Gmina Piła ogłasza przetarg
- Adres: 64-920 Piła, Pl. Staszica 10
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 067 2126210 , fax. 067 2123566
- Data zamieszczenia: 2012-09-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Piła
Pl. Staszica 10 10
64-920 Piła, woj. wielkopolskie
tel. 067 2126210, fax. 067 2123566
REGON: 00063833000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pila.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa ciągu pieszego pomiędzy ul. Królowej Jadwigi a ul. Dąbrowskiego w Pile. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Budowa ciągu pieszego pomiędzy ul. Królowej Jadwigi a ul. Dąbrowskiego (działki o nr geod.: 8/54, 3/1), w zakresie: chodnik wraz ze schodami terenowymi i oświetlenie. Długość odcinka do realizacji ok. 100,50 m i szerokość 2,00 m. Zakres robót: 1) chodnik z kostki brukowej betonowej o gr. 6 cm (kostka prostokątna 20 x 10 cm), na podsypce cementowo-piaskowej, 2) obrzeża betonowe 30x8cm, na podsypce cementowo-piaskowej, 3) podbudowa pod nawierzchnię betonowa o grubości 10 cm, 4) warstwa odsączająca (mechaniczne zagęszczanie) o grubości 10 cm, 5) ścieki z elementów betonowych o grubości 8 cm, na podsypce cementowo - piaskowej, 6) oporniki wraz z wykonaniem ław, betonowe wystające 10 x 25 cm na podsypce cementowo-piaskowej, 7) schody skarpowe z kostki betonowej typu polbruk na podbudowie betonowej, 8) plantowanie skarpy, kat. gruntu I-III wraz z obsianiem trawą oraz pielęgnacją przez okres 6 m-cy, 9) plantowanie powierzchni gruntu rodzimego, kat. gruntu I-III wraz z obsianiem trawą oraz pielęgnacją przez okres 6 m-cy, 10) oświetlenie zewnętrzne, 11) skuteczne zabezpieczenie terenu budowy, 12) wykonanie i dostarczenie w dniu odbioru inwentaryzacji powykonawczej w ilości 6 szt. wraz z kompleksową dokumentacją powykonawczą w 2 egz. Ponadto: a) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej i geotechnicznej, b) przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie realizacji zamówienia i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazanych w ramach niniejszego zamówienia przez Zamawiającego, c) spełnienie wszelkich wymogów wynikających z protokołu ZUD, d) przestrzeganie wytycznych ujętych w pozwoleniu nr 40/2012/C Wojewódzkiego Konserwatora zabytków na przeprowadzenie badań archeologicznych, e) wykonanie dokumentacji fotograficznej przed i po wykonaniu zadania oraz przekazanie jej Zamawiającemu na nośniku elektronicznym, f) ustawienie na terenie placu budowy tablicy informacyjnej z logotypem Miasta Piły, który Wykonawca otrzyma od Zamawiającego (wzór poglądowy tablicy - załącznik nr 34 do SIWZ). Tablica o wymiarach 2x1m zawierająca w treści tytuł zadania, wartość zadania w zaokrągleniu do liczb całkowitych. Treść niniejszej tablicy należy uzgodnić z Zamawiającym. Wykonawca musi zapewnić słupki, tak aby umocowanie tablicy było stabilne na wysokości zapewniającej jej czytelność. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania nadruku na folię i przyklejenie go na niniejszej tablicy. Koszt zrealizowania niniejszego punktu należy uwzględnić w tak zwanych kosztach ogólnych realizowanych robót. Po zakończeniu robót Wykonawca przekaże tablicę wraz ze słupkami Zamawiającemu. Przedmiot zamówienia określa projekt budowlany branży drogowej i branży elektrycznej wraz z częścią kosztorysową oraz Szczegółową Specyfikacją Techniczną stanowiące załączniki od nr 9 do nr 33, które są integralną częścią niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Gwarancja Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 3 lat, maximum 5 lat od daty odbioru końcowego. Warunki płatności 1) Zamawiający nie dopuszcza możliwości częściowego fakturowania robót. 2) Należność za wykonany przedmiot umowy Zamawiający ureguluje przelewem w terminie 21 dni od daty otrzymania poprawnie wystawionej faktury VAT wraz z załącznikami (podpisany protokół odbioru końcowego). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana pokrycia dachowego na budynku Szkoły Podstawowej w Pakosławiu
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja chodników na terenie miasta Nowy Tomyśl na ulicach: Łąkowej, Zbąszyńskiej, Szpitalnej - Nowej, Kościuszki, Janusa - Wiatrakowej
Dodano: 2016-07-27 - Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych na terenie wsi Lipnica-Czyściec
Dodano: 2016-07-27 - Budowa punktu gromadzenia odpadów w miejscowości Raczyce gm. Odolanów
Dodano: 2016-07-27 - Remont dachów obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy i Miasta Odolanów
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontów w branży ogólnobudowlanej w budynkach będących w zasobach Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim w podziale na 4 zadania
Dodano: 2016-07-27 - CS/PN/1/2016 Przebudowa i modernizacja boiska
Dodano: 2016-07-27 - MODERNIZACJA SALI GIMNASTYCZNEJ WRAZ Z ZAPLECZEM SOCJALNYM W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. A. i WŁ. NIEGOLEWSKICH W OPALENICY
Dodano: 2016-07-27 - Remont pięciu pomieszczeń archiwum oraz korytarza w części piwnicznej, remont klatki schodowej oraz wymiana rur wodnych i demontaż zbędnych rur wodnych w piwnicach budynku Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Pile przy ul. Dzieci Polskich 26
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu elewacji, dachu, klatki schodowej oraz wykonanie nowego podziału funkcjonalnego budynku mieszkalnego przy al. Wolności 9a.
Dodano: 2016-07-27