18. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 upzp., z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 upzp., pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 upzp., lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 upzp., co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 19. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 19.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 19.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 19.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czempin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach