Przetargi.pl
Budowa placów zabaw na terenie Gminy - 3 place zabaw w ramach Rządowego Programu - Radosna Szkoła

Gmina Gostyń, reprezentowana przez Burmistrza Gostynia ogłasza przetarg

  • Adres: 63-800 Gostyń, ul. Rynek 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5752110-13 , fax. 065 5752142
  • Data zamieszczenia: 2012-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gostyń, reprezentowana przez Burmistrza Gostynia
    ul. Rynek 2 2
    63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5752110-13, fax. 065 5752142
    REGON: 00052573100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gostyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placów zabaw na terenie Gminy - 3 place zabaw w ramach Rządowego Programu - Radosna Szkoła
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa placów zabaw na terenie Gminy - 3 place zabaw w ramach Rządowego Programu - Radosna Szkoła. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był objęty min. 5-letnim okresem gwarancji/rękojmi, która rozpocznie swój bieg od daty odbioru końcowego zamówienia przez Zamawiającego. Zakres rzeczowy przedmiotowego zadania opisany jest szczegółowo w dokumentacji technicznej (projekcie technicznym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót). Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert - rozwiązań równoważnych. Wszystkim wskazaniom znaków towarowych, patentów lub pochodzenia występującym w dokumentacji projektowej towarzyszą wyrazy lub równoważny, co oznacza, że dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów nie gorszych niż opisywane w dokumentacji, tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie jak wskazane w dokumentacji projektowej lub lepsze. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie trzech placów zabaw na terenie Gminy Gostyń dla zadania pn: Budowa placów zabaw na terenie Gminy - 3 place zabaw w ramach Rządowego Programu - Radosna Szkoła, obejmującego budowę: 1.1 małego placu zabaw zlokalizowany na działce nr: 158/4 przy Szkole Podstawowej im. Janusza Kusocińskiego w Daleszynie, Daleszyn 76, 63-800 Gostyń; Plac zabaw należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną, stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ; 1.2 małego placu zabaw zlokalizowany na działce nr: 213/7 przy Szkole Podstawowej w Goli, Gola 17, 63-800 Gostyń. Plac zabaw należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną, stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ; 1.3 małego placu zabaw zlokalizowany na działce nr: 104/10 przy Szkole Podstawowej w Sikorzynie, Sikorzyn 16b, 63-800 Gostyń. Plac zabaw należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną, stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Zakres prac do wykonania obejmuje m.in.: 2.1 mały plac zabaw przy Szkole Podstawowej im. Janusza Kusocińskiego w Daleszynie a) Oczyszczenie terenu i przygotowanie podbudowy; b) Demontaż istniejących urządzeń zabawowych drewnianych wraz z utylizacją - 7 kpl. w tym 2 urządzenia (bujaki) będą ponownie posadowione i zamontowane w wyznaczonym miejscu przez Zamawiającego; c) Wykonanie obrzeży wraz z podbudową wokół nawierzchni bezpiecznej, komunikacyjnej o długości ~ 51,27 mb; d) Zakup i montaż nawierzchni bezpiecznej, syntetycznej, wylewanej o powierzchni ~141,00 m2 w kolorze RAL 2011, PANTONE 152 C zgodnej z normą PN-EN 1177/2009; e) Zakup i montaż nawierzchni komunikacyjnej, syntetycznej, wylewanej o powierzchni ~20,56 m2 