Przetargi.pl
budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Obornikach

Gmina Oborniki, Urząd Miejski w Obornikach ogłasza przetarg

  • Adres: 64-600 Oborniki, ul. Piłsudskiego 76
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 6559100; 6559133 , fax. 061 6559101
  • Data zamieszczenia: 2016-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oborniki, Urząd Miejski w Obornikach
    ul. Piłsudskiego 76 76
    64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie
    tel. 061 6559100; 6559133, fax. 061 6559101
    REGON: 00052576000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Obornikach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa zespołu budynków komunalnych wielorodzinnych w Obornikach przy ulicy Łukowskiej. Zespół czterech budynków mieszkalnych wielorodzinnych, parterowych bez podpiwniczenia z poddaszem nieużytkowym. Długość i szerokość pojedynczego budynku - 29,33m x 12,53m. Powierzchnia zabudowy - 367,50 m2. Powierzchnia zabudowy 4 budynków - 1470,02 m2. Kubatura pojedynczego budynku - 1837,5 m3. Kubatura 4 budynków - 7350,0 m3. Liczba kondygnacji - 1. Każdy budynek składa się z 8 lokali mieszkalnych. Każdy lokal mieszkalny zawiera łazienkę, WC i kuchnię jako aneks przy pokoju dziennym; łazienka wyposażona w wannę umywalkę miskę ustępową. Ogrzewania każdego lokalu c.o. indywidualne, kocioł dwufunkcyjny lokalizacja w łazience. Powierzchnia jednego pomieszczenia pokoju z aneksem kuchennym wynosi minimum 16 m2, wysokość w świetle pomieszczeń lokali mieszkalnych 260 cm. Każdy lokal mieszkalny wyposażony zostanie w następujące instalacje: gazową, wodociągową dla celów spożywczych, sanitarną, elektryczną, oświetleniową, grzewczą c.o., teletechniczną, wentylacyjną. 2. Zakres robót obejmuje: Roboty ogólnobudowlane obejmujące: Roboty ziemne i fundamentowe: 1) wykonanie robót ziemnych - wykopów fundamentowych, 2) wykonanie warstwy podbetonu zabezpieczającego wykopy, 3) wykonanie ław fundamentowych zbrojonych w tym ław fundamentowych schodkowych, 4) wykonanie izolacji ław fundamentowych, 5) wykonanie murów fundamentowych z bloczków betonowych M6, 6) wykonanie izolacji przeciwwilgociowych powłokowych murów oraz izolacji cieplnych do głębokości 1,0 m z płyt styropianowych, 7) zasypanie wykopów po wykonaniu fundamentów. Stan surowy i wykończeniowy: 1) Ściany przyziemia z bloczków betonu komórkowego z dociepleniem zewnętrznym styropianem gr. 14 cm i wykończeniem tynkiem cienkowarstwowym. 2) Strop nad przyziemiem z płyt żelbetowych kanałowych, wieńce stropu żelbetowe. 3) Ocieplenie stropodachu z płyt styropianowych. 4) Konstrukcja stropodachu drewniana - układ belkowy ze ścianka stolcową, dach kryty papą na deskowaniu OSB. 5) Posadzki z wykładzin PVC na podkładach cementowych i ociepleniu z płyt styropianowych twardych i izolacji przeciwwilgociowej. 6) Ścianki działowe murowane z bloczków betony komórkowego. 7) Nadproża prefabrykowane żelbetowe. 8) Stolarka okienna pvc, drzwiowa drewniana typowa. 9) Kominy wentylacyjne i spalinowe - murowane. Roboty elektryczne obejmujące: 1) wewnętrzną linię zasilającą projektowane 4 budynki, 2) ochronę przepięciową, 3) instalację oświetlenia, 4) instalację gniazd wtykowych i innych odbiorów na napięcie 230V, 5) instalację siły, 6) instalację ochrony od porażeń i uziemienie ochronne, 7) instalację piorunochronną, 8) linię oświetlenia parkowego. Roboty sanitarne obejmujące: 1) instalację wodno-kanalizacyjne, 2) instalacje gazowe, 3) instalacje centralnego ogrzewania, 4) instalacje CWU. Roboty drogowe obejmujące: budowę parkingu dla samochodów osobowych - układ drogowy oparty na jednym zjeździe połączonym z istniejącą drogą wewnętrzną. Wydzielono zgrupowania miejsc postojowych dla samochodów osobowych o łącznej ilości 30 miejsc o wymiarach 5,00 m x 2,50 m i dwóch miejscach dla osób niepełnosprawnych o wymiarach 5,00 m x 3,60 m. Jezdnię drogi manewrowej zaprojektowano o szerokości 5,00 m. W celu skanalizowania ruchu zaprojektowano zielone wyspy obramowane wystającym krawężnikiem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji projektowej z uwzględnieniem zmian projektu architektoniczno-budowlanego (w zakresie opisanym w projekcie aktualizacji) oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium, w wysokości: 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). 2. Forma wadium: 1) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) oznaczenie beneficjenta gwarancji wierzyciela z tytułu poręczenia (Zamawiającego), oznaczenie zobowiązanego (Wykonawcy), oznaczenie gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji/poręczenia, d) termin ważności gwarancji/poręczenia, e) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. f) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 3) Wadium nie może zawierać postanowień sprzecznych z SIWZ oraz przepisami prawnymi. 3. Termin i miejsce wniesienia wadium: 1) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2) W przypadku gdy Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu winien wpłacić je na konto Zamawiającego. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 3) W przypadku wniesienia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach oryginał poręczenia lub gwarancji należy dołączyć do oferty lub dostarczyć do siedziby Zamawiającego. 4. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 6. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 5. Ponowne wniesienie wadium: Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 4, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6. Utrata wadium: 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji - roboty budowlane
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oborniki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach