Przetargi.pl
Budowa bloku mieszkalnego 48 - lokalowego przy ul. Zielonej 6 w Ostrzeszowie

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej "Z.G.M." Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 63-500 Ostrzeszów, ul. Sportowa 2A
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 730 11 16 , fax. 62 730 11 16
  • Data zamieszczenia: 2012-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej "Z.G.M." Sp. z o.o.
    ul. Sportowa 2A 2A
    63-500 Ostrzeszów, woj. wielkopolskie
    tel. 62 730 11 16, fax. 62 730 11 16
    REGON: 25081440100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Z.G.M sp. z o.o. ze 100% udziałem Gminy Ostrzeszów

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa bloku mieszkalnego 48 - lokalowego przy ul. Zielonej 6 w Ostrzeszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    wyciąg z siwz: Zamówienie obejmuje: a) wykonanie Robót na zadaniu inwestycyjnym pn.: Budowa bloku mieszkalnego 48 - lokalowego przy ul. Zielonej 6 w Ostrzeszowie wraz z infrastrukturą towarzyszącą zgodnie z pozwoleniem na budowę, Dokumentacją projektową, Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz w oparciu o przeprowadzoną wizję lokalną w miejscu prowadzenia robót oraz Ofertą Wykonawcy. b) Przedmiot Umowy obejmuje wykonanie Robót budowlanych i towarzyszących związanych z budową Bloku mieszkalnego 48-lokalowego na działkach nr ew. gruntów 2430/4 i 2433/3 w rzucie w kształcie litery L i pełnić będzie funkcję mieszkalną wielorodzinną. W budynku zaprojektowano 48 mieszkań 1,2 i 3 pokojowych na 4 kondygnacjach nadziemnych od parteru do III piętra. W budynku zaprojektowano 4 klatki schodowe a na każdym poziomie - kondygnacji dostępne są 3 mieszkania. Wszystkie mieszkania posiadają balkony. W piwnicy zaprojektowano samodzielnie wydzielone ścianami jednostanowiskowe garaże dla samochodów osobowych w ilości 18 szt. oraz 39 komórek lokatorskich i pomieszczenia techniczne. Powierzchnie i kubatura budynku wynoszą: -powierzchnia użytkowa kondygnacji mieszkalnych - 2.630,5 m? -powierzchnia użytkowa piwnicy - 627,7 m? -powierzchnia użytkowa całkowita obiektu - 3.257,8 m? -kubatura obiektu 11.670,00 m? Zamówienie obejmuje również budowę infrastruktury technicznej zgodnie z dokumentacją projektową. c) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu wszelkiej dokumentacji z przebiegu Robót oraz uzyskanie prawomocnego pozwolenia na użytkowanie, w szczególności: -dokumentacji geodezyjnej powykonawczej (inwentaryzacji) w 5 egzemplarzach; inwentaryzacja musi być zatwierdzona przez odpowiedni Urząd Geodezji i Kartografii i obejmować pełen zakres umowny; -pełnej dokumentacji z przebiegu robót budowlanych (m.in. protokoły odbioru robót zanikających, odbiory częściowe, atesty i certyfikaty materiałów użytych do budowy, protokoły z badań, sprawdzeń i odbiorów jakościowych wykonanych poszczególnych etapów Przedmiotu Umowy, powykonawczą dokumentację budowlaną itp.) w 3 egzemplarzach (w przypadku dokumentacji powykonawczej budowlanej dodatkowo wersja elektroniczna przedmiotowej dokumentacji - pliki pdf oraz pliki edytowalne w aplikacji do projektowania np. AUTOCAD, BOCAD itp.), zgodnie z wymogami prawa budowlanego i wytycznymi Inspektora Nadzoru, oraz inne dokumenty wynikające z Prawa budowlanego; d) wykonanie płukania sieci, przyłączy i instalacji wodociągowej, z wykonaniem badania bakteriologicznego wody, do momentu uzyskania pozytywnego wyniku badań; e) przekazanie Zamawiającemu - po zakończeniu Robót przewidzianych Umową, a przed dokonaniem odbioru końcowego Przedmiotu Umowy - operatu obejmującego zbiór wszystkich dokumentów umownych i ustawowych, z uwzględnieniem zmian wprowadzonych w toku wykonywania Umowy, wyników przeprowadzonych badań, prób, pomiarów, zestawienie rodzaju i ilości wykonanych Robót i zastosowanych materiałów i urządzeń w 2 egzemplarzach; f) uzyskanie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego prawomocnego pozwolenia na użytkowanie obiektów wybudowanych w ramach Przedmiotu Umowy jak również doręczenie przez Wykonawcę właściwemu organowi nadzoru budowlanego zgłoszeń rozpoczęciu/zakończeniu Robót, które zgodnie z przepisami prawa wymagają takiego zgłoszenia i przekazanie potwierdzenia złożenia tych dokumentów Zamawiającemu oraz w przypadku Robót na zgłoszenie - przekazanie Zamawiającemu zaświadczenia właściwego organu o dopełnieniu obowiązku wynikającego z przepisów prawa i zgodności złożonych dokumentów o zakończeniu Robót z przepisami prawa. g) udzielenie wszelkiej pomocy Zamawiającemu w przygotowaniu niezbędnych dokumentów wymaganych przez jednostki finansujące przy realizacji i rozliczaniu inwestycji. 3) Opis przedmiotu zamówienia, zawierający szczegółowy zakres prac, został określony w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ i w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 8 do siwz. W przypadku wykorzystania materiałów, wyposażenia, urządzeń, itp., które wymagają przygotowania odrębnej dokumentacji wykonawczej, Wykonawca musi uzyskać pisemną aprobatę autora dokumentacji projektowej i Zamawiającego oraz na własny koszt sporządzić własną dokumentację wykonawczą. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest wystąpić o taką zgodę najpóźniej 4 tygodnie przed zamierzoną realizacją danego zakresu prac. 4) Przedmiot zamówienia odpowiada następującym kodom CPV: ogólny: 45000000-7 Roboty budowlane; pozostałe: zgodnie z dokumentacją projektową. 5) Z uwagi na wynagrodzenie ryczałtowe Zamawiający przedstawia przedmiary robót stanowiące zał. nr 9 do siwz jako dokumenty pomocnicze i nie są one podstawą do sposobu obliczenia ceny oferty. 6) Zakres robót budowlanych podlegających wycenie, powinien zostać opracowany na podstawie dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 7 niniejszej SIWZ oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ, a także na podstawie przeprowadzonej wizji w terenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wyciąg z siwz: 1) Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 100.000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy 00/100). 2) Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 P.z.p. 3) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Z.G.M. sp. z o.o., PKO BP S.A. Oddział 1 w Ostrowie Wlkp. nr rachunku: 47 1020 2267 0000 4602 0097 2471 oraz dołączy do oferty potwierdzenie polecenia przelewu. 4) Termin wnoszenia wadium upływa wraz z upływem terminu składania ofert. 5) Wadium w pieniądzu zostanie uznane za wniesione w momencie uznania rachunku Zamawiającego (realnego wpływu wadium na rachunek Zamawiającego przed terminem składania ofert). 6) W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, tj. Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej Z.G.M. sp. z o.o w Ostrzeszowie, ul. Sportowa 2a lub załączyć do oferty w taki sposób, aby odłączenie tego dokumentu gwarantowało nienaruszalność oferty. 7) W przypadku konsorcjów, wnoszone wadium w formie innej niż pieniężna musi być wystawione na wszystkich partnerów. 8) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4 a P.z.p., za wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12) Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy (w szczególności Wykonawca nie dostarczył przed podpisaniem umowy wskazanych w SIWZ uprawnień, zaświadczeń, itd.), c) nie wniesiono w terminie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 P.z.p., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 P.z.p. lub pełnomocnictwa, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 13) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy P.z.p. 14) Poręczenie lub gwarancja bankowa/ubezpieczeniowa powinny w swojej treści zawierać w szczególności: a) pełną nazwę i siedzibę poręczyciela lub banku/ubezpieczyciela udzielającego odpowiednio poręczenia lub gwarancji, b) pełną nazwę i siedzibę firmy, dla której udziela się poręczenia/gwarancji, c) pełną nazwę i siedzibę Zamawiającego czyli beneficjenta, d) cel wystawienia poręczenia lub gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej, e) pełną nazwę przedmiotu zamówienia, f) kwotę, którą obejmuje poręczenie lub gwarancja bankowa/ubezpieczeniowa, g) termin ważności poręczenia lub gwarancji bankowej/ ubezpieczeniowej, h) stwierdzenie, że zobowiązanie poręczyciela lub banku/ubezpieczyciela jest nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego, i) datę wystawienia poręczenia lub gwarancji bankowej/ ubezpieczeniowej. j) podpisy osób upoważnionych do wystawienia poręczenia lub gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej. 15) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, zgodnie z pkt. 10 siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach