Przetargi.pl
Budowa markowego produktu turystycznego Wielkopolski: Pilska strefa aktywności turystycznej - Zagospodarowanie turystyczno - rekreacyjne wyspy miejskiej

Gmina Piła ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, Pl. Staszica 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2126210 , fax. 067 2123566
  • Data zamieszczenia: 2014-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piła
    Pl. Staszica 10 10
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2126210, fax. 067 2123566
    REGON: 00063833000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.pila.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa markowego produktu turystycznego Wielkopolski: Pilska strefa aktywności turystycznej - Zagospodarowanie turystyczno - rekreacyjne wyspy miejskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedsięwzięcie jest realizowane w ramach Projektu pt Budowa markowego produktu turystycznego Wielkopolski: Pilska strefa aktywności turystycznej współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach: Priorytetu VI Turystyka i środowisko kulturowe Działania 6.1 Turystyka Schematu I Infrastruktura turystyczna Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013. Projekt realizowany jest na podstawie umowy o dofinansowanie nr UDA-RPWP.06.01,01-30-002łamane13-00 z dnia 7 stycznia 2014 r. 1. Obszar inwestycji obejmuje południową część wyspy na rzece Gwdzie w Pile. Zamierzeniem docelowym jest rewitalizacja istniejącego parku na wyspie w zakresie zagospodarowania terenu oraz realizacja infrastruktury zewnętrznej niezbędnej do prawidłowego funkcjonowania inwestycji, która składać się będzie w szczególności z: 1.1.przebudowy istniejącego placu o powierzchni ok. 4780 mkw, polegającej na zmianie nawierzchni i poszerzeniu placu od strony południowej. a) wewnętrzny plac okrągły oraz plac z tryskaczami - z płyt granitowych o grubości 6cm, w kolorze szarym i grafitowym, rozmiar i układ płyt wg rysunków dokumentacji projektowej (ok. 157 mkw), b) środkowy plac eliptyczny - z kostki betonowej o różnych kolorach (ok.2392 mkw), c) pierścień zewnętrzny, schody, rampa o łącznej powierzchni - zgodnie z projektem (ok.2234 mkw). 1.2.przebudowy istniejącej fontanny: a) zachowanie istniejącego grzybka fontanny przy jego odnowieniu oraz pokryciu preparatem zapobiegającym korozji, zmniejszenie istniejącej niecki do średnicy 10m oraz zmiana jej kształtu w północnej części, zastosowanie dwóch rodzajów tryskaczy w obrębie zmniejszonej niecki, wykonanie technologii wodnej dla tej fontanny, b) budowa placu wodnego z tryskaczami w powierzchni placu z niecką poniżej poziomu placu, c) budowa betonowych siedzisk wokół głównej niecki fontanny, d) budowa komory technicznej dla dwóch niecek usytuowanej pod powierzchnią placu. 1.3.budowy ścieżek spacerowych i ścieżki rowerowej wzdłuż głównego ciągu pieszego: a) ścieżki spacerowe - kostka betonowa szara, na odcinku z drogą pożarową kostka brukowa betonowa grafitowa ok.1342mkw, b) ścieżki spacerowe - nawierzchnia szutrowa beżowo-złota ok. 234 mkw, c) ścieżki rowerowe- asfalt w kolorze czerwonym ok. 929mkw, d) plac przy plaży- żywica epoksydowa ok. 242mkw, e) plac mały półkolisty - kostka brukowa betonowa w dwóch kolorach ok. 38mkw, f) droga pożarowa - kostka brukowa betonowa grafitowa ok. 567mkw. 1.4. budowy instalacji sanitarnych: a) instalacja wod-kan, centralnego ogrzewania i wentylacji komory technicznej fontann oraz odwodnienie fontann, b) przyłącze wodociągowe (do wykonania pozostała część od węzła W15, odcinek przyłącza od węzła W1 do W15 został wykonany wcześniej w oddzielnym zamówieniu), c) przyłącze kanalizacji sanitarnej, d) przyłącze kanalizacji sanitarnej dla zaplecza plaży, e) technologia fontann: fontanna - okrągła z otwartym lustrem wody, fontanna - plac wodny, fontanna grzybek. 1.5. przebudowy oświetlenia: a) zasilanie rozdzielnicy istniejącej SO, b) rozdzielnica zasilająca SOA, c) zasilanie elektryczne fontanny, instalacje w pomieszczeniu technicznym fontanny, d) zasilanie opraw parkowych (budowa oświetlenia wysokiego wzdłuż ścieżek spacerowych obwodowych 39szt, oświetlenia pośredniego wzdłuż ścieżek spacerowych w istotnych punktach 31szt, oświetlenia wbudowanego w powierzchnię placu głównego 40szt, opraw do podświetlania drzew 4szt, opraw do podświetlania rzeźb 2szt, e) zasilanie elektryczne przystani dla jednostek pływających, f) instalacje słaboprądowe monitoringu CCTV - monitoring terenu przyległego do fontanny wraz z zasilaniem, g) zasilanie dodatkowe- oprawy parkowe wysokie 8szt, h) przesunięcia dwóch istniejących zestawów zasilania imprez kolidujących z nową aranżacją placu. 2. Rozwiązania materiałowe projektowanych nawierzchni. 2.1. Ścieżka piesza i rowerowa- odcinek z drogą pożarową i z pasem ścieżki rowerowej dla ruchu kołowego. Chodnik z nawierzchnią z kostki brukowej betonowej w kolorze grafitowym o wymiarach 30razy30 cm o gr. 8cm na podsypce cem.-pias., na podbudowie z dwóch warstw kruszywa łamanego o różnym uziarnieniu o łącznej grubości 30cm. Ścieżka rowerowa z nawierzchnią z asfaltu lanego z powłoką mineralną w kolorze czerwonym gr. 3cm na podbudowie z dwóch warstw kruszywa łamanego o różnym uziarnieniu o łącznej grubości 25cm. W miejscach zjazdu, na łukach i skrzyżowaniach ścieżek nawierzchnia przeciwpoślizgowa. Rozdzielenia i ograniczenia powierzchni krawężnikiem betonowym gr. 10cm. 2.2.Ścieżka piesza i rowerowa- odcinek podstawowy Chodnik z nawierzchnią z kostki betonowej kolor szary wulkaniczny w trzech rozmiarach płytek gr. 6cm na podsypce cem.- piask i podbudowie z kruszywa łamanego gr. 20cm. Plac mały półkolisty o powierzchni ca 38mkw z dwóch kolorów kostki betonowej o wym.20x 20cm. Ścieżka rowerowa z nawierzchnią z asfaltu lanego z powłoką mineralną w kolorze czerwonym gr. 3cm ułożona na warstwie dynamicznej 0-16mm gr. 5cm na podbudowie z kruszywa łamanego grubości 15cm. W miejscach zjazdu, na łukach i skrzyżowaniach ścieżek nawierzchnia przeciwpoślizgowa. Rozdzielenia i ograniczenia powierzchni krawężnikiem betonowym gr. 6cm. 2.3 Nawierzchnia placu przy plaży Nawierzchnia z żywicy epoksydowej zgodnie z dokumentacją typu Poltrade Ecoway. Grubość warstwy wierzchniej 2,5cm, podbudowa z warstwy nośnej - 10cm oraz warstwy odsączającej gr. 15cm. 2.4 Nawierzchnia głównego placu z fontanną (okrąg wewnętrzny) oraz placu z tryskaczami Powierzchnia okrągłego placu z fontanną z płyt granitowych gr. 6cm, w kolorze szarym i grafitowym w układzie promienistym. Plac z tryskaczami z płyt granitowych 50 x 50cm, gr. 6cm, kolor szary i grafitowy. Dno niecki i boki fontanny z płyt granitowych w kolorze jasnoszarym gr. 3cm. Podsypka pod płyty cem.- pias. na podbudowie z kruszywa łamanego gr. 15cm i warstwie odcinającej z piasku gr. 5cm 2.5 Nawierzchnia środkowa placu (na rzucie elipsy) Nawierzchnia z kostki betonowej w trzech kolorach w układzie: a) zewnętrzny pierścień oraz obrys ścieżek promienistych - kostki betonowe 30 x 30cm, gr. 6cm, gładka, b) ścieżki promieniste na placu - kostki betonowe 30 x 30cm, gr. 6cm, gładka, c) wewnętrzne pola placu eliptycznego - płyty betonowe. Nawierzchnia na podsypce cem.- piask. i podbudowie z kruszywa łamanego gr. 20cm. 2.6 Nawierzchnia placu głównego - pierścień zewnętrzny, schody, rampa Nawierzchnia placu, schodów i rampy z kostki betonowej o wymiarach i kolorze zgodnym z projektem, na podsypce cem.- piask. i podbudowie z kruszywa łamanego gr. 20cm. 2.7 Nawierzchnia dla ruchu kołowego, droga pożarowa Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej w kolorze grafitowym gr. 8cm, na podsypce cem.-piask, i podbudowie z dwóch warstw kruszywa łamanego o różnym uziarnieniu o łącznej grubości 30cm. Uwaga Wykonano odkrywki istniejącej nawierzchni i podbudowy w obrębie placu. Po usunięciu istniejącej nawierzchni należy jednak każdorazowo dokładnie sprawdzić istniejącą podbudowę, oraz ocenić stopień możliwości jej wykorzystania pod nową nawierzchnię. Istniejąca podbudowa do wykorzystania musi być zgodna z projektem wykonawczym w zakresie grubości warstw oraz ich parametrów technicznych. 3. Zakres robót obejmuje również: a) wprowadzenie docelowej organizacji ruchu według Projektu organizacji ruchu (oznaczenie poziome i pionowe), b) wykonanie nowych nasadzeń i nasadzeń zastępczych (w ilości nie mniejszej niż ilość drzew wyciętych) oraz uporządkowanie istniejącej roślinności wg projektów zieleni (pielęgnacja gwarancyjna nasadzeń przez rok, w razie ubytków w trakcie roku dokonanie uzupełnień na własny koszt). Pielęgnacja obejmuje pielenie chwastów, usuwanie odrostów korzeniowych lub dzików, spulchnianie ziemi, uzupełnianie wyściółki, podlewanie, nawożenie oraz przycinanie koron, a przypadku żywopłotów cięcie formujące. Ponadto w przypadku uschnięcia roślin lub ich silnego uszkodzenia przewiduje się ich wymianę. Prace pielęgnacyjne obejmują również prace związane z ochroną roślin przed zimą oraz przygotowaniem ich wiosną do nowego sezonu wegetacyjnego. Ponadto pielęgnacja trawników obejmuje koszenie kosiarką ze zgrabieniem skoszonej trawy oraz wysianie nawozów mineralnych i, jeżeli to konieczne, dosianie trawy. c) usunięcie kolidujących z przedmiotem zamówienia krzewów i drzew (ścinanie mechaniczne drzew i krzewów na wskazanym terenie, mechaniczne karczowanie pni, zebranie gałęzi i karpiny w stosy, zagospodarowanie karpiny i gałęzi we własnym zakresie przez wykonawcę, dokonanie oceny przydatności drewna (rzeczoznawca-taksator) oraz wyliczenie ilości drewna opałowego pozyskanego z wycinki, wywóz pociętych dłużyc na plac składowy Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, stosowny dokument podpisany przez przedstawiciela ZDiZ oraz wykonawcę dostarczyć do wydziału prowadzącego Urzędu Miasta Piły), d) sprawdzenie przed przystąpieniem do usuwania drzew i krzewów, czy nie stanowią one miejsc rozrodu chronionych ptaków lub innych zwierząt, które podlegają ochronie. Na powyższą okoliczność wykonawca wraz z ornitologiem spisze stosowny protokół. e) demontaż starych ławek wypoczynkowych oraz koszy na śmieci i przekazanie ich na plac składowy Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, f) uzupełnienia trawników w związku z wykonanymi robotami - trawa z rolki, g) demontaż starych słupów oświetleniowych i linii kablowych na wyspie miejskiej - zgodnie z warunkami ENEA - słupy zdeponować w miejscu wskazanym przez przedstawiciela Rejonu Dystrybucji Piła, linie kablowe przekazać na złom (szczegóły uzgodnić z ich właścicielem), h) zakup, dostawę i montaż 30 kpl ławek z oparciem, 4 kompletów ławek falowych (8 ławek w układzie podwójnym), 18 ławek bez oparcia, 30 koszy na śmieci, 2 stojaków rowerowych, tablicy informacyjnej szt. 2, donic szt. 4 (kosz na śmieci z daszkiem łatwy do opróżniania z zawartości). Zestawy mają być z materiału stanowiącego połączenie metalowej (aluminium, stal ocynkowana) konstrukcji (kolor RAL 9006) i drewnianych szczebli (kolor typu jatoba). Konstrukcja stalowa winna być ocynkowana i lakierowana proszkowo. Dopuszcza się także stal nierdzewną. Drewno zaimpregnowane w zakresie niezbędnym przed warunkami atmosferycznymi. Do oferty dołączyć karty katalogowe proponowanych zestawów wraz z ich danymi technicznymi i zdjęciami. Wszystkie elementy montowane na stałe i kotwione pod kostki chodnikowe do betonowych fundamentów wg wytycznych producenta. Wszystkie elementy mają być wandaloodporne, wytrzymałe na działania warunków atmosferycznych i odporne na szkodniki. Mają być wykonane z materiałów najwyższej jakości i posiadać wymaganą gwarancję minimum 3 lata od daty odbioru końcowego. i) wykonanie obudowy istniejących skrzynek elektrycznych wokół placu głównego na wyspie zgodnie z projektem. j) na czas prowadzenia robót wykonawca zapewni wykonanie trwałego i bezpiecznego ogrodzenia terenu budowy o wysokości zgodnej z przepisami BHP. k) wykonawca winien uwzględnić wykonanie i zamontowanie na ogrodzeniu lub w ustalonym z zamawiającym miejscu na terenie budowy 3 tablic informacyjnych o wymiarach co najmniej 4x2 m zawierających wizualizację wykonywanej inwestycji. Dopuszcza się wykonanie banerów lub siatek informacyjnych. Wizualizacja w wersji elektronicznej zostanie dostarczona przez zamawiającego, Wykonawca uzupełni je o dane dotyczące nazwy przedsięwzięcia, nazwę wykonawcy, zamawiającego, logotypy. Projekt tablicy należy uzgodnić z zamawiającym. Trwałość tablic przez okres realizacji zadania, do dnia odbioru końcowego Zamawiający informuje iż w dniach 1-4 maja 2014r., planowane są na terenie wyspy miejskiej ( poza obszarem prowadzenia robót budowanych) imprezy o charakterze kulturalno - rozrywkowym. 4. Ponadto do obowiązków wykonawcy należy: a) wykonanie na własny koszt w ramach zaoferowanej ceny wszelkich niezbędnych na czas prowadzenia budowy robót przygotowawczych i zabezpieczeniowych, odwodnienie terenu placu budowy i wykopów na czas prowadzenia robót (jeśli taka konieczność wystąpi) oraz wszelkich robót rozbiórkowych i przygotowawczych; b) zapewnienie bieżącej rzetelnej obsługi geodezyjnej i geotechnicznej robót będących przedmiotem zamówienia; c) zapewnienie nadzoru archeologicznego, poniesienie wszelkich kosztów z tym związanych; d) zapewnienie na własny koszt zaplecza budowy dla siebie oraz niezbędnych pomieszczeń biurowych potrzebnych zespołowi Inżyniera Kontraktu do prowadzenia nadzoru oraz rad budowy (minimalna powierzchnia pomieszczenia 25mkw wraz z umeblowaniem i mediami, tj. energia elektryczna, woda, kanalizacja sanitarna); e) sporządzenie przez kierownika budowy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz wypełnienie na własny koszt warunków tam określonych, związanych z bezpieczeństwem i ochroną zdrowia; f) uczestnictwo w kontrolach związanych z procedurą uzyskania pozwolenia na użytkowanie; g) spełnienie wszelkich wymogów wynikających z protokołu ZUD, warunków technicznych przyłączenia, decyzji na usunięcie drzew, decyzji wodnoprawnej, decyzji zwalniającej z zakazów art.88 ustawy Prawo Wodne, pozwolenia na przeprowadzenie badań archeologicznych, poniesienie wszelkich kosztów z tym związanych; h) wykonanie wszystkich niezbędnych prób, badań, sprawdzeń i rozruchów; i) wykonanie dokumentacji fotograficznej przed, w trakcie i po wykonaniu zadania oraz przekazywanie jej Zamawiającemu na nośnikach elektronicznych (np. płyta CD, dysk przenośny); j) wykonanie, dostarczenie i ustawienie na terenie placu budowy tablicy informacyjnej zgodnej z wytycznymi WRPO 2007-2013. Umocowanie stabilne na wysokość zapewniającą jej czytelność. Trwałość tablicy przez okres realizacji, do dnia odbioru końcowego; k) wykonanie i dostarczenie w trakcie czynności odbiorowych inwentaryzacji powykonawczej w ilości 10 szt. wraz z dokumentacją powykonawczą budowy (3 komplety ponumerowane i ze spisem treści posegregowane branżowo zawierające: projekt powykonawczy, protokoły badań i sprawdzeń, atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, instrukcje konserwacji i eksploatacji, karty katalogowe na montowane meble i urządzenia, wykaz instalowanych mebli i ich cen, wykaz dokonanych nasadzeń, oraz inne dokumenty wymagane Prawem budowlanym); l) opracowanie projektu organizacji ruchu na czas budowy oraz poniesienie wszelkich kosztów z tym związanych (na przykład z zapewnieniem transportu technologicznego materiałów, poniesieniem kosztów zajęcia terenu na czas prowadzenia robót budowlanych); m) przekazanie materiałów z rozbiórki tj. kostki betonowej brukowej, płytek betonowych, brukowca, kostki granitowej itp., umożliwiających ich powtórne wbudowanie na plac składowy Zarządu Dróg i Zieleni w Pile. Kostka betonowa brukowa oraz płytki betonowe muszą być złożone na paletach i zabezpieczone folią. Pozostałe materiały będą składowane na pryzmę; n) prowadzenie prac zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie ochrony środowiska. Wszystkie odpady (nie wymienione powyżej) należy przekazywać wyspecjalizowanym firmom posiadającym wymagane prawem pozwolenia na transport i zbieranie odpadów. UWAGA Przedmiot zamówienia określa projekt budowlano + wykonawczy wraz z częścią kosztorysową oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiące część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji. Dostarczone materiały powinny posiadać określone obowiązującymi w tym zakresie przepisami dopuszczenia do stosowania. Dla urządzeń technicznych, materiałów i rozwiązań, które w ww dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały opisane poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawcy mogą zaproponować inne urządzenia techniczne, materiały lub rozwiązania, z zachowaniem odpowiednich, równoważnych, tj. nie gorszych niż wskazane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności i trwałości całego układu, będącego przedmiotem zamówienia, z zapewnieniem uzyskania przez wykonawcę i na jego koszt wszelkich ewentualnych uzgodnień, w tym w razie potrzeby autora dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Dla urządzeń technicznych, materiałów i rozwiązań, które w ww dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały opisane za pomocą norm, aprobat i specyfikacji technicznych, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego urządzenia techniczne, materiały i rozwiązania spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z całą dokumentacją oraz dołożyć najwyższej staranności w celu prawidłowego sporządzenia oferty, a zwłaszcza rzetelnego wyliczenia ceny oferty adekwatnej dla realizacji przedmiotu zamówienia. Do kosztorysów ofertowych Wykonawca winien dołączyć Tabele elementów scalonych wraz z zestawieniem robocizny, materiałów, i sprzętu oraz dane wyjściowe do kosztorysowania tj. stawka robocizny, koszty pośrednie, koszty zakupu i zysk. W terminie 10 dni od dnia zawarcia umowy, wybrany Wykonawca zobowiązany jest wykonać i przedłożyć Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy wykonania robót objętych zamówieniem. Zamawiający informuje, że wykonawca przy planowaniu robót i dokonywaniu wycen winien wziąć pod uwagę ograniczenie transportu - nośność mostu wjazdowego na wyspę, wynoszącą 10 t. Przy spełnieniu poniższych warunków możliwy jest przejazd pojazdu do 20 t: 1. obciążenie mostu tylko jednym pojazdem, 2. prędkość przejazdu do 5 kmnah, 3. przejazd pojazdów po osi podłużnej mostu przez wydzielenie pasa ruchu o szerokości 3,5 m, 4. nadzór kierownika budowy lub kierownika robót drogowych nad przejazdem pojazdów. W skrajnych przypadkach, po spełnieniu dodatkowo poniższych warunków można przejechać pojazdem do 30 t: 1. nacisk na tylną oś: 2x12 t, 2. nacisk na przednią oś: 6 t, 3. odległość pomiędzy przednią i tylną osią: 6,0 m + 1,6 m (6t + 12t +12t), 4. szerokość pasa ruchu zajętego przez samochód: 3,0 m, 5. osiowy rozstaw kół w kierunku poprzecznym: 1,5 m. W każdym przypadku należy uzgodnić tabor oraz uzyskać zgodę na przejazd u zarządcy mostu - Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, tel. 67 212 34 25.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 99.000,00 zł ( słownie: dziewięćdziesiąt dziewięć tysięcy zł .)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach