Przetargi.pl
BUDOWA KOLEKTORA SANITARNEGO GRAWITACYJNEGO WRAZ Z PRZYKANALIKAMI DO STUDZIENEK I BUDOWĘ KOLEKTORA DESZCZOWEGO W UL. KLASZTORNEJ (NA ODCINKU OD UL. CZERNIEJEWSKIEJ DO UL. PÓŁWIEJSKIEJ) ORAZ W UL. PÓŁWIEJSKIEJ (NA ODCINKU OD UL. KLASZTORNEJ DO UL. CZERNIEJEWSKIEJ) ORAZ REMONT NAWIERZCHNI UL. KLASZTORNEJ (NA OCINKU OD UL. CZERNIEJEWSKIEJ DO UL. PÓŁWIEJSKIEJ) W POBIEDZISKACH

Gmina Pobiedziska ogłasza przetarg

  • Adres: 62-010 Pobiedziska, ul. Tadeusza Kościuszki 4
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8977100 , fax. 061 8977124
  • Data zamieszczenia: 2010-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pobiedziska
    ul. Tadeusza Kościuszki 4 4
    62-010 Pobiedziska, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8977100, fax. 061 8977124
    REGON: 00053044200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pobiedziska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA KOLEKTORA SANITARNEGO GRAWITACYJNEGO WRAZ Z PRZYKANALIKAMI DO STUDZIENEK I BUDOWĘ KOLEKTORA DESZCZOWEGO W UL. KLASZTORNEJ (NA ODCINKU OD UL. CZERNIEJEWSKIEJ DO UL. PÓŁWIEJSKIEJ) ORAZ W UL. PÓŁWIEJSKIEJ (NA ODCINKU OD UL. KLASZTORNEJ DO UL. CZERNIEJEWSKIEJ) ORAZ REMONT NAWIERZCHNI UL. KLASZTORNEJ (NA OCINKU OD UL. CZERNIEJEWSKIEJ DO UL. PÓŁWIEJSKIEJ) W POBIEDZISKACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa kolektora sanitarnego grawitacyjnego wraz z przykanalikami do studzienek i budowa kolektora deszczowego w ul. Klasztornej (na odcinku od ul. Czerniejewskiej do ul. Półwiejskiej) oraz w ul. Półwiejskiej (na odcinku od ul. Klasztornej do ul. Czerniejewskiej) oraz remont nawierzchni ul. Klasztornej (na odcinku od ul. Czerniejewskiej do ul. Półwiejskiej), w Pobiedziskach. 2. Przedmiot zamówienia dzieli się na zadania: Zadanie 1. Obejmuje budowę sieci sanitarnej grawitacyjnej (kanały z rur fi 200 mm - 381,0 m oraz fi 160 mm - 151,5 m) wraz z przykanalikami do studzienek rewizyjnych oraz budowa sieci kanalizacji deszczowej grawitacyjnej (kanały z rur fi 500 mm - 294,0 mm oraz fi 315 mm - 62,0 m) na terenie działek i posesji w ul. Klasztornej na odcinku od ul. Czerniejewskiej do ul. Półwiejskiej w Pobiedziskach. Zadanie 2. Obejmuje budowę sieci sanitarnej grawitacyjnej (kanały z rur fi 200 mm - 272,0 m oraz fi 160 mm - 133,0 m) wraz z przykanalikami do studzienek rewizyjnych oraz budowa sieci kanalizacji deszczowej grawitacyjnej (kanały z rur fi 315 mm - 319,5 m) na terenie działek i posesji w ul. Półwiejskiej na odcinku od ul. Klasztornej do ul. Czerniejewskiej w Pobiedziskach. Zadanie 3. Obejmuje remont jezdni, chodnika oraz pasa postojowego ul. Klasztornej na odcinku od 0+000,00 do 0+347,50 (na odcinku od ul. Czerniejewskiej do ul. Półwiejskiej) w Pobiedziskach. 3. Wykonawca dla niniejszego zamówienia zobowiązany jest wykonać poniższe czynności, a tym samym uwzględnić je w proponowanej przez siebie cenie ofertowej: a) wykonanie zakresu robót wynikającego z projektu budowlanego, b) zapewnienie obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, obejmującej wytyczenie trasy sieci oraz dokumentację geodezyjną powykonawczą, c) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich wymaganych opinii niezbędnych do wykonania kompletnego dzieła i przekazania go do użytku, d) odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy, e) zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, f) prowadzenia robót zgodnie z przepisami bhp i ppoż., g) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, h) umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz upoważnionym przedstawicielom Zamawiającego, i) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót, przywrócenie terenu do stanu pierwotnego i przekazania go Zamawiającemu w dniu ostatecznego odbioru, j) poniesienia kosztów zajęcia pasa drogowego zgodnie z taryfikatorem, w tym przygotowanie odpowiedniej dokumentacji i uzyskanie decyzji - zgody na zajęcie pasa drogowego, jego oznakowanie i opłatę za zajęcie pasa drogowego, k) przygotowanie projektu organizacji ruchu wraz z jego uzgodnieniem i zatwierdzeniem na czas prowadzenia robót, l) naprawy uszkodzonych urządzeń uzbrojenia podziemnego, m) ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, na cały czas jej trwania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca pod rygorem wykluczenia z postępowania zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 20.000,00 zł 2. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert. 3. Wadium wniesione w formach określonych przez art. 45 ust. 6 ustawy pzp za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu należy załączyć do oferty w osobnej kopercie lub złożyć w sekretariacie przez terminem wyznaczonym na składanie ofert. 4. Wadium może być wniesione w formach określonych przez art. 45 ust. 6 ustawy PZP. 5. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Pobiedziskach 58 904400010010000039420012 z dopiskiem nazwy procedury 6. Zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium zgodnie z art. 46 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 1.2. posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykonanie przez Wykonawcę z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie kolektora sanitarnego wraz z odtworzeniem nawierzchni bitumicznej o długości minimum 500 mb. 1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadania w dyspozycji osób, które posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika budowy w branżach: wod-kan i drogowej 1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj posiadanie polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 300.000,00 zł. 2. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, zamawiający dokona biorąc pod uwagę złożone dokumenty i oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawców warunków, o których mowa w dziale VIII, ust. 1 Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. c) oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. d) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej związanej z przedmiotem zamówienia. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia; b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy pzp. c) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz składania ofert. d) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 (tj. dział VIII ust. 1 SIWZ) polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp (tj. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych d wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia) a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 2 (punkty a-d) 4. Ponadto Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Upoważnienie do podpisania oferty podpisane przez osobę lub osoby figurujące w rejestrze handlowym (lub innym dokumencie, o którym mowa w rubryce 1) jako posiadającą uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu Oferenta w przypadku podpisania oferty przez osobę nieupoważnioną; b) dowód wpłaty wadium c) przedmiar d) harmonogram robót 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w ust. 2 lit b, c i d składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument o którym mowa w punkcie a) powinien być wystawiony nie wcześniej nić 6 miesięcy przed upływem terminu składania wyznaczonego do składania ofert. Dokument, o którym mowa w punkcie b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu wyznaczonego na składanie ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pobiedziska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach