Przetargi.pl
Budowa sali sportowej w Dobrej - Długa Wieś ETAP V zagospodarowanie terenu wokół sali

Gmina Dobra ogłasza przetarg

  • Adres: 62-730 Dobra, plac Wojska Polskiego 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-63 279-90-11 , fax. 0-63 279-90-11
  • Data zamieszczenia: 2013-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobra
    plac Wojska Polskiego 10 10
    62-730 Dobra, woj. wielkopolskie
    tel. 0-63 279-90-11, fax. 0-63 279-90-11
    REGON: 00052819000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sali sportowej w Dobrej - Długa Wieś ETAP V zagospodarowanie terenu wokół sali
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia dla inwestycji pn.: budowa sali sportowej w Dobrej- Długa Wieś ETAP V zagospodarowanie terenu wokół sali obejmuje zakup, dostawę i wykonanie następujących robót budowlanych: 1. Wykonanie robót pomiarowych przy powierzchniowych robotach ziemnych - 2213,00 ha 2. Wykonanie robót ziemnych koparkami z transportem urobku na odległość do 1 km - 750m3 3. Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne - 1965 m2 4. Wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstw odsączającej - 1965 m2 5. Wykonanie podbudowy betonowej pod chodnik na odcinku przy budynku sali - 48 m2 6. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 5-31,5 mm grubości po zagęszczeniu 15 cm - 1965 m2 7. Wykonanie obrzeży betonowych o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 223 m 8. Wykonanie krawężników betonowych wystających o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 246 m 9. Wykonanie krawężników betonowych wtopionych o wymiarach 12x25 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 248m 10. Wykonanie ławy pod krawężniki z oporem z betonu C-810 o wymiarach 10/15 cm - 19,83 m3 11. Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej szarej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 - 1142,0 m2, 12. Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej czerwonej grubość 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 127 m2 13. Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej - opaska wokół budynku - 270 m2 14. Wykonanie nawierzchni z płyt wielootworowych (płyty o powierzchni do 1m2 gr 10 cm) - budowa - 626 m2 15. Wykonanie odwodnienia terenu - wykonanie robót ziemnych koparkami z transportem urobku na odległość do 1 km - 26 m3 16. Zakup dostawa i montaż studni rewizyjnych PVC teleskopowych fi 315 mm - 1 szt. 17. Zakup, dostawa i montaż studzienek ściekowych z elementów betonowych o średnicy 500 mm z osadnikiem i kratką żeliwną - 4 szt. 18. Wykonanie kanałów rurowych - podłoża z materiałów sypkich o grubości 15 cm - 26m2 19. Zakup dostawa i montaż kanałów z rur PVC łączonych na wcisk o średnicy zew. 200 mm - 52 m 20. Zasypanie wykopów liniowych o ścianach pionowych na głębokość 1,5 m, szerokość 0,8-1,5 m - 26 m3 21. Zakup dostawa i montaż hydrantów pożarowych nadziemnych o średnicy 100 mm - 2 kpl. 22. Zakup dostawa i montaż bramy rozwieranej lub przesuwnej o szerokości 5,0 m wraz z furtką o szerokości 1,0 m z profili metalowych zamkniętych wraz ze słupkami przybramowymi - 2 szt. 23. Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza (5 egzemplarzy) - 1 kpl. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z warunkami BHP, warunkami technicznego wykonania, obowiązującymi normami i współczesną wiedzą budowlaną. Roboty należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową. Zamawiający nie dopuszcza stosowanie rozwiązań zamiennych dotyczących systemu ogrzewania przedmiotowego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium - 8 000,00 zł słownie: osiem tysięcy zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dobra.nowoczesnagmina.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach