Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Bojanice i Kopydłowo Gmina Kłecko

Urząd Miejski Gminy Kłecko ogłasza przetarg

  • Adres: 62-270 Kłecko, ul. Dworcowa 14
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4270125 , fax. 061 4270221
  • Data zamieszczenia: 2009-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski Gminy Kłecko
    ul. Dworcowa 14 14
    62-270 Kłecko, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4270125, fax. 061 4270221
    REGON: 00052942700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Bojanice i Kopydłowo Gmina Kłecko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Bojanice i Kopydłowo gm. Kłecko - w dwóch etapach( I etap Kopydłowo, II etap Bojanice). W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi kanalizacja grawitacyjna z rurociągami tłocznymi oraz przepompowniami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 120 000,00zł (słownie: stodwadzieściatysięcyzłotych00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)Warunek art. 22 ust. 1 pkt 1 -na podstawie oświadczenia; 2)Warunek art. 22 ust. 1 pkt 2 - wymagane jest doświadczenie zawodowe w zakresie realizacji prac porównywalnych z przedmiotem zamówienia; 3)Warunek art. 22 ust. 1 pkt 3 - wymagane jest zapewnienie nadzoru kierownika budowy posiadającego stosowne uprawnienia budowlane wraz z potwierdzeniem przynależności do odpowiedniej okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (uprawnienia budowlane - kierownik budowy, ponadto wymagane osoby z uprawnieniami w branży instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnych oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych); 4)Warunek art. 22 ust. 1 pkt 4 - wymagane jest przedstawienie polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 5)Warunek art. 24 ust. 1 i 2 - na podstawie oświadczenia. Sposób oceny spełnienia warunków określonych dla wykonawców będzie dokonywany na podstawie analizy dokumentów dołączonych do oferty, przy zastosowaniu kryterium spełnia, nie spełnia. Oferta spełniająca wymogi otrzyma ocenę spełnia natomiast oferta nie spełniająca wymogów otrzyma ocenę nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełniania wymaganych warunków oraz uznania ważności, oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ich odpisy lub kserokopie: a)ofertę zgodną z formularzem oferty stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji; b)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1; c)oświadczenie o niewykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2; d)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e)aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do złożenia oferty - zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, f)aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do złożenia oferty - zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. g)wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat (przed dniem wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Łączna wartość w/w robót musi opiewać na kwotę nie mniejszą niż 1.500.000,00 zł brutto (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych). Do wykazu wymaga się załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - referencje. h)dokumenty potwierdzające uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji kierowania budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnych oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Wymienione osoby muszą być członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego i przedstawić aktualne zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. i)polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 1.500.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych); j)kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie załączonych do specyfikacji przedmiarów robót- kosztorysy ślepe; k)upoważnienie do podpisania oferty musi być dołączone do oferty, jeżeli ofertę podpisuje osoba nieupoważniona; l)dokument potwierdzający wniesienie wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.klecko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach