Przetargi.pl
Budowa sali sportowej w Dobrej - Długa Wieś ETAP IV

Gmina Dobra ogłasza przetarg

  • Adres: 62-730 Dobra, plac Wojska Polskiego 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-63 279-90-11 , fax. 0-63 279-90-11
  • Data zamieszczenia: 2012-02-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobra
    plac Wojska Polskiego 10 10
    62-730 Dobra, woj. wielkopolskie
    tel. 0-63 279-90-11, fax. 0-63 279-90-11
    REGON: 00052819000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sali sportowej w Dobrej - Długa Wieś ETAP IV
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia dla inwestycji pn.: Budowa sali sportowej w Dobrej- Długa Wieś obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: 1. Wykonanie robót wykończeniowych dla budynku: 2. Wykonanie próby szczelności dla całego budynku. Przeprowadzenie 8 serii pomiarów szczelności (po 2 pomiary dla każdej z wydzielonych części budynku tj. pomiar przy nadciśnieniu i podciśnieniu), przeprowadzenie obliczeń i wyznaczenie współczynnika krotności wymian n50 (1/h) oraz współczynnika przepuszczalności powłoki q50 [m?/h*m?], 2.1 Wykonanie robót przygotowawczych 2.1.1 ocieplenie ścian budynku metodą lekką mokrą przez przyklejenie płyt styropianowych, 2.1.2 przymocowanie płyt styropianowych za pomocą dybli plastikowych. 2.1.3 Montaż izolacji pionowej z folii kubełkowej. 2.2 Wykonanie warstw podposadzkowych. 2.2.1 zebranie warstwy gruntu celem wykonania warstw podposadzkowych, 2.2.2 wykonanie podkładów z ubitych materiałów sypkich na podłożu gruntowym 2.3 Zakup dostawa i montaż okien dachowych o współczynniku przenikania ciepła dla okna referencyjnego U=0,76 W/m2K, 2.4 Zakup dostawa i montaż stolarki drzwiowej o współczynniku przenikania ciepła dla drzwi zewnętrznych U=0,76 W/m2K - drzwi zewnętrzne antywłamaniowe. 2.5 Zakup dostawa i montaż drzwi wewnętrznych z układem stabilizującym, płyta wiórowo - otworowa, ościeżnica regulowana. 2.6 Wykonanie robót wykończeniowych wewnętrznych sali sportowej i zaplecza socjalnego - tynkowanie i malowanie ścian. 2.7 Wykonanie akustyki ścian sali sportowej - o współczynniku absorpcji dźwiękowej dla 1000Hz wynoszący 55%. 2.8 Wykonanie podłóg i posadzek sali sportowej w systemie na legarach krzyżowych powierzchniowo - elastyczny. Podłoga sportowa na ruszcie drewnianym zgodna z normą PN/EN 14904 składająca się z wielowarstwowa podkładki, podwójnego krzyżowego rusztu z suszonych i impregnowanych przeciwgrzybicznie desek (legar dolny o przekroju 22x90 mm w rozstawie co 630mm, a górny legar o przekroju 22x90mm w rozstawie co 210mm), warstwy paraizolacyjnej z folii, ślepej podłogi z dwóch warstw płyt drewnopochodnych, maty z regranulatu gumowego o grubości 4 mm, wylewki poliuretanowej o grubości nominalnej 2 mm, lakieru poliuretanowego w kolorach boisk, linii boisk. Wymagane dokumenty: - dołączyć do oferty przetargowej a) Atest Higieniczny lub inny dokument dopuszczający wyrób do stosowania w budownictwie, b) Klasyfikacja Ogniowa, c) Autoryzacja producenta na dane zadanie, d) Deklaracja Zgodności CE na cały system zgodnie z normą PN EN 14904 i wyniki badań 2.9 Wykonanie podłóg i posadzek zaplecza socjalnego. 2.10 Wykonanie robót elewacyjnych zewnętrznych dla całego obiektu - ocieplenie ścian zewnętrznych i malowanie. 2.11 Zakup dostawa i montaż platformy dla osób niepełnosprawnych. 3. Wykonanie zalicznikowego przyłącza elektroenergetycznego kablowego niskiego napięcia dla potrzeb zasilania sali sportowej - według projektu. 4. Zakup, dostawa i montaż wewnętrznych instalacji elektrycznych: 4.1 W.L.Z. 4.2 Instalacja oświetlenia i gniazd wtykowych 4.3 Instalacja grzewczej 4.4 Rozdzielnia RG 4.5 Rozdzielnia T1 4.6 Rozdzielnia T2 4.7 Rozdzielnia T3 4.8 Tablica TOS 4.9 Złącza kablowe 5. Zakup dostawa i montaż instalacji ogrzewania sali sportowej 5.1 układ wentylacyjny NW1 5.2 układ wentylacyjny NW2 5.3 układ wentylacyjny NW3 5.4 układ wentylacyjny NW4 5.5 układy wentylacyjne NWC1 5.6 układy wentylacyjne NWC2 5.7 gruntowy wymiennik ciepła - GWC 6. Montaż wewnętrznych instalacji wodociągowych i przeciwpożarowych. 7. Montaż wewnętrznych instalacji kanalizacji sanitarnej 8. Montaż instalacji przyłącza wodociągowego i przyłącza kanalizacji sanitarnej. 9. Wyposażenie sali sportowej 8.1. boisko do koszykówki - główne - wyposażenie według przedmiaru 8.2 boisko do koszykówki - 3 boiska treningowe - wyposażenie według przedmiaru 8.3 boisko do siatkówki - główne - wyposażenie według przedmiaru 8.4 boisko do siatkówki - 3 boiska treningowe - wyposażenie według przedmiaru 8.5 zakup dostawa i montaż tablicy wyników sportowych 8.6 stanowisko sędziowskie - wyposażenie według przedmiaru 8.7 boisko do piłki nożnej halowej - główne - wyposażenie według przedmiaru 8.8 boisko do piłki ręcznej - boisko główne - wyposażenie według przedmiaru 8.9 boisko do tenisa ziemnego - boisko główne - wyposażenie według przedmiaru 8.10 zakup dostawa i montaż piłkochwytów na ściany szczytowe 8.11 zakup dostawa i montaż kotary przesuwnej oddzielającej boiska treningowe 8.12 zakup dostawa i montaż drabinek gimnastycznych o wys. 3,0m 8.13 zakup dostawa i montaż trybun teleskopowych 8.14 zakup i dostawa urządzenia do konserwacji podłogi sali sportowej, wykładziny i płytek o następujących parametrach: - urządzenie bateryjne - wydajność teoretyczna - min. 1750 m2/h - czas pracy baterii - min. 3 h - szerokość czyszczenia - min. 500 mm - jedna szczotka talerzowa - zbiornik na wodę czystą - min 40 l - zbiornik na wodę brudną - min. 45 l - samoczynny mechanizm zakładania i zdejmowania szczotki - poziom hałasu < 70 dB(A) 8.15 zakup dostawa i montaż ławkowieszaków dla wyposażenia 3 szatni i 1 siłowni 10. przygotowanie wszystkich niezbędnych dokumentów wymaganych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu. UWAGA: 1 - przed przystąpieniem do robót wykończeniowych należy przedstawić min 3 projekty aranżacji wnętrz poszczególnych pomieszczeń celem akceptacji. 2 - farby użyte do malowania winny posiadać 7-krotny cykl zmywania. 3 - armatura typu baterie natryskowe, baterie zlewozmywakowe, szafki hydrantowe, zawory termostatyczne, umywalki, zlewozmywaki, miski ustępowe, pisuary, kabiny natryskowe i inne urządzenia - antywandalowe. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z warunkami BHP, warunkami technicznego wykonania, obowiązującymi normami i współczesną wiedzą budowlaną. Roboty należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową. Zamawiający nie dopuszcza stosowanie rozwiązań zamiennych dotyczących systemu ogrzewania przedmiotowego zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium - 80 000,00 zł słownie: osiemdziesiąt tysięcy zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dobra.nowoczesnagmina.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach