Miejski Zarząd Dróg ogłasza przetarg
- Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, ul. Zamenhofa 2b
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 7352576 , fax. 062 7352664
- Data zamieszczenia: 2013-07-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg
ul. Zamenhofa 2b 2b
63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
tel. 062 7352576, fax. 062 7352664
REGON: 25158267700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.osw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Świetlicowej, kanalizacji deszczowej -łącznika pomiędzy ulicą Świetlicową i Sportową -część I- oraz rozbudowa systemu kanalizacji zbiorczej sanitarnej dla miasta Ostrów Wielkopolski - zadanie: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie osiedla Pruślin - Północ - etap II -część II - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część I zamówienia: Budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Świetlicowej, kanalizacji deszczowej - łącznika pomiędzy ulicą Świetlicową i Sportową - umowa zastanie zawarta z Miejskim Zarządem Dróg Ostrów Wielkopolski ul. Zamenhofa 2b Część II zamówienia: Rozbudowa systemu kanalizacji zbiorczej sanitarnej dla miasta Ostrów Wielkopolski - zadanie: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie osiedla Pruślin-Północ - etap II - umowa zastanie zawarta z WODKAN Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S A ul. Partyzancka 27, 63-400 Ostrów Wielkopolski Zamówienie obejmuje: Część I - Kanał deszczowy z rur żelbetowych śr 1400 mm - 194,80 m - Kanał deszczowy z rur PVC klasy S lite śr 400 mm - 182,60 m - Kanał deszczowy z rur PVC klasy S lite śr 315 mm - 169,5 m Część II Zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje: 1) budowę kanalizacji sanitarnej w ulicy pn. KL - kanał KS-5 (od S2 do S26), w tym: - budowa kanalizacji sanitarnej z rur kamionkowych kielichowych zewnętrznie i wewnętrznie glazurowanych systemu C z uszczelką S o średnicy 200mm, o wytrzymałości na zgniatanie 40 kNm - długość 86,0m, - montaż studni betonowej typu BS-1000 z włazem żeliwnym kl. D400 (2 włazy bez wentylacji, 2 włazy z wentylacją), z wkładką gumową i zabezpieczeniem przed obrotem, z wypełnieniem włazu betonem, z umocnieniem włazu pierścieniem żelbetowym lub tłuczniem kamiennym, z kinetą pokrytą powłoką POXITAR F - sztuk 4, 2) budowę kanalizacji sanitarnej w ul. Świetlicowej od nr 20 do ulicy pn. KL- kanał KS-12 (od S26 do S532) i KS-13 (od S28doS78), w tym: - budowa kanalizacji sanitarnej z rur kamionkowych kielichowych zewnętrznie i wewnętrznie glazurowanych systemu C z uszczelką S o średnicy 200mm, w tym: o wytrzymałości na zgniatanie 40 kNm - długość 190,0m, o wytrzymałości na zgniatanie 48 kN/m - długość 147,0m, - montaż studni betonowej typu BS-1000 z włazem żeliwnym kl. D400 (3 włazy bez wentylacji, 4 włazy z wentylacją), z wkładką gumową i zabezpieczeniem przed obrotem, z wypełnieniem włazu betonem, z umocnieniem włazu pierścieniem żelbetowym lub tłuczniem kamiennym, z kinetą pokrytą powłoką POXITAR F - sztuk 7, - budowa wyprowadzeń kanalizacyjnych rurami PVC o średnicy 160/4,7mm, od kanalizacji sanitarnej do granicy nieruchomości, zakończonych korkiem - sztuk 26, o łącznej długości 96,5m. Roboty budowlane związane z ww. zakresem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z: a) dostępnymi na stronie internetowej zamawiającego: dwoma projektami budowlanymi, przedmiarami robót, dokumentacją geotechniczną, STWiOR, b) Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, c) wiedzą i sztuką budowlaną. W ramach ww. zakresu wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: - wykonywania robót budowlanych zgodnie z decyzją o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia z dnia 22.08.2012r. sygn. WAP.ROS.6220.3.2012, - częściowej wymiany gruntu wraz z zagęszczeniem warstwami, potwierdzoną protokołem badania zagęszczenia oraz odbiorem pasa drogowego przez zarządcę drogi, - przygotowania i zabezpieczenia, z zachowaniem najwyższej staranności, terenu budowy, - zapewnienia pomieszczenia dla inspektora nadzoru, w którym będzie znajdować się stół i krzesło, - kompleksowej obsługi geodezyjnej wraz z pełną dokumentacją powykonawczą robót, - opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia uwzględniającego specyfikę obiektu budowlanego i warunki prowadzenia robót, - bieżącego usuwania, składowania i ewentualnej utylizacji materiałów rozbiórkowych i powstałych odpadów, - niezbędnego zabezpieczenia terenu budowy w zakresie p.poż., bhp, - ubezpieczenia w zakresie odpowiedzialności materialnej i cywilnej z tytułu prowadzonych robót, - ponoszenia kosztów wszelkich mediów zewnętrznych (energia elektryczna, woda, gaz, łączność) dostarczanych na teren budowy, - ponoszenia kosztów wszelkich odwodnień terenu budowy celem prawidłowej i bezpiecznej realizacji robót objętych przedmiotem umowy, - ponoszenia kosztów ewentualnych kolizji z istniejącymi sieciami nie ujętymi w dokumentacji projektowej tj. sieci wodociągowej, kanalizacyjnej, drenarskiej do średnicy 160 mm, gazowej do średnicy 80mm oraz instalacji energetycznych i telekomunikacyjnych krzyżujących się z projektowanym uzbrojeniem podziemnym, - ponoszenia kosztów zajęcia pasa drogowego wraz z organizacją ruchu , - ponoszenia kosztów nadzoru właścicieli urządzeń, przy wszelkich kolizjach z tymi urządzeniami, - zapewnienia właściwego nadzoru nad przestrzeganiem przepisów związanych z realizacją przedmiotu umowy, - uczestniczenia w naradach koordynacyjnych, - przekazania zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, w tym geodezyjnych pomiarów powykonawczych wraz z dokumentami pozwalającymi na ocenę prawidłowego wykonania robót zgłoszonych do odbioru, - zgłoszenia do odbioru końcowego: robót budowlanych i przedmiotu umowy oraz uczestnictwo w czynnościach odbiorowych, - pisemnego zapewnienia o usunięciu stwierdzonych wad/usterek. Zaleca się przeprowadzenie w terenie wizji lokalnej i uzyskanie dodatkowych informacji w celu prawidłowej wyceny. Zakresem zamówienia objęte jest również sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i przekazanie zamawiającemu sześciu egzemplarzy zarejestrowanej w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno - Kartograficznej w Ostrowie Wielkopolskim inwentaryzacji geodezyjnej wykonanych robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 10.000,00 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzd.osw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana pokrycia dachowego na budynku Szkoły Podstawowej w Pakosławiu
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja chodników na terenie miasta Nowy Tomyśl na ulicach: Łąkowej, Zbąszyńskiej, Szpitalnej - Nowej, Kościuszki, Janusa - Wiatrakowej
Dodano: 2016-07-27 - Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych na terenie wsi Lipnica-Czyściec
Dodano: 2016-07-27 - Budowa punktu gromadzenia odpadów w miejscowości Raczyce gm. Odolanów
Dodano: 2016-07-27 - Remont dachów obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy i Miasta Odolanów
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontów w branży ogólnobudowlanej w budynkach będących w zasobach Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim w podziale na 4 zadania
Dodano: 2016-07-27 - CS/PN/1/2016 Przebudowa i modernizacja boiska
Dodano: 2016-07-27 - MODERNIZACJA SALI GIMNASTYCZNEJ WRAZ Z ZAPLECZEM SOCJALNYM W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. A. i WŁ. NIEGOLEWSKICH W OPALENICY
Dodano: 2016-07-27 - Remont pięciu pomieszczeń archiwum oraz korytarza w części piwnicznej, remont klatki schodowej oraz wymiana rur wodnych i demontaż zbędnych rur wodnych w piwnicach budynku Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Pile przy ul. Dzieci Polskich 26
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu elewacji, dachu, klatki schodowej oraz wykonanie nowego podziału funkcjonalnego budynku mieszkalnego przy al. Wolności 9a.
Dodano: 2016-07-27