Przetargi.pl
Budowa chodnika w m. Krużlowa Wyżna i Krużlowa Niżna w ciągu drogi powiatowej nr 1571 K Ptaszkowa - Wojnarowa

Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Sączu ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Wiśniowieckiego 136
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4426488 , fax. 018 4426345
  • Data zamieszczenia: 2009-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Sączu
    ul. Wiśniowieckiego 136 136
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 018 4426488, fax. 018 4426345
    REGON: 49189900000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Budżetowa Powiatu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodnika w m. Krużlowa Wyżna i Krużlowa Niżna w ciągu drogi powiatowej nr 1571 K Ptaszkowa - Wojnarowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa chodnika w m. Krużlowa Wyżna i Krużlowa Niżna w ciągu drogi powiatowej nr 1571 K Ptaszkowa - Wojnarowa Przedmiot zamówienia jest opisany za pomocą dokumentacji projektowej (rysunki i przedmiar robót) oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 20.000,00 zł. w terminie do dnia 30.06.2009 r. do godz. 10.00 1) wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.); 2) Wykonawca, który nie złoży akceptowalnej formy wadium będzie podlegał wykluczeniu z postępowania; 3) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna zawierać następujące elementy: - nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, - określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, - kwotę gwarancji, - termin ważności gwarancji, - zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 4) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na konto Zamawiającego: BOŚ S.A. Oddział w Nowym Sączu nr 34 1540 1115 2001 6094 2603 0002 na przelewie należy umieścić informację wadium - Budowa chodnika w m. Krużlowa Wyżna i Krużlowa Niżna w ciągu drogi powiatowej nr 1571 K Ptaszkowa - Wojnarowa wraz z podaniem konta, na które Zamawiający powinien wadium zwrócić. Wadium w tej formie winno znajdować się na rachunku bankowym Zamawiającego do dnia 29.06.2009 r. 5) wadium w pozostałych akceptowanych formach należy złożyć w kasie Powiatowego Zarządu Dróg a do oferty dołączyć kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem, 6) Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po upływie terminu związania ofertą, zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy lub po unieważnieniu przetargu i upływie okresu przewidzianego na składanie protestów lub po ostatecznym rozstrzygnięciu protestów, 7) Zamawiający zwróci wadium Wykonawcom, których oferty nie zostaną wybrane, niezwłocznie po podpisaniu umowy z Wykonawcą, którego oferta zastała wybrana, 8) Zamawiający zwróci wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, po podpisaniu przez Wykonawcę umowy i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 9) wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy, 10) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert, który został wykluczony z postępowania, którego oferta została odrzucona. 11) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 12) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy - w odpowiedzi na pisemne wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655); 5) wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane w ilości nie mniejszej niż: - warstwy wiążącej z betonu asfaltowego - 5.000,00 m2, warstwy ścieralnej - 5.000,00 m2, - chodników z kostki brukowej - 2.000,00 m2, poparte dokumentami iż były wykonane należycie; 6) dysponują niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami: min 2 koparki 0,6 m3, min 2 równiarki, min 1 walec ogumiony, min 1 walec stalowy leki, min 1 walec stalowy ciężki, min 1 walec gumowo-stalowy, min 2 rozściełacze, min 1 dźwig 6 t; 7) dysponują personelem odpowiedzialnym za realizację zamówienia tj.: min 1 osobą posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej; min 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych; min 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci energetycznych wraz z przynależnością do izby inżynierów budownictwa; 8) przedstawią informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy nie mniejszą niż 30% wartości brutto oferty wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.; 9) przedstawią polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł. 10) podadzą w ofercie termin płatności 30 dni; 11) udzielą gwarancji nie krótszej niż 36 miesięcy; Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt 8 SIWZ, dołączonych do oferty. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawców na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) dowód wniesienia/wpłacenia wadium, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należycie - załącznik nr 4 do SIWZ; g) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - załącznik nr 3 do SIWZ; h) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; i) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (kserokopia uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi osoby pełniącej funkcję kierownika budowy odpowiednich do przedmiotu zamówienia oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do izby inżynierskiej); j) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; k) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające między innymi spełnianie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszej specyfikacji, l) kosztorys ofertowy uproszczony sporządzony w oparciu o załączony przedmiar robót - zał. nr 5 do SIWZ, dokumentację, opis przedmiotu zamówienia; m) wykaz podwykonawców wraz z zakresem powierzonych im robót, n) harmonogram rzeczowo-finansowy robót; o) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej: 1 lit. b, c, e , składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2 lit. d, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy; 3 Dokumenty, o których mowa w pkt 1 a i c oraz pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 1 b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 i 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ważność dokumentów stosuje się odpowiednio jak w pkt 3

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.nowy-sacz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach