Powiat Gostyński w imieniu którego działa Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg
- Adres: 63-800 Gostyń, ul. Poznańska 200
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 065 5723796 , fax. 065 5751965
- Data zamieszczenia: 2009-06-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Gostyński w imieniu którego działa Powiatowy Zarząd Dróg
ul. Poznańska 200 200
63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie
tel. 065 5723796, fax. 065 5751965
REGON: 41110624600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.gostyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa chodnika wraz z odwodnieniem w ciągu drogi powiatowej nr 4803P miejscowość Krobia ulica Kobylińska na długości 326,50 mb. od km 0+0071 do km 0+397,50 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres robót obejmuje : a) roboty rozbiórkowe - mechaniczne rozebranie nawierzchni bitumicznej gr.6cm - 26,00 m2 - mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego - 26,00 m2 - rozebranie kanalizacji deszczowej z rur bet. śr.300mm - 55,00 m - demontaż studzienek ściekowych - 1,0 kpl. - rozebranie przepustów rurowych o śr.40cm - 21,50 m b) roboty ziemne c) odwodnienie - kanały z rur PVC o śr. zew.315mm rury SN 8 lite - 323,00 m - kanały z rur PVC o śr. zew.160mm -przykanaliki - 7,00 m - wpusty uliczne betonowe o śr. 500mm - 2,00 szt. - średnie rewizyjne o śr.600 mm typu - 4,00 szt. - studnie rewizyjne z kręgów bet. śr.1000mm - 6,0 studn. - podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich grub.15cm - 175,20 m2 d) podbudowa - podbudowa betonowa na zjazdach z betonu B-20 - 24,00 m2 - skropienie emulsją asfaltową - 24,00 m2 e) elementy ulic - nawierzchnia z kostki betonowej grub. 8cm - chodnik - 286,00 m2 - nawierzchnia z kostki betonowej, czerwonej,grub.8cm - zjazdy - 104.35 m2 - krawężnik betonowy wystający 15x30cm - 78,30 m - krawężnik betonowy obniżony 15x30cm - 22,70 m - obrzeże betonowe 30x8cm - 71,30 m f) nawierzchnia - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznej gub.przekopy - 24,00 m2 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie wymaga się.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst.art.24 ust.1 i 2 i spełniają warunki określone art.22 ust.1 i złożą dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków i wykażą że : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Warunek ten będzie przez wykonawcę spełniony gdy z załączonego do oferty odpisu właściwego rejestru lub z zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wynikać będzie, że jest uprawniony do prowadzenia działalności w zakresie odpowiadającemu przedmiotowi zamówienia. 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - zamawiający wymaga aby wykonawca wykazał że : 2.1posiada doświadczenie zawodowe tj. w okresie ostatnich 5 latach tj.(od 2003-2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 1 zadanie w zakresie i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego przetargu (polegający na remoncie, budowie chodników, parkingów, placów z materiałów betonowych wraz z odwodnieniem ) o wartości nie mniejszej niż 140.000,00 zł brutto 2.2 dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej oraz w specjalności w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z zaświadczeniem o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 3.Nie podlegają wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia 2.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt.2. 3. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie dokumentów, oświadczeń przy zastosowaniu kryterium spełnia, nie spełnia .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności o którym mowa w art.22 ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych, zwanej dalej ustawą zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę następujące dokumenty: 1.1Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art.22 ust.1 - w zał. nr 3 1.2Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, opisanego przez zamawiającego warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 2.1 Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, co najmniej 1 zadanie o zakresie i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego przetargu oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - według załącznika nr 4 2.2Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w funkcji kierownika budowy oraz kierownika robót branżowych, posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy -Prawo budowlane oraz należą do właściwej izby samorządu zawodowego i przedstawią zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 3. Formularz OFERTA - sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1. 4. Wypełniony kosztorys ofertowy - zgodnie z załącznikami nr 2.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.gostyn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana pokrycia dachowego na budynku Szkoły Podstawowej w Pakosławiu
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja chodników na terenie miasta Nowy Tomyśl na ulicach: Łąkowej, Zbąszyńskiej, Szpitalnej - Nowej, Kościuszki, Janusa - Wiatrakowej
Dodano: 2016-07-27 - Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych na terenie wsi Lipnica-Czyściec
Dodano: 2016-07-27 - Budowa punktu gromadzenia odpadów w miejscowości Raczyce gm. Odolanów
Dodano: 2016-07-27 - Remont dachów obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy i Miasta Odolanów
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontów w branży ogólnobudowlanej w budynkach będących w zasobach Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim w podziale na 4 zadania
Dodano: 2016-07-27 - CS/PN/1/2016 Przebudowa i modernizacja boiska
Dodano: 2016-07-27 - MODERNIZACJA SALI GIMNASTYCZNEJ WRAZ Z ZAPLECZEM SOCJALNYM W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. A. i WŁ. NIEGOLEWSKICH W OPALENICY
Dodano: 2016-07-27 - Remont pięciu pomieszczeń archiwum oraz korytarza w części piwnicznej, remont klatki schodowej oraz wymiana rur wodnych i demontaż zbędnych rur wodnych w piwnicach budynku Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Pile przy ul. Dzieci Polskich 26
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu elewacji, dachu, klatki schodowej oraz wykonanie nowego podziału funkcjonalnego budynku mieszkalnego przy al. Wolności 9a.
Dodano: 2016-07-27