Przetargi.pl
Budowa chodnika w miejscowości Ciosaniec - etap III

Gmina Okonek ogłasza przetarg

  • Adres: 64-965 Okonek, ul. Niepodległości 53
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2660957, 2669003 , fax. 067 2669976
  • Data zamieszczenia: 2016-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Okonek
    ul. Niepodległości 53 53
    64-965 Okonek, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2660957, 2669003, fax. 067 2669976
    REGON: 00053022900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ww.okonek.pl - BIP - zakładka Przetargi
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodnika w miejscowości Ciosaniec - etap III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn.: Budowa chodnika w miejscowości Ciosaniec - etap III. 2. Zamówienie - zakres prac obejmuje m.in.: a) budowę chodnika w miejscowości Ciosaniec, zgodnie z opisem technicznym w dokumentacji projektowej i STWOR, stanowiącymi załącznik do SIWZ oraz zgodnie z przedmiarem robót i kosztorysem ofertowym, które również stanowią załącznik do SIWZ. b) ułożenie 1399,80 m2 kostki betonowej szarej o gr. 6 cm, zgodnie z projektem budowlanym i przedmiarem robót. Wykonawca dokona zakupu kostki betonowej szarej o gr. 6 cm w ilości 82,8 m2, c) ułożenie obrzeża betonowego o gr. 6 cm i 8 cm w ilości 184,0 mb. 3. Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia: a) na wykonane roboty (materiały i robociznę) minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące a maksymalny okres gwarancji wynosi 48 miesięcy. b) okres gwarancji liczony będzie od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. c) oferty zawierające okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące i dłuższy niż 48 miesięcy zostaną odrzucone. UWAGA: Gmina Okonek udostępni wybranemu Wykonawcy posiadane materiały budowlane niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia w ilości : - 1317,0 m2 kostki betonowej szarej o gr. 6 cm, - 184,0 mb obrzeży betonowych o gr. 6 cm i 8 cm 4. W złożonej ofercie należy uwzględnić : a) załadunek, transport, rozładunek 597,0 m2 kostki betonowej szarej o gr. 6 cm oraz 33,0 mb obrzeży betonowych na odległość 20 km (transport z m. Okonek do m. Ciosaniec), b) rozładunek 472,0 m2 kostki betonowej szarej o gr. 6 cm w m. Ciosaniec, c) wykonanie zakresu robót wynikających z projektu budowlanego i przedmiaru robót z uwzględnieniem materiałów zapewnionych przez Zamawiającego, tj, Gminę Okonek. Materiały budowlane zapewnione przez Gminę Okonek są wyłączone z odpowiedzialności gwarancyjnej wybranego Wykonawcy robót. d) wykonanie dokumentacji projektowej powykonawczej, o której mowa w § 1, pkt 3, ppkt k projektu umowy (zał. Nr 10 do SIWZ), e) uprzątnięcie terenu budowy i zagospodarowanie odpadów we własnym zakresie. f) ewentualne uszkodzenia urządzeń w obrębie placu budowy i wykonywanych robót, g) wykonanie zabezpieczenia placu budowy/
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), Gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji e) zobowiązanie gwaranta do (klauzule): bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia (bez jakichkolwiek zastrzeżeń Gwaranta, z wyjątkiem zaleceń organizacyjnych) kwoty gwarancji, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, bez konieczności jego uzasadniania, zawierające oświadczenie, iż: Wykonawca, którego ofertę wybrano: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. W)w zobowiązanie, poza zgodnymi z obowiązującym prawem pozostałymi zaleceniami organizacyjnymi gwaranta, nie może zawierać zastrzeżenia wyłącznego dot. konieczności kierowania żądania Zamawiającego jedynie przez Bank Zamawiającego i powinno w takim przypadku dopuszczać inne, zgodne z obowiązującym prawem formy. 4. Postanowienia dotyczące gwarancji odnoszą się również do wadium składanego w formie poręczeń. 5. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego - Gminy Okonek: Bank Spółdzielczy O/Okonek Nr 33 8941 1016 0050 0861 2000 0010 7. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 8. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 9. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.okonek.pl - NIP (zakładka Przetargi)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach