Przetargi.pl
Budowa infrastruktury sportowej przy Domu Dziecka w Mysłowicach im. Św. Ojca Pio ul. Żeromskiego 2 w Mysłowicach

Dom Dziecka w Mysłowicach im. św. Ojca Pio ogłasza przetarg

  • Adres: 41-400 Mysłowice, ul. Stefana Żeromskiego 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 2222-347 , fax. 0-32 2222-347
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Dziecka w Mysłowicach im. św. Ojca Pio
    ul. Stefana Żeromskiego 2 2
    41-400 Mysłowice, woj. śląskie
    tel. 0-32 2222-347, fax. 0-32 2222-347
    REGON: 27172605000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Placówka Opiekuńczo Wychowawcza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa infrastruktury sportowej przy Domu Dziecka w Mysłowicach im. Św. Ojca Pio ul. Żeromskiego 2 w Mysłowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie nawierzchni sportowej poliuretanowej o gr. minimum 13,0 mm, dwuwarstwowej z górną warstwą natryskową na podkładzie ET gr. 40 mm. Nawierzchnia boiska w kolorze ceglastym, pole bramkowe 6,0 m do piłki ręcznej w kolorze zielonym, linie do piłki ręcznej w kolorze białym, do siatkówki w kolorze żółtym, montaż sprzętu sportowego { bramki, zestaw do siatkówki - materiał inwestora}. Nawierzchnia i linie odporne na promienie UV. Dane techniczne nawierzchni poliuretanowej: -wytrzymałość na rozciąganie - minimum 0,75 MPa, -wydłużenie przy zerwaniu - minimum 60% -wytrzymałość na rozciąganie - minimum 110N, -ścieralność - nie większa niż 0,10 mm,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % zaoferowanej ceny. Warunki i termin zwrotu zabezpieczenia określone zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis sposobu obliczenia ceny. 1. Podstawą obliczenia ceny oferty będzie sporządzenie przez Wykonawcę kosztorysu ofertowego, który będzie stanowił załącznik do oferty. 2. Cena oferty jest ceną ryczałtową uwzględniającą wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem podatku VAT. 3. Wprowadzenie przez Wykonawcę jakichkolwiek zmian w ilościach określonych przez Zamawiającego w poszczególnych pozycjach kosztorysu spowoduje odrzucenie oferty. 4. Ceny jednostkowe określone przez Wykonawcę w ofercie zostaną określone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom. 5. Cena oferty musi zawierać wszelkie zobowiązania związane z realizacją robót zgodnie z niniejszą SIWZ, przedmiarami robót oraz dokumentacją techniczną wraz z wszelkimi kosztami związanymi z wypełnieniem wymagań określonych w informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz niezbędne prace towarzyszące, których konieczność wykonania wynika z dokumentów przetargowych oraz reżimów technologicznych, współczesnej wiedzy technicznej, sztuki budowlanej i odpowiednich przepisów prawa oraz warunków stawianych przez Zamawiającego. 6. Przyjmuje się, za prawidłowo podano cenę ryczałtową bez względu na sposób jej obliczenia. 7. Jeżeli cena ryczałtowa podana liczbą nie odpowiada cenie ryczałtowej podanej słownie - przyjmuje się za prawidłową cenę ryczałtowa podaną słownie. 8. Zamawiający poprawia w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze SIWZ niepowodujących istotnych zmian w treści oferty. 9. Wykonawca może na piśmie nie wyrazić zgody na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny w terminie 3 dni od otrzymania tej informacji. 10. Przed obliczeniem ceny Wykonawca powinien dokładnie i szczegółowo zapoznać się z: 1) opisem zamówienia, przedmiarami robót, dokumentacją techniczną. 2) terenem budowy i jego otoczeniem oraz uzyskać niezbędne do sporządzenia oferty informacje mające wpływ na wartość zamówienia. 11. W przypadku stwierdzenia braków, wad lub sprzeczności w dostarczonych przez Zamawiającego do opracowania kosztorysu materiałach, Wykonawca powinien niezwłocznie o tym fakcie powiadomić Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert. 12. Ryczałtowa cena umowna wynikająca z oferty będzie obejmować całość robót wynikających z załączonego przedmiaru robót. 13. W kosztorysie ofertowym Wykonawca musi wpisać stawki i ceny dla wszystkich pozycji przedmiaru robót. 14. Cena oferty obejmująca podatek od towarów i usług (VAT) musi być wyrażona w złotych z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku. 15. Dla porównania ofert Zamawiający przyjmie cenę brutto obejmującą podatek VAT. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty. 1. Kryteria oceny ofert i znaczenie tych kryteriów: Cena ogólna oferty - 100% 2. Ocena ofert zostanie przeprowadzona wg wyliczenia przedstawionego w SIWZ. 3. Wszystkie oceny członków Komisji zostaną wpisane do Kart indywidualnej oceny (druk ZP-17) i podsumowane w Streszczeniu oceny i porównania złożonych ofert (druk ZP-18) 4. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku. 5. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nieodrzuconych, przez co należy rozumieć ofertę, która przedstawia najkorzystniejszy bilans kryteriów wymienionych w pkt. 1.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, których oferta spełnia warunki określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, oraz którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 lub ust. 2 ustawy Pzp, e) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu prac, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, f) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadającymi wymagane przepisami prawa budowlanego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w zakresie budowy obiektów sportowych, g) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w okresie realizacji przedmiotu zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu, metodą warunku granicznego - spełnia / nie spełnia. 3. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. 4. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Rozdział VI. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę ( z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1). 2. Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy (Złącznik Nr 2) 3. Wykaz podwykonawców biorących udział w zamówieniu ( z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 ). 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp., Zamawiający żąda złożenia: a) Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. ( z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4), b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. c) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. d) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 5. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda: a) wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na wykonaniu boisk o nawierzchni poliuretanowej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. Do wykazu należy dołączyć dokument stwierdzający posiadanie uprawnień do kierowania robotami w branży dotyczącej zamówienia (tj. w branży: budowlanej w specjalności konstrukcyjno-budowlanej) wraz z kserokopią zaświadczenia stwierdzającego przynależność do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 6. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający żąda przedłożenia ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, o wysokości sumy ubezpieczenia nie mniejszej niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). W przypadku sumy ubezpieczenia wykazanej w walucie obcej, Zamawiający przyjmie, iż sumą ubezpieczenia jest iloczyn wykazanej sumy ubezpieczenia i średniego kursu tej waluty, określonego przez Narodowy Bank Polski w dniu wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia. 7. Wykonawcy występujący wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są załączyć do oferty w oryginale pełnomocnictwo udzielone przez wszystkich partnerów do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wyboru ich oferty zastosowanie ma art. 23 ust. 4. 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 24 maja 2006r. Nr 87 poz. 605). 9. Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez niego za zgodność z oryginałem. 10. Wykonawca składa wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski - tłumaczenie musi być sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dd.myslowice.bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach