Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Świętochłowicach Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 41-608 Świętochłowice, ul. Łagiewnicka 76
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3451580, 3451915 , fax. 032 3451544
- Data zamieszczenia: 2009-05-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Świętochłowicach Sp. z o.o.
ul. Łagiewnicka 76 76
41-608 Świętochłowice, woj. śląskie
tel. 032 3451580, 3451915, fax. 032 3451544
REGON: 00000578150000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.swietochlowice.info
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup nowego samochodu przeznaczonego do wywozu nieczystości stałych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup jednego nowego samochodu przeznaczonego do wywozu nieczystości stałych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341445113
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W niniejszym postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: Spełniają warunki określone wart. 22 ust. l ustawy Prawo zamówień publicznych: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonych działalności lub czynności, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków na podstawie przedłożonych przez wykonawcę następujących dokumentów: a) oświadczenia złożonego w trybie art. 22 ust. I ustawy Prawo zamówień publicznych, b) odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającego prowadzenie działalności odpowiadającej zakresowi przedmiotu zamówienia, c) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. Wykonawcy nie spełniający powyższych warunków zostaną przez zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania lub ich oferty zostaną odrzucone.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawców warunków ustawy oraz warunków określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wykonawca przystępując do niniejszego postępowania winien przedłożyć następujące dokumenty: 1.Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr l. 2.Wypełniony załącznik nr 2 - parametry techniczno - użytkowe pojazdu 3.Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków określonych przepisami art. 22 ust. l ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 5.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 6.Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, dotyczy to również przypadku jeżeli jest ono wymagane dla spółki cywilnej lub uczestników konsorcjum -pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgk.swietochlowice.info
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawę jednej sztuki używanego pojazdu specjalistycznego do wywozu odpadów komunalnych na podwoziu trójosiowym o pojemności ładunkowej zabudowy min 20 m3 do max 21 m3 przystosowany do opróżniania pojemników o pojemności od 110 l do 1100 l
Dodano: 2016-05-20 - Dostawa w formie leasingu operacyjnego - używanego samochodu ciężarowego z fabrycznie nową zabudową komunalną typu śmieciarka o poj. min. 16 m3, na podwoziu o min. DMC 18 000 kg
Dodano: 2016-03-14 - Dostawa samochodu ciężarowego z zabudową komunalną typu śmieciarka o pojemności min. 12 m 3, na podwoziu 4 x 2, o min. dopuszczalnej masie całkowitej 13 000 kg.
Dodano: 2015-12-17 - Dostawa pojazdu specjalistycznego do wywozu odpadów komunalnych stałych
Dodano: 2015-10-07 - Zakup i dostawa jednej sztuki fabrycznie nowego pojazdu specjalistycznego do wywozu odpadów komunalnych na podwoziu dwuosiowym o pojemności ładunkowej min. 11,5 m3 do max. 13,5 m3 przystosowany do opróżniania pojemników o pojemności od 80 l do 1100 l
Dodano: 2015-07-07 - Zakup i dostawa jednej sztuki fabrycznie nowego pojazdu specjalistycznego do wywozu odpadów komunalnych na podwoziu dwuosiowym o pojemności ładunkowej min. 12 m3 do max. 13 m3 przystosowany do opróżniania pojemników o pojemności od 80 l do 1100 l.
Dodano: 2015-05-13 - Zakup pojazdu śmieciarki przystosowanej do wywozu odpadów z pojemników od 110 do 1100 litrów.
Dodano: 2014-09-26 - Dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego - śmieciarki w formie leasingu operacyjnego
Dodano: 2014-09-01 - Dostawa używanej śmieciarki, trzyosiowej o pojemności ok. 21m3 na podstawie leasingu finansowego
Dodano: 2014-06-02 - Zakup i dostawa nowej śmieciarki do wywozu odpadów komunalnych dla potrzeb Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Milówce
Dodano: 2014-03-03