Przetargi.pl
Budowa nowego budynku Stacji Uzdatniania Wody dla miasta i gminy Buk wraz z przyległą infrastrukturą dwoma zbiornikami retencyjnymi, odstojnikiem oraz sieciami technologicznymi

Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 64-320 Buk, ul. Przemysłowa 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 14 01 71 , fax. 618 14 93 60
  • Data zamieszczenia: 2015-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Przemysłowa 10 10
    64-320 Buk, woj. wielkopolskie
    tel. 618 14 01 71, fax. 618 14 93 60
    REGON: 30230553300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk-buk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa nowego budynku Stacji Uzdatniania Wody dla miasta i gminy Buk wraz z przyległą infrastrukturą dwoma zbiornikami retencyjnymi, odstojnikiem oraz sieciami technologicznymi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa nowego budynku Stacji Uzdatniania Wody dla miasta i gminy Buk wraz z przyległą infrastrukturą dwoma zbiornikami retencyjnymi, odstojnikiem oraz sieciami technologicznymi. Zakres robót 1.Stan istniejący: Na działce oznaczonej nr 1087/5 znajdują się następujące obiekty budowlane: budynek Stacji Uzdatniania Wody z czynną Wieżą Ciśnień, budynek stacji trafo, magazyn sprzętu, studnie głębinowe. Teren inwestycji jest wyposażony w infrastrukturę techniczną: sieci wodociągowe (rurociągi wody surowej i uzdatnionej), sieci kanalizacyjne (sanitarna i deszczowa), energetyczne. Działka posiada istniejący zjazd z ul. Dobieżyńskiej. 2. Zakres inwestycji obejmuje: W ramach przewidywanych prac planuje się roboty konstrukcyjno - budowlane, technologiczne, instalacyjne oraz elektryczno - automatyczne a także rozruch technologiczny zakończony pozytywnymi wynikami badań laboratoryjnych wody. Zadania w ujęciu ogólnym obejmują: - budowę nowego budynku Stacji Uzdatniania Wody wraz z niezbędnymi urządzeniami technologicznymi (m. in. kaskadami napowietrzającymi, zbiornikiem reakcji, filtrami ciśnieniowymi, pompownią międzyoperacyjną, płuczącą i sieciową, koagulacją, dezynfekcją podchlorynem sodu oraz promieniami UV, dmuchawą, sprężarką, agregatem prądotwórczym i osuszaczem powietrza), armaturą i orurowaniem, - budowę dwóch zbiorników retencyjnych o poj. 500 m3 (średnica 12 m; wysokość 5,50 m) wraz z niezbędną armaturą i orurowaniem, - budowę odstojnika popłuczyn o poj. 50 m3 (średnica 7 m) wraz z niezbędną armaturą i orurowaniem, - wymianę pomp głębinowych wraz z odcinkami wznośnymi i montaż obudów naziemnych, - ułożenie niezbędnych rurociągów międzyobiektowych wraz z rurociągiem tłoczącym wodę na sieć wpiętym do istniejącej magistrali wodociągowej, - wykonanie niezbędnych prac instalacyjnych (m. in. podłączenie zlewów, misek ustępowych, wpustów, wykonanie wentylacji pomieszczeń w budynku SUW, instalacji ogrzewania itd.), - wykonanie niezbędnych prac elektrycznych i AKPiA (m. in. opomiarowanie ujęcia wody wraz z wizualizacją pomiarów, podłączenie zasilania wszystkich urządzeń elektrycznych, podłączenie oświetlenia obiektów itd.), - przeprowadzenie rozruchu technologicznego i uzyskanie pozytywnych wyników badań zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 marca 2007 roku w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz.U. z 2007 roku Nr 61, poz. 417 z późniejszymi zmianami). 4. Niniejszy przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 1) projektem budowlanym, wykonawczym opracowanym przez NENTECH s.c. Karol Szambelańczyk, Łukasz Weber z siedzibą we Wrześni przy ul. Powstańców Wlkp. 24, 2) specyfikacją istotnych warunków zamówienia, 3) obowiązującymi przepisami prawa budowlanego i przepisami prawa dotyczącymi warunków technicznych oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, 4) szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, 5) decyzją pozwolenia na budowę Nr 1766/15 wydaną przez Starostę Poznańskiego w dniu 17.04.2015 roku. 5. UWAGI DO PROJEKTU i SSTWiORB 1) Występujące w dokumentacji nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji technicznej pod warunkiem zapewnienia parametrów równoważnych - nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. Pod pojęciem parametry równoważne - nie gorsze Zamawiający rozumie parametry o co najmniej takich samych lub wyższych standardach jakościowych, niż wskazane w dokumentacji projektowej , w tym w SSTWiORB. 2) W przypadku opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ww. Ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6. Sposób rozliczania zadania: 1) Przewiduje się rozliczenie za wykonane roboty wynagrodzeniem ryczałtowym, gdzie zestawieniem planowanych prac jest zakres robót opisany w projekcie budowlanym, wykonawczym, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (SSTWiORB), decyzji pozwolenia na budowę oraz postanowienia zawarte w niniejszej SIWZ. Załączone do SIWZ przedmiary robót należy traktować jako element dodatkowy (pomocniczy), a nie służący do obliczenia ceny ofertowej. 2) Po zakończeniu wszelkich robót, dokonaniu wpisu w dzienniku budowy przez kierownika budowy i potwierdzeniu gotowości do odbioru przez inspektora nadzoru, Wykonawca pisemnie zawiadomi Zamawiającego o gotowości do odbioru. Do zawiadomienia Wykonawca załączy pełen komplet dokumentów odbiorowych, w tym między innymi inwentaryzację geodezyjną powykonawczą zawierającą: - mapy sytuacyjno-wysokościowe z wkreślonym przebiegiem infrastruktury technicznej, studniami rewizyjnymi i studniami przyłączeniowymi oraz potwierdzenie złożenia dokumentacji w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu - 1 komplet map wraz ze szkicami Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w dniu zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego; pozostałe 3 komplety map wraz ze szkicami - niezwłocznie po uzyskaniu pieczątki z Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu potwierdzającej przyjęcie dokumentacji do zasobów Ośrodka, - szkice geodezyjne. 3) Zapłata wynagrodzenia należnego Wykonawcy za Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi w ratach - wg harmonogramu rzeczowo-finansowego - po rzeczywistym wykonaniu i odebraniu przez Zamawiającego części robót. 4) Harmonogram rzeczowo-finansowy, o którym mowa w pkt. 3 zostanie sporządzony przez Wykonawcę w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy i dostarczony Zamawiającemu w celu jego zaakceptowania. 5) Podstawą do wystawienia faktury częściowej będzie potwierdzenie wykonania robót przez inspektora nadzoru w częściowym protokole odbioru wykonania robót. 6)Faktura końcowa, wystawiona na kwotę nie mniejszą niż 10 % kwoty należnej Wykonawcy za wykonanie całości zadania, zostanie wystawiona po wykonaniu całości przedmiotu zamówienia, tj. po podpisaniu końcowego protokołu odbioru robót bez żadnych zastrzeżeń w zakresie wykonawstwa, po przeprowadzeniu rozruchu technologicznego, zakończonego pozytywnymi wynikami badań laboratoryjnych (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 marca 2007 roku w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz.U. z 2007 roku Nr 61, poz. 417 z późniejszymi zmianami) i po przekazaniu Zamawiającemu 3 kompletów map inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej opieczętowanych przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu, potwierdzających przyjęcie dokumentacji do zasobów Ośrodka.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 80.000,00 zł. 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Nr 71 1020 4144 0000 6002 0007 0540. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ul. Przemysłowa 10, Buk - biuro nr 8 lub dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgk-buk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach