Gmina Wronki reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 64-510 Wronki, ul. Ratuszowa 5
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 067 2545300 , fax. 067 2545328
- Data zamieszczenia: 2013-06-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wronki reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy
ul. Ratuszowa 5 5
64-510 Wronki, woj. wielkopolskie
tel. 067 2545300, fax. 067 2545328
REGON: 00052696600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wronki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa drogi ul. Działkowa we Wronkach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót drogowych, sanitarnych (kanalizacja deszczowa i przykanaliki) i elektrycznych. Roboty drogowe obejmują m.in.: - karczowanie pni - 7 szt., - usunięcie warstwy humusu - 8 300,00 m2, - roboty rozbiórkowe, wykopy, odwodnienie korpusu drogowego, - koryto z profilowaniem i zagęszczaniem - 8 300,00 m2, - warstwa odsączająca - 1 126,68 m2, - warstwa odcinająca - 6 213,90 m2, - podbudowa z kruszywa łamanego - 5 057,22 m2, - podbudowa z chudego betonu - 4 609,16 m2, - nawierzchnia z kostki brukowej gr. 8 cm - 4 609,16 m2, - ułożenie krawężników betonowych - 1 655,59 mb, - ułożenie chodników z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm - 1 126,68 m2, - ułożenie obrzeży betonowych - 984,80 m2, - ułożenie zjazdów z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm - 478,06 m2, - ułożenie kanału z rur PVC fi 315mm - 72,4 mb, - ułożenie kanału z rur PVC fi 160mm - 232,4 mb, - wykonanie studzienek ściekowych ulicznych betonowych fi 500mm - 42 szt., - wykonanie studni rewizyjnych z kręgów betonowych i żelbetowych fi 1000mm - 6 szt., - ułożenie ścieków przykrawężnikowych z elementów betonowych - 338,00 mb, - regulacja studzienek kanalizacyjnych, telefonicznych, zaworów wodociągowych i gazowych - 78 szt., - ułożenie rur osłonowych - 150,00 mb, - wykonanie ogrodzeń z siatki - 348,00 mb, - obsługa geodezyjna. Roboty elektryczne obejmują m.in.: - kopanie rowów - 35,26 m3, - układanie rur osłonowych - 43,00 mb, - układanie kabli - 179,00 mb, - montaż uziomów - 30,00 mb, - montaż szaf - 3 kpl., - montaż i stawianie słupa wraz z wysięgnikiem i oprawą - 1 szt., - badania i pomiary - 5 szt., - demontaż kabli wielożyłowych - 90,00 mb, - demontaż złączy kablowych - 1 szt., - demontaż słupa oświetleniowego - 1 szt., - obsługa geodezyjna. Szczegółowy zakres zamówienia opisany został w załącznikach do SIWZ, tj. w kosztorysach ofertowych, projekcie budowlanym, projekcie techniczno - budowlanym oraz Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Inwestycja posiada zezwolenie na realizację inwestycji drogowej Nr 121/2013; znak AB.6740.3.2013 z dnia 07.03.2013 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Każdy dokument wadialny powinien zostać wystawiony na beneficjenta: Gmina Wronki ul. Ratuszowa 5, 64-510 Wronki. 5. Wadium wniesione w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy we Wronkach Nr rachunku: 96 8961 0002 0000 0000 0752 0003 z dopiskiem Wadium dot. TI.271.11.2013. 6. Wadium wniesione w formie pieniężnej winno znajdować się na wskazanym rachunku Zamawiającego do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 24 czerwca 2013 r. do godz. 12:00. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą jego wpłynięcia na wskazane konto Zamawiającego (zaleca się wpłatę wadium najpóźniej do dnia poprzedzającego dzień składania ofert z uwagi na operacje bankowe). Bankowy dowód wpłaty należy przedstawić w formie dołączonej do oferty kserokopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 7. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 8. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. Do oferty należy załączyć również kserokopię tego dokumentu potwierdzonego za zgodność z oryginałem. 9. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób inny niż określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 10. Zamawiający będzie zwracał wadium zgodnie z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych. 11. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (art. 23 ust. 1 ustawy) wadium może być wniesione przez dowolny podmiot.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wronki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana pokrycia dachowego na budynku Szkoły Podstawowej w Pakosławiu
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja chodników na terenie miasta Nowy Tomyśl na ulicach: Łąkowej, Zbąszyńskiej, Szpitalnej - Nowej, Kościuszki, Janusa - Wiatrakowej
Dodano: 2016-07-27 - Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych na terenie wsi Lipnica-Czyściec
Dodano: 2016-07-27 - Budowa punktu gromadzenia odpadów w miejscowości Raczyce gm. Odolanów
Dodano: 2016-07-27 - Remont dachów obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy i Miasta Odolanów
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontów w branży ogólnobudowlanej w budynkach będących w zasobach Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim w podziale na 4 zadania
Dodano: 2016-07-27 - CS/PN/1/2016 Przebudowa i modernizacja boiska
Dodano: 2016-07-27 - MODERNIZACJA SALI GIMNASTYCZNEJ WRAZ Z ZAPLECZEM SOCJALNYM W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. A. i WŁ. NIEGOLEWSKICH W OPALENICY
Dodano: 2016-07-27 - Remont pięciu pomieszczeń archiwum oraz korytarza w części piwnicznej, remont klatki schodowej oraz wymiana rur wodnych i demontaż zbędnych rur wodnych w piwnicach budynku Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Pile przy ul. Dzieci Polskich 26
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu elewacji, dachu, klatki schodowej oraz wykonanie nowego podziału funkcjonalnego budynku mieszkalnego przy al. Wolności 9a.
Dodano: 2016-07-27