w kolorze RAL 5003, PANTONE 540 C zgodnej z normą PN-EN 1177/2009; f) Ogrodzenie terenu - wykonane jako naturalny żywopłot np.: żywopłot żywotnik zachodni - typu smaragd o długości ~ 50,00 mb i wysokości min ~1,00 m, w ilości 2 nasadzenia /1mb; g) Wykonanie nawierzchni trawiastej z rolki (darń odcinana z gruntu) o powierzchni ~100,00 m2; h) Dostawę i montaż urządzeń: - zestawu zabawowego - 1 szt. - sprężynowca tuby - 1 szt. - równoważni wiszącej - 1 szt. - słupków sprawnościowych bez uchwytu - 3 szt. - słupków sprawnościowych z uchwytem - 4 szt. - deski balansującej na sprężynach - 1 szt. - równoważni balansującej stałej - 1 szt. - sprężynowca kwiat na sprężynie - 1 szt. - słupków sprawnościowych obrotowych z uchwytem - 1 szt. - tablicy regulaminowej oraz tabliczek informacyjnych zgodnych z projektem wykonawczym - 1 szt. - ławki z oparciem - 1 szt. - kosza na śmieci - 1 szt. SZCZEGÓŁOWY OPIS URZĄDZEŃ OPISANY JEST W PROJEKCIE BUDOWLANYM. ELEMENTY GOTOWE - PROJEKTOWANE NA ZAMÓWIENIE MUSZĄ POSIADAĆ WSZELKIE, WYMAGANE NORMAMI CERTYFIKATY. i) Wykonaniu obsługi geodezyjnej; j) Przygotowaniu kompletu dokumentów do zgłoszenia zakończenia robót; k) Przygotowaniu informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów. 2.2 mały plac zabaw przy Szkole Podstawowej w Goli a) Oczyszczenie terenu i przygotowanie podbudowy; b) Demontaż istniejących urządzeń zabawowych metalowych wraz z utylizacją - 6 kpl.; c) Wykonanie obrzeży wraz z podbudową wokół nawierzchni bezpiecznej, komunikacyjnej o długości ~ 59,56 mb; d) Zakup i montaż nawierzchni bezpiecznej, syntetycznej, wylewanej o powierzchni ~140,65 m2 w kolorze RAL 2011, PANTONE 152 C zgodnej z normą PN-EN 1177/2009; e) Zakup i montaż nawierzchni komunikacyjnej, syntetycznej, wylewanej o powierzchni ~20,15m2 w kolorze RAL 5003, PANTONE 540 C zgodnej z normą PN-EN 1177/2009; l) Ogrodzenie terenu - wykonane jako naturalny żywopłot np.: żywopłot żywotnik zachodni - typu smaragd o długości ~ 55,50mb i wysokości min ~1,00 m w ilości 2 nasadzenia /1mb; f) Wykonanie nawierzchni trawiastej z rolki (darń odcinana z gruntu) o powierzchni ~115,50 m2; m) Dostawę i montaż urządzeń: - zestawu zabawowego - 1 szt. - zestawu sprawnościowego - 1 szt. - kosza do gry - 1 szt. - słupków sprawnościowych obrotowych z uchwytem - 1 szt. - deski balansującej na sprężynach - 1 szt. - słupków sprawnościowych bez uchwytu - 2 szt. - słupków sprawnościowych z uchwytem - 2 szt. - równoważni wiszącej - 1 szt. - równoważni balansującej stałej - 1 szt. - sprężynowca tuby - 1 szt. - słupków sprawnościowych obrotowych bez uchwytu - 1 szt. - tablicy regulaminowej oraz tabliczek informacyjnych zgodnych z projektem wykonawczym - 1 szt. - ławki z oparciem - 2 szt. - kosza na śmieci - 1 szt. SZCZEGÓŁOWY OPIS URZĄDZEŃ OPISANY JEST W PROJEKCIE BUDOWLANYM. ELEMENTY GOTOWE - PROJEKTOWANE NA ZAMÓWIENIE MUSZĄ POSIADAĆ WSZELKIE, WYMAGANE NORMAMI CERTYFIKATY. g) Wykonanie obsługi geodezyjnej; h) Przygotowanie kompletu dokumentów do zgłoszenia zakończenia robót; i) Przygotowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów; 2.3 mały plac zabaw przy Szkole Podstawowej w Sikorzynie a) Oczyszczenie terenu i przygotowanie podbudowy; b) Wykonanie obrzeży wraz z podbudową wokół nawierzchni bezpiecznej, komunikacyjnej o długości ~ 58,60 mb; c) Zakup i montaż nawierzchni bezpiecznej, syntetycznej, wylewanej o powierzchni ~142,23 m2 w kolorze RAL 2011, PANTONE 152 C zgodnej z normą PN-EN 1177/2009 (łączna powierzchnia nawierzchni dla HIC = 1,50m i HIC = 2,20 m); d) Zakup i montaż nawierzchni komunikacyjnej, syntetycznej, wylewanej o powierzchni ~21,04 m2 w kolorze RAL 5003, PANTONE 540 C zgodnej z normą PN-EN 1177/2009; e) Ogrodzenie terenu - wykonane jako naturalny żywopłot np.: żywopłot żywotnik zachodni - typu smaragd o długości ~ 18,50mb i wysokości min ~1,00 m w ilości 2 nasadzenia /1mb; f) Demontażu starej statki wraz z utylizacją oraz montaż nowej siatki powlekanej stalowej o oczku min 40x40, grubości d>=3mm i wysokości 1,5m na odcinku ~55,00mb w kolorze RAL 6005 (zielony) wraz z drutem naciągowym. Słupki ogrodzenia pozostają istniejące; g) Oczyszczenie wraz z dwukrotnym pomalowaniem farbą olejną słupków ogrodzenia w ilości ~25 szt. kolorze RAL 6005 (zielony); h) Wykonanie nawierzchni trawiastej z rolki (darń odcinana z gruntu) o powierzchni ~166,00 m2; i) Dostawę i montaż urządzeń: - zestawu zabawowego - 1 szt., - zestawu sprawnościowego - 1 szt., - kosza do gry - 1 szt. - słupków sprawnościowych obrotowych z uchwytem - 1 szt. - deski balansującej na sprężynach - 1 szt. - słupków sprawnościowych bez uchwytu - 3 szt. - słupków sprawnościowych z uchwytem - 3 szt. - równoważni wiszącej - 1 szt. - równoważni balansującej stałej - 1 szt. - sprężynowca tuby - 1 szt. - tablicy regulaminowej oraz tabliczek informacyjnych zgodnych z projektem wykonawczym - 1 szt. - ławki z oparciem - 1 szt. - kosza na śmieci - 1 szt. SZCZEGÓŁOWY OPIS URZĄDZEŃ OPISANY JEST W PROJEKCIE BUDOWLANYM. ELEMENTY GOTOWE - PROJEKTOWANE NA ZAMÓWIENIE MUSZĄ POSIADAĆ WSZELKIE, WYMAGANE NORMAMI CERTYFIKATY. j) Wykonanie obsługi geodezyjnej; k) Przygotowanie kompletu dokumentów do zgłoszenia zakończenia robót; l) Przygotowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów. 3. Roboty budowlane pn: Budowa placów zabaw na terenie Gminy należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, zasadami sztuki budowlanej oraz wymaganiami określonymi w SIWZ. 4. Technologia wykonania robót budowlanych, wymagania dot. konstrukcji: a) materiały, substancje, śruby, łańcuchy, sprężyny i inne połączenia oraz elementy zabezpieczające wykorzystane przy produkcji i montażu urządzeń mają posiadać wymagane atesty i dopuszczenia, b) elementy konstrukcyjne - belki pionowe i poziome wykonane ze stali ocynkowanej, malowane proszkowo, c) elementy metalowe malowane proszkowo, farbami zapewniającymi odporność na warunki atmosferyczne, d) zjeżdżalnie o minimalnej długości 1,20 m ze stali nierdzewnej, e) elementy należy mocować w fundamencie umieszczonym pod powierzchnią gruntu na stałe, f) daszki i burty wykonane z płyty HPL lub HDPE, rożne kolory np.: czerwony, żółty, zielony, niebieski aby zwiększyć atrakcyjność zestawów, g) łańcuchy techniczne huśtawek kalibrowane fi 6, ocynkowane, h) stopnie wykonane z materiałów antypoślizgowych, i) ławki o konstrukcji metalowej, siedziska drewniane malowane farbą akrylową, siedzisko i oparcie wykonane z drewna zabezpieczonego przed działaniem czynników atmosferycznych, montowane na podłożu za pomocą kotew stalowych ocynkowanych w fundamencie, j) sprężynowce zamontowane na sprężynie o średnicy 200mm, zabetonowanej w gruncie za pomocą kotew ocynkowanych, k) wszystkie zastosowane materiały muszą być zgodne z obowiązującymi normami i prawem, l) użytkowanie urządzeń nie może stanowić zagrożenia dla zdrowia użytkujących ludzi, m) prowadzone roboty montażowe muszą zostać przeprowadzone zgodnie z normami i instrukcjami montażu producentów i Wykonawców, n) zastosowane rozwiązania i materiały muszą być sprawdzone, powszechnie stosowane i wysokiej jakości użytkowej, a ich eksploatacja nie wywierać negatywnego wpływu na bezpieczeństwo i zdrowie ludzi, o) urządzenia muszą być tak zamontowane, aby zapewniały utrzymanie stref bezpieczeństwa, p) płyty, użyte w elementach placu zabaw powinny nie ulegać gięciu, puchnięciu, muszą być odporne na chemikalia, wpływy atmosferyczne, malowane lakierami wodnymi, q) śruby mocujące ocynkowane lub nierdzewne, r) miejsca łączenia zabezpieczone zaślepkami, s) podczas montażu Wykonawca musi unikać szkodliwych działań dla środowiska, a przede wszystkim emitowania nadmiernego hałasu, t) wygrodzenie terenu wykonane jako naturalny żywopłot o wysokości min ~1,00 m w ilości 2 nasadzenia /1mb, u) nawierzchnia przepuszczalna, bezpieczna syntetyczna, wylewana - kolor pomarańczowy, na podbudowie z kruszywa naturalnego, stabilizowanego mechanicznie oraz mieszanek mineralno -bitumicznych wraz ze stopami fundamentowymi betonowymi na wydzielonych polach pod urządzenia sportowe, GRUBOŚĆ NAWIERZCHNI NALEŻY DOSTOSOWAĆ DO MAKSYMALNEJ MOŻLIWEJ WYSOKOŚCI SWOBODNEGO UPADKU Z POSZCZEGÓLNYCH URZĄDZEŃ, nawierzchnia musi być wykonana zgodnie z normą PN-EN 1177/2009, v) nawierzchnia przepuszczalna, komunikacyjna syntetyczna, wylewana - kolor niebieski, na podbudowie z kruszywa naturalnego, stabilizowanego mechanicznie oraz mieszanek mineralno - bitumicznych w celu ułatwienia spływu wód opadowych należy zastosować na nawierzchni spadek ~ 1,0%, GRUBOŚĆ NAWIERZCHNI NALEŻY DOSTOSOWAĆ DO MAKSYMALNEJ MOŻLIWEJ WYSOKOŚCI SWOBODNEGO UPADKU Z POSZCZEGÓLNYCH URZĄDZEŃ, nawierzchnia musi być wykonana zgodnie z normą PN-EN 1177/2009, w) nawierzchnia trawiasta z rolki - wykonana jako naturalna darń odcinana z gruntu, nawierzchnia powinna być wyprofilowana ze spadkiem od 1-3 %, ułatwiającym powierzchniowy odpływ wody, x) nawierzchnie, o których mowa w ust. 4 pkt u i v, należy ograniczyć obrzeżem betonowym na styku z nawierzchnią trawiastą. 5. Kolory nawierzchni przyjęto zgodnie z kolorystyką znaku identyfikacji wizualnej programu SZKOŁA BEZPIECZNA I PRZYJAZNA, tj. dla nawierzchni bezpiecznej syntetyczna, wylewana paleta barw PANTONE: 152C; RAL: 2011 Tieforange, dla nawierzchni komunikacyjnej, syntetycznej, wylewanej paleta barw PANTONE: 540C; RAL: 5003 Saphirblau. 6. Użyte przy realizacji robót materiały i wyposażenie winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego. Zamawiający wymaga, aby wszystkie urządzenia zabawowe posiadały certyfikaty wydane przez akredytowane jednostki potwierdzające, że urządzenia są zgodne z normami. Rozmieszczenie urządzeń wyposażenia placu zabaw na nawierzchniach bezpiecznych zaprojektowano w taki sposób, by znajdowały się one od siebie oraz od innych nawierzchni w odległości min. 1,50 m. UWAGA: Zaleca się wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej obiektu w celu uzyskania na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkich istotnych informacji, które mogą być konieczne dla prawidłowego przygotowania oferty i zawarcia umowy. W ofercie należy uwzględnić ponadto: koszt wykonania dokumentacji powykonawczej, geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej obiektu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę musi wnieść wadium w wysokości: 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gostyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach