Przetargi.pl
Budowa budynku laboratoryjno - garażowego dla potrzeb Inspektoratu MON ds. Bezpieczeństwa Lotów w Krzesinach - wykonanie robót budowlanych

Wojskowy Zarząd Infrastruktury w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-967 Poznań, ul. Kościuszki 92/98
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8573323 , fax. 061 8572727, 8572489
  • Data zamieszczenia: 2016-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowy Zarząd Infrastruktury w Poznaniu
    ul. Kościuszki 92/98 92/98
    60-967 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8573323, fax. 061 8572727, 8572489
    REGON: 63015300300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzipoznan.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Budżetowa MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku laboratoryjno - garażowego dla potrzeb Inspektoratu MON ds. Bezpieczeństwa Lotów w Krzesinach - wykonanie robót budowlanych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    BUDOWA OBIEKTÓW PODSTAWOWYCH: Przedmiotem inwestycji jest budowa budynku laboratoryjno - garażowego dla potrzeb Inspektoratu MON. Budynek przeznaczony będzie dla 20 stałych użytkowników. Dodatkowo zaprojektowano salę wykładową gdzie przewiduje się jednoczesne przebywanie maksymalnie 50 osób. Forma i bryła budynku zawarta jest na planie prostokąta. Warunki gruntowo - wodne można ocenić jako korzystne pozwalające na bezpośrednie posadowienie budynku i nawierzchni parkingu. Bezpośredni dojazd do budynku zapewniają dwa projektowane wjazdy. Wokół budynku przewidziano plac manewrowy, chodniki oraz parkingi dla samochodów osobowych. W projektowanym obiekcie przewiduje się funkcję garażową, laboratoryjną, magazynową oraz biurowo - socjalną. Budynek można podzielić na dwie główne części : Kondygnację parteru przeznaczoną na pomieszczenia garażowe, magazynowe, oraz pomieszczenia techniczne. Kondygnację I piętra przeznaczoną na potrzeby biurowo - laboratoryjne oraz wykładowe. Komunikację budynku zapewnia jedna klatka schodowa zlokalizowana w centralnej części budynku . Z części techniczno - magazynowo - garażowej na parterze przewiduje się ewakuację przejściami ewakuacyjnymi na korytarz oraz dalej na zewnątrz poprzez dwa wyjścia z budynku. Z części biurowej i wykładowej na piętrze przewiduje się ewakuację przejściami na korytarz oraz dalej poprzez klatkę schodową na zewnątrz. Każda kondygnacja posiada wydzielone węzły sanitarne wraz z natryskami. Parametry budynku : Liczba kondygnacji : 2 Powierzchnia zabudowy : 549,37 m2 Powierzchnia użytkowa : 976,24 m2 Kubatura : 5127,41m3 Długość : 32,74 m Szerokość : 16,78 m Wysokość : 9,44 m Rodzaj dachu : płaski, o spadku 3% Instalacje w które wyposażony będzie budynek : wody zimnej, wody ciepłej i cyrkulacyjnej, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, klimatyzacji, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, wewnętrzne linie zasilające, instalację oświetleniową i gniazd wtyczkowych 230V, Instalację gniazd komputerowych ( jawnych i niejawnych), oświetlenie awaryjne, instalację siłową, ochronę od porażeń, instalację okablowania strukturalnego, instalację kontroli dostępu, instalację SSP, instalację telewizji przemysłowej, instalację alarmową Roboty budowlane obejmujące budowle i urządzenia budowlane : Miejsce składowania odpadów przy planowanym placu manewrowym przeznaczone dla kontenerów z zamkniętymi otworami wrzutowymi: Konstrukcja z profili ze stali nierdzewnej zakotwiona do podłoża, ścianki wypełnione drewnem. Szerokość: 2,10 m. Długość : 2,00 m Wiata dla palących : Szerokość : 1,56 m Długość : 2,50 m Wysokość : 2,68 m Konstrukcja ; słupki kwadratowe ze stali nierdzewnej. Szalunek boczny i tylni - szkło wzmacniane gr. 8 mm. ze znakami ostrzegawczymi. Zamocowanie przy użyciu systemu zaczepów ze stopu aluminium. Zadaszenie z przezroczystego poliwęglanu z filtrem UV. BUDOWA OBIEKTÓW POMOCNICZYCH, ROBOTY TOWARZYSZĄCE : Planowana infrastruktura techniczna obejmuje wykonanie : przyłącza kanalizacji deszczowej z separatorem substancji ropopochodnych do zbiornika rozsączającego; przyłącza kanalizacji sanitarnej; przyłącza wodociągowego wraz z hydrantem zewnętrznym; przyłącza cieplnego; przyłącza elektroenergetycznego; kanalizacji teletechnicznej; Drogi dojazdowo - manewrowe Planuje się rozbudowę istniejących nawierzchni dróg wewnątrzkompleksowych poprzez budowę drogi dojazdowej o szer. 4m oraz 5m. prowadzące na plac przed budynkiem Plac manewrowy wraz z miejscami parkingowymi Plac przed budynkiem o szer. 16,95m i długości 42,9 m. jest placem manewrowym Na części placu znajdą się miejsca postojowe dla samochodów osobowych. Planuje się 13 miejsc postojowych o wym. 2,3m x 5m. każde. Chodniki Wzdłuż krótszych boków budynku planuje się budowę chodników o szer. 2,0 m oraz 4,0 m. Tereny zielone Wraz z nowym zagospodarowaniem planuje się rekultywację trawnika wokół terenu inwestycyjnego oraz umocnienie skarpy wraz z humusowaniem i obsianiem trawą. Istniejące nasadzenia rekompensacyjne należy przesadzić pomiędzy istniejące zadrzewienie wzdłuż dróg dojazdowych, tworząc zieleń izolacyjną. Odwodnienie Zaprojektowano pełen odbiór wód opadowych poprzez spływ powierzchniowy do projektowanych wpustów ulicznych. Odwodnienie projektowanych nawierzchni następuje ściekiem z kostki wzdłuż placu poprzez wpusty do kanalizacji deszczowej. Oświetlenie Planuje się oświetlenie zewnętrzne placu manewrowego oraz oprawy oświetleniowe elewacyjne. Przewidywane rozbiórki i adaptacje elementów zagospodarowania terenu: W ramach zagospodarowania terenu przewiduje się przesadzenie kolidujących nasadzeń rekompensacyjnych w rejonie planowanej inwestycji. Ponadto przewiduje się usunięcie kolizji przyłącza wodociągowego wraz z hydrantem z projektowanym budynkiem. Dokładny zakres, rodzaj i wielkość robót został określony w dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, które są załącznikiem do SIWZ. Część dokumentacji projektowej stanowi dokumentacja niejawna, między innymi projekty: zagospodarowania terenu, nawierzchnie drogowe, przyłącze elektroenergetyczne, kanalizacja teletechniczna, sieci i przyłącza sanitarne, teletechnika. Dokumentacja o klauzuli ZASTRZEŻONE, będzie przesłana w wersji elektronicznej Wykonawcom spełniającym warunki udziału w postępowaniu, którzy zostaną zaproszeni do złożenia oferty (po wcześniejszym podpisaniu i przesłaniu umowy wstępnej dotyczącej zasad udostępnienia dokumentacji niejawnej wraz z instrukcją bezpieczeństwa przemysłowego, które to Zamawiający załączy do SIWZ). W ZAKRESIE DOKUMENTACYJNYM I POZOSTAŁYM : Sporządzenie przed rozpoczęciem budowy planu BIOZ. Prowadzenie obsługi geodezyjnej budowy. Sporządzenie operatu technicznego z inwentaryzacji powykonawczej zadania wykonanej zgodnie z załącznikiem Zalecenia do wykonywania prac geodezyjnych na terenach zamkniętych. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również: przekazanie Zamawiającemu i Administratorowi informacji niezbędnych do zgłoszenia instalacji, których eksploatacja wymaga zgłoszenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 2 lipca 2010 r. w sprawie rodzajów instalacji, których eksploatacja wymaga zgłoszenia (Dz.U.2010.130.880) oraz informacji na temat przypadków, w których wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza z instalacji nie wymaga pozwolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia2 lipca 2010 r. w sprawie przypadków, w których wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza z instalacji nie wymaga pozwolenia (Dz.U.2010.130.881); wykonanie prac związanych z usuwaniem drzew i krzewów zgodniez Ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz.U.2015.1651 j.t. z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 6 października 2014r. w sprawie ochrony gatunkowej zwierząt (Dz.U.2014.1348) oraz Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 października 2014r. w sprawie ochrony gatunkowej roślin (Dz.U.2014.1409), w szczególności: usunięcia drzew i krzewów, na których występują gniazda ptasie - w okresie od dnia 16 października do końca lutego - podstawa prawna: § 9 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 6 października 2014r. w sprawie ochrony gatunkowej zwierząt (Dz.U.2014.1348); usunięcia drzew i krzewów, na których stwierdzone zostaną chronione gatunki roślin, zwierząt i grzybów lub miejsca gniazdowania ptaków gatunków chronionych - po uzyskaniu stosownego zezwolenia na odstępstwa od zakazów związanych z ich ochroną. Zezwolenie takie, zgodnie z art. 56 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r.o ochronie przyrody (Dz.U.2015.1651 j.t. z późn. zm.) może wydać odpowiednio Generalny Dyrektor Ochrony Środowiska lub Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska; Opracowanie instrukcji użytkowania i obsługi budynku (w tym zawierającej instrukcje obsługi wszystkich zamontowanych urządzeń wraz z DTR) oraz przeszkolenie przedstawicieli użytkownika i WOG w zakresie obsługi wszystkich zamontowanych urządzeń. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej w oparciu o dostarczony przez zamawiającego projekt wykonawczy. Do dokumentacji powykonawczej należy załączyć komplet atestów i certyfikatów na wbudowane urządzenia i materiały. Wykonawca dokona trwałego zszycia 1-ego kompletu dokumentacji powykonawczej w formie elaboratu - wzór okładki dostarcza Inwestor, każda teczka oprócz zawartości musi zawierać spis treści z numeracją stron i teczek ). Wykonawca odpowiedzialny będzie za udostępnienie Użytkownikowi wszystkich dokumentów i informacji dla zamontowanych urządzeń oraz za odpowiednie przeszkolenie jego pracowników w stopniu wystarczającym do prawidłowej ich eksploatacji ( przygotować również wykaz środków trwałych na wzorach danych do druków finansowych PT i OR wraz z cenami i wykazami wyposażenia). Oznakowanie pomieszczeń (numeracja drzwi, oznaczenia typu WC, palarnia itp., tabliczki personalne) w budynku wraz z wyposażeniem skrzydeł drzwiowych w urządzenia do plombowania drzwi. Należy również trwale oznaczyć numery budynku głównego i obiektów pomocniczych, Wykonanie inwentaryzacji schematycznej budynku zgodnie z instrukcją Kwat.-bud. 93/86. Opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego budynku zgodnie z rozporządzeniem MSWiA z dn. 21.04.2006 r., skróconej instrukcji przeciwpożarowej dla budynków, instrukcji obsługi systemu ppoż., przeszkolenie użytkownika oraz przeprowadzenie rozruchu systemów ppoż., wystawienie certyfikatu dla zamontowanych systemów ppoż.. Sporządzenie świadectwa energetycznego budynku. Wykonawca na upoważnienie Inwestora wystąpi o objęcie dozorem technicznym urządzeń i dostarczy komplet dokumentacji dozorowej. Przeprowadzenie rozruchu budynku przy udziale dostawcy urządzeń. Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie od Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego na podstawie upoważnienia inwestora w terminie 60 dni od zakończenia robót. Tabelę elementów ryczałtowych należy opracować na podstawie przekazanych projektów wykonawczych z uwzględnieniem wyjaśnień przekazanych w trakcie procedury przetargowej. Przedstawienie kosztorysu uproszczonego będzie wymagane przez Zamawiającego od Wykonawcy wybranego do realizacji robót w dniu podpisania umowy. Kosztorys ten winien być wykonany z podziałem na grupy robót, branże wraz z zestawieniem robocizny, materiałów, sprzętu oraz parametrów wskaźników cenotwórczych. Zobowiązuje się Wykonawcę, który wygra przetarg do dostarczenia 2 kopii tabeli elementów ryczałtowych. Wykonawca ma możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej na terenie przewidzianym na budowę. Wykonawca jest zobowiązany zamontować na terenie obiektu w miejscu uzgodnionym z Użytkownikiem i Zamawiającym tablicę informacyjną o wymiarach 80x60 cm zawierającą wygrawerowane informacje o Inwestorze zadania, Wykonawcy robót, okresie realizacji zadania. Tablica winna być wykonana z blachy nierdzewnej gr. 3 mm lub granitu gr. 2-3 cm. Projekt tablicy zostanie dostarczony przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 360 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający będzie wymagał wniesienia wadium od Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert. Wadium wynosi 130.000,00 zł (sto trzydzieści tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzipoznan.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach