Gminny Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Budzyniu ogłasza przetarg
- Adres: 64-840 Budzyń, ul. Strażacka 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 67 2843430 , fax. 67 2843659
- Data zamieszczenia: 2016-01-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Budzyniu
ul. Strażacka 1 1
64-840 Budzyń, woj. wielkopolskie
tel. 67 2843430, fax. 67 2843659
REGON: 57005566600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Budżetowy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BUDOWA KOMPOSTOWNI OSADÓW ŚCIEKOWYCH ORAZ MODERNIZACJA STACJI ODWADNIANIA OSADÓW NA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W BUDZYNIU - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
III.1 Lokalizacja inwestycji Oczyszczalnia ścieków zlokalizowana jest w granicach administracyjnych wsi Budzyń na działce o numerze geodezyjnym 1078/11, obręb 0003, w południowo-wschodniej części miejscowości Budzyń. III.2 Opis przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (główne kody CPV): 45.00.00.00-7 Roboty budowlane 45.11.12.00-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.20.00-5 Roboty w zakresie usuwania gleby 45.23.10.00-5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.25.22.00-0 Wyposażenie oczyszczalni ścieków 45.30.00.00-0 Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00-3 Roboty instalacyjne elektryczne III.3 Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest projekt rozbudowy i przebudowy oczyszczalni ścieków w Budzyniu w zakresie rozwiązania gospodarki komunalnymi osadami pochodzącymi z oczyszczalni ścieków, polegającego na: - montażu nowego urządzenia do odwadniania osadów wraz z niezbędnymi instalacjami - I ETAP - budowie kompostowni osadów ściekowych oraz montażu instalacji do wapnowania osadów - II ETAP III.4 Zakresy prac przewidziane do wykonania: A. Branża Drogowa , Konstrukcyjna Lp. Nazwa 1 Roboty drogowe 1.1 Rozbiórka istniejących nawierzchni i ukształtowanie terenu 1.2 Obiekt nr 1 - płyta kompostowa 1.3 Obiekt nr 2 - plac dojrzewania 1.4 Obiekt nr 3 - plac magazynowania 1.5 Nawierzchnie utwardzone 1.6 Krawężniki i obrzeża B. Branża Technologia, Sanitarna Lp. Nazwa 1 Budowa kompostowni osadów ściekowych oraz modernizacja stacji odwadniania osadów na oczyszczalni ścieków w Budzyniu 1.1 TECHNOLOGIA 1.2 INSTALACJE SANITARNE 1.2.1 Instalacja wody wodociągowej do płukania prasy/rozdrabnia polielektrolitu 1.2.2 Instalacja osadu nadmiernego z komory stabilizacji 1.2.3 Instalacja odcieku z prasy do istniejącej kanalizacji 1.2.4 Instalacja polielektrolitu 1.2.5 Instalacja sprężonego powietrza 1.2.6 Instalacja odcieku z wirówki 1.3 SIECI 1.3.1 Kanalizacja sanitarna 1.3.2 Wodociąg C. Branża Elektryczna Lp. Nazwa 1 Instalacje elektryczne - dostawa i montaż rozdzielnicy głównej w technologii 2 Badania i pomiary III.5 Wykonanie przedmiotu zamówienia Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt wykonania przedmiotu zamówienia, w tym za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy, oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych, wymaganych prawem: wszelkich odbiorów, uzgodnień, pozwoleń, decyzji, zaświadczeń, protokołów inwentaryzacji powykonawczych, łącznie z pozwoleniem na użytkowanie obiektu, które należy przekazać Inwestorowi w terminie wyznaczonym na realizację przedmiotu zamówienia (przed odbiorem końcowym i wystawieniem ostatniej faktury). Całość prac należy wykonać w oparciu o posiadane przez inwestora szczegółowe projekty budowlane/wykonawcze. Szczegółowy zakres rzeczowy robót do wykonania określają: 1) przedmiary robót ,kosztorys ślepy/ofertowy robót, 2) projekty budowlane/wykonawcze obejmujące swoim zakresem przedmiot zamówienia i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót ; oryginały w wersji papierowej projektów technicznych znajdują się do wglądu u Zamawiającego, 3) zgłoszenie robót budowlanych/pozwolenie na budowę. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione we wzorze umowy. Cena za sporządzenie dokumentów powykonawczych powinna być w kalkulowana w pozycje jednostkowe zawarte w kosztorysie ofertowym w/w zadania. Wszystkie dostarczone i zamontowane urządzenia muszą być nowe. Nie dopuszcza się urządzeń prototypowych. Dostarczane urządzenia muszą być pracujące, posiadać wymagane certyfikaty lub deklaracje zgodności CE oraz Dokumentacje Techniczno-Rozruchową. Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie, posiadające stosowne atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości. Wykonawca po zakończeniu robót zwróci Zamawiającemu otrzymaną oryginalną dokumentację projektową oraz przygotuje i złoży w formie papierowej trwale spiętej wymagane dokumenty odbiorowe, w tym dokumentację powykonawczą, oraz rysunki z naniesionymi zmianami, jeżeli w toku wykonywania robót konieczne były zmiany dokumentacji projektowej oraz dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń, DTR instrukcje obsługi wszystkich zamontowanych urządzeń, protokoły z badania materiałów i urzadzeń, protokoły z prób instalacji ciśnieniowych i inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji. Wykonawca wykona dwa komplety (kopia, oryginał) wymienionej wyżej dokumentacji odbiorowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na wykonane roboty
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.budzyn.pl (bip)
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana pokrycia dachowego na budynku Szkoły Podstawowej w Pakosławiu
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja chodników na terenie miasta Nowy Tomyśl na ulicach: Łąkowej, Zbąszyńskiej, Szpitalnej - Nowej, Kościuszki, Janusa - Wiatrakowej
Dodano: 2016-07-27 - Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych na terenie wsi Lipnica-Czyściec
Dodano: 2016-07-27 - Budowa punktu gromadzenia odpadów w miejscowości Raczyce gm. Odolanów
Dodano: 2016-07-27 - Remont dachów obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy i Miasta Odolanów
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontów w branży ogólnobudowlanej w budynkach będących w zasobach Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim w podziale na 4 zadania
Dodano: 2016-07-27 - CS/PN/1/2016 Przebudowa i modernizacja boiska
Dodano: 2016-07-27 - MODERNIZACJA SALI GIMNASTYCZNEJ WRAZ Z ZAPLECZEM SOCJALNYM W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. A. i WŁ. NIEGOLEWSKICH W OPALENICY
Dodano: 2016-07-27 - Remont pięciu pomieszczeń archiwum oraz korytarza w części piwnicznej, remont klatki schodowej oraz wymiana rur wodnych i demontaż zbędnych rur wodnych w piwnicach budynku Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Pile przy ul. Dzieci Polskich 26
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu elewacji, dachu, klatki schodowej oraz wykonanie nowego podziału funkcjonalnego budynku mieszkalnego przy al. Wolności 9a.
Dodano: 2016-07-27