Miasto i Gmina Buk ogłasza przetarg
- Adres: 64-320 Buk, ul. Ratuszowa 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8140671 , fax. 061 8140101
- Data zamieszczenia: 2010-09-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Buk
ul. Ratuszowa 1 1
64-320 Buk, woj. wielkopolskie
tel. 061 8140671, fax. 061 8140101 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.buk.gmina.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków typu OZO-100 wraz z kanalizacją sanitarną, przyłączem energetycznym i wodnym w m. Dobra - gmina Buk - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zakres niniejszego przedmiotu zamówienia obejmuje 1.1. Budowę przydomowej oczyszczalni ścieków typu OZO-100 opartej na pracy osadnika gnilnego, złoża biologicznego, osadnika wtórnego. Oczyszczone ścieki będą odprowadzane do rowu melioracyjnego. Projektowana przydomowa oczyszczalnia ścieków zaprojektowana została do obsługi do 100 mieszkańców a jej wydajność Q = 15 m3/dobę. Zakłada się stężenie zanieczyszczeń w ściekach oczyszczonych, odprowadzanych do odbiornika: BZT5 < 25 g/m3 ChZT < 125 g/m3 Zawiesina ogólna < 35 g/m3 Oczyszczalnia składa się z następujących elementów: - osadnika wstępnego o pojemności 10 m3 - 2 szt. - przepompowni - złoża biologicznego zraszanego z wypełnieniem pakietowym oraz pompą recyrkulacyjną - osadnika wtórnego z pompą recyrkulacyjną - skrzynki sterującej pracą oczyszczalni. 1.2. Budowę kanalizacji sanitarnej z PVC o średnicy 200 mm wraz z przykanalikami z rur PVC o średnicy 160 mm zakończonymi studniami włączeniowymi PVC o średnicy 315 mm. Długość projektowanej kanalizacji wynosi 302 mb oraz 11 przykanalików. 1.3. Budowę przyłącza wodociągowego z PE o średnicy Dn 50 mm i długości 180 mb. 1.4. Budowę przyłącza energetycznego składającego się z: - złącza kablowego z układem pomiarowym ZKP-10/1 - linii kablowej niskiego napięcia typu YAKY 4x35 mm2 1.5. Przeprowadzenie rozruchu technologicznego oraz badania stopnia oczyszczania ścieków 1.6. Uzyskanie przy udziale Zamawiającego decyzji pozwolenia na użytkowanie 2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: A/ planowane rozpoczęcie robót - z dniem przekazania placu budowy B/ zakończenie robót - 30.04.2011 r. Przez termin zakończenia robót należy rozumieć dzień pisemnego zgłoszenia przez Wykonawcę Zamawiającemu zakończenia wszelkich robót oraz gotowość do przeprowadzenia końcowego odbioru robót. Zgłoszenie to winno być potwierdzone przez inspektorów nadzoru inwestorskiego wszystkich branż. C/ rozruch oraz zakończenie realizacji zamówienia do dnia 31.08.2011 r. Przez zakończenie realizacji zamówienia rozumie się uzyskanie przez Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie. Wykonawca winien podczas rozruchu technologicznego oczyszczalni przeprowadzić min. 3 badania wykonane przez laboratorium posiadające akredytację, w tym jedno badanie - końcowe wykonane przez właściwy dla lokalizacji budowanej oczyszczalni, laboratorium WIOŚ. Rozruch technologiczny należy zaplanować w miesiącach: czerwiec-listopad 2011 roku pod warunkiem zapewnienia przez Zamawiającego dopływu ścieków w ilości nie mniejszej niż 6 m3 na dobę. W przypadku braku dopływu ścieków w podanej wyżej ilości od dnia 01 czerwca 2011 roku, zadanie uważa się za wykonane do dnia 30.04.2011 roku. 3. Niniejszy przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: a/ projektami budowlanym/wykonawczymi, opracowanymi przez: - oczyszczalnia ścieków - HABA RL PPHU Rafał Lusina z siedzibą w Grodzisku Wlkp. - przyłącze wody oraz kanalizacja sanitarna - Jerzy Blachnierek - Opalenica, - przyłącze energetyczne - Waldemar Matysiak - Opalenica. c/ Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, d/ przedmiarami robót opracowanymi przez w/w autorów dokumentacji, e/ obowiązującymi przepisami prawa budowlanego i przepisami prawa dotyczącymi warunków technicznych oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, f/ szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót opracowanymi przez w/w autorów dokumentacji g/ decyzją pozwolenia na budowę nr 4056/10 z dnia 28.07.2010 r. 4. Terminy płatności: - Wykonanie robót - 80% wartości przedmiotu zamówienia, - Po zakończenie rozruchu, uzyskaniu efektu ekologicznego oraz uzyskaniu prawomocnego pozwolenia na użytkowanie - pozostałe 20% wartości przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: czterytysiącezłotych.) 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Nr 83 1020 4144 0000 6502 0007 2116. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miasta i Gminy Buk, ul. Ratuszowa 1 - pok. 31 lub dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.buk.gmina.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana pokrycia dachowego na budynku Szkoły Podstawowej w Pakosławiu
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja chodników na terenie miasta Nowy Tomyśl na ulicach: Łąkowej, Zbąszyńskiej, Szpitalnej - Nowej, Kościuszki, Janusa - Wiatrakowej
Dodano: 2016-07-27 - Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych na terenie wsi Lipnica-Czyściec
Dodano: 2016-07-27 - Budowa punktu gromadzenia odpadów w miejscowości Raczyce gm. Odolanów
Dodano: 2016-07-27 - Remont dachów obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy i Miasta Odolanów
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontów w branży ogólnobudowlanej w budynkach będących w zasobach Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim w podziale na 4 zadania
Dodano: 2016-07-27 - CS/PN/1/2016 Przebudowa i modernizacja boiska
Dodano: 2016-07-27 - MODERNIZACJA SALI GIMNASTYCZNEJ WRAZ Z ZAPLECZEM SOCJALNYM W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. A. i WŁ. NIEGOLEWSKICH W OPALENICY
Dodano: 2016-07-27 - Remont pięciu pomieszczeń archiwum oraz korytarza w części piwnicznej, remont klatki schodowej oraz wymiana rur wodnych i demontaż zbędnych rur wodnych w piwnicach budynku Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Pile przy ul. Dzieci Polskich 26
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu elewacji, dachu, klatki schodowej oraz wykonanie nowego podziału funkcjonalnego budynku mieszkalnego przy al. Wolności 9a.
Dodano: 2016-07-27