Przetargi.pl
Bezpieczne dojście do obiektów użytku publicznego poprzez zagospodarowanie terenu przy Miejsko-Gminnym Ośrodku Kultury i Bibliotece Publicznej w Lwówku nr sprawy MGOK.230.2.14

Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury we Lwówku ogłasza przetarg

  • Adres: 64-310 Lwówek, al. Emilii Sczanieckiej 56
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 44 14 449 , fax. 61 44 14 449
  • Data zamieszczenia: 2014-05-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury we Lwówku
    al. Emilii Sczanieckiej 56 56
    64-310 Lwówek, woj. wielkopolskie
    tel. 61 44 14 449, fax. 61 44 14 449
    REGON: 63038611500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgok.lwowek.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bezpieczne dojście do obiektów użytku publicznego poprzez zagospodarowanie terenu przy Miejsko-Gminnym Ośrodku Kultury i Bibliotece Publicznej w Lwówku nr sprawy MGOK.230.2.14
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontowych robót budowlanych zagospodarowania terenu i remont kapitalny węzła sanitarnego na działce nr ewid. 597/2 położonej w mieście Lwówek, przy ulicy Aleje Emilii Sczanieckiej 56, w projekcie pn.: Bezpieczne dojście do obiektów użytku publicznego poprzez zagospodarowanie terenu przy Miejsko-Gminnym Ośrodku Kultury i Bibliotece Publicznej w Lwówku. Na przedmiotowej działce istnieje zabudowa o funkcji użyteczności publicznej - Miejsko Gminny Ośrodek Kultury w Lwówku i Biblioteka publiczna (właścicielem działki jest Gmina Lwówek, a użytkownikiem Miejsko Gminny Ośrodek Kultury w Lwówku). 2. Przedmiot zamówienia określa: 1) dokumentacja projektu - (udostępniona na stronie internetowej Zamawiającego w tym rysunek zagospodarowania terenu działki, rysunki konstrukcyjne pochylni dla osób niepełnosprawnych, rysunek - inwentaryzacja sanitariatów, rysunek - projekt przebudowy sanitariatów), oraz; 2) szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - chodniki i inne utwardzenia nawierzchni z brukowej kostki betonowej, 3) szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - obrzeża betonowe, 4) zamawiający do przedmiotowego zamówienia dołącza przedmiary robót do wykonania w poszczególnych etapach z zastrzeżeniem; że stanowią one jedynie podstawę informacyjną, nie są obligatoryjne dla wykonawcy i mają być traktowane jako pomocnicze, 5) roboty nie ujęte w przedmiarze robót, a występujące w przedstawionej dokumentacji przygotowanej na okoliczność wykonania przedmiotu zamówienia nie są robotami dodatkowymi, 6) szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - uszczegółowienie i uzupełnienie wykonania poszczególnych etapów zamówienia, która dookreśla, uzupełnia i uszczegóławia przedmiot zamówienia określony w przedmiarach robót do wykonania 7) zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych dokonane w Starostwie Powiatowym w Nowym Tomyślu. 3. Wykonawcy przystępujący do postępowania, w celu poprawnego przygotowania oferty winni bezwzględnie zapoznać się przed sporządzeniem kosztorysu ofertowego ze szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - uszczegółowienie i uzupełnienie wykonania poszczególnych etapów zamówienia ! 4. Zakres robót remontowych budowlanych przewidzianych do wykonania podzielono na etapy: etap I; - wykonanie remontu schodów zewnętrznych i pochylni dla osób niepełnosprawnych na dojściu do biblioteki publicznej wraz z balustradami i zadaszeniem nad wejściem, budową parkingów wraz z dojazdem do miejsc parkingowych z brukowej kostki betonowej, wykonanie pierwszej części deptaku, etap II; - wykonanie remontu chodników dojścia frontowego do budynku MGOK z brukowej kostki betonowej, etap III; - wykonanie remontu chodników (deptaku) - dojście tylne do budynku MGOK z możliwością dojścia osób niepełnosprawnych do sanitariatów, etap IV; - remont kapitalny węzła sanitarnego z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych (roboty budowlane, sanitarne, elektryczne wraz z ułożeniem glazury, robotami elektrycznymi i montażem nowej armatury). 5. Przy wykonaniu wszystkich robót utwardzenia nawierzchni zewnętrznych należy się odnieść do: 1) pomiarów sprawdzających rzędnych terenu do wysokości na jakich usytuowane są istniejące obiekty przyległe (np. chodnik w ulicy Al. E.. Sczanieckiej, utwardzenia terenu przed wejściem do Punktu Konsultacyjnego Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych mieszczącego się w obiekcie MGOK, utwardzenia terenu przy MGOK - od zaplecza - utwardzony plac) i do nich nawiązać wysokości nowo tworzonych utwardzeń nawierzchni. 2) należy także sprawdzić wysokość (rzędną) posadzki wewnętrznej Biblioteki publicznej i odnieść ją do kolejnych wysokości obiektów zagospodarowania terenu przyległych do wejścia głównego (płyta spocznikowa schodów oraz stopnie schodowe i pochylnia dla niepełnosprawnych). 3) zamawiający zachęca wykonawców do zapoznania się z terenem w którym mają być wykonywane poszczególne etapy robót poprzez dokonanie wizji lokalnej z ewentualnym przeprowadzeniem pomiarów sprawdzających i ewentualną korektą dołączonych przedmiarów robót z uwzględnieniem wszystkich innych robót możliwych do wykonania przy przedmiotowych robotach, a nie zauważonych lub nie ujętych w dołączonych do siwz przedmiarach. 6. Uwagi do zamówienia: 1) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu robót z przedmiotu zamówienia, lub jego rozszerzenia do wysokości środków zabezpieczonych na to zadania w budżecie MGOK w Lwówku na 2014r. (jeżeli zajdzie taka potrzeba), 2) Jeżeli w dokumentacji przygotowanej na okoliczność wykonania ww robót w poszczególnych etapach zostały przedstawione wskazania techniczne, materiały lub technologie wskazujące na konkretnego producenta (wykonawcę), należy traktować je jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych art. 29. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne rozwiązania lub materiały, z zachowaniem odpowiednich, równoważnych (tj. nie gorszych niż wskazane) parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego przedmiotu zamówienia, z zapewnieniem uzyskania przez Wykonawcę i na jego koszt wszelkich ewentualnych uzgodnień, akceptacji Zamawiającego, ewentualnych badań i opinii na temat przyjętych przez siebie rozwiązań i materiałów. 3) Z uwagi na wykonywanie robót na zgłoszenie zamiaru wykonywania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, wszystkie uzgodnienia dotyczące ewentualnych szczegółów wykonania przedmiotu zamówienia, a nie uściślone w załączonej dokumentacji do wykonania przedmiotu zamówienia będą uzgadniane na bieżąco z ustanowionym inspektorem nadzoru inwestorskiego posiadającym uprawnienia budowlane w zakresie konstrukcji budowlanych. 7. Roboty inne i prace towarzyszące przedmiotowi zamówienia: 1) Wykonawca na swój koszt zabezpiecza teren budowy przed dostępem osób niepowołanych, na czas prowadzenia robót ustawiając odpowiednie znaki ostrzegawcze i informacyjne oraz zapewniając właściwe zabezpieczenie i oświetlenie terenu robót (jeżeli zajdzie taka potrzeba), Wykonawca bierze na siebie ryzyko prowadzenia robót w częściowo otwartym terenie, 2) w przedmiocie zamówienia jest wymagana inwentaryzacja powykonawcza po wykonanych robotach - 3egz, 3) Wykonawca pokryje ewentualne koszty napraw uszkodzonych urządzeń i wyrządzonych szkód podczas wykonywania robót w obrębie terenu budowy i dokona stosownych napraw wymaganych przez administratorów obiektów, (np.: uzbrojenie podziemne jak sieć wodociągowa, kable telefoniczne, kable energetyczne, drzewa), podkłady geodezyjne na których została sporządzona dokumentacja przygotowana na tę okoliczność i zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych mogą nie zawierać wszystkich informacji i szczegółów o terenie oraz wbudowanej infrastrukturze. 4) Wykonawca zabezpieczy plac budowy w dostawę niezbędnych mediów i pokryje koszty ich zużycia w przypadku takiej potrzeby, oraz wykona na swój koszt wszelkie niezbędne badania i próby w celu wykazania poprawnego i zgodnego z siwz wykonania przedmiotu zamówienia. 8. Inne informacje związane z przedmiotem zamówienia: 1) przedmiot zamówienia należy wykonać należycie, zgodnie z wymogami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz) i jej załącznikach, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i współczesnej wiedzy technicznej, przy przestrzeganiu Polskich Norm, polskich aprobat technicznych i polskich specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz przepisów bhp i p.poż., 2) Wykonawca zapewnia; - materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia (z uwzględnieniem prawa opcji obejmującego ewentualne zamienniki wskazane w przygotowanej dokumentacji do wykonania projektu , lub wskazane w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - uszczegółowienie i uzupełnienie wykonania poszczególnych etapów zamówienia oraz w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót do przedmiotowego zamówienia, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na stosowanie w budownictwie, - urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, a w tym transport materiałów na plac budowy (dostarczenie i eksploatacja maszyn oraz urządzeń obciąża Wykonawcę), 3) Wykonawca w trakcie wykonywania robot ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników, własne oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego terenu budowy z tytułu prowadzonych robót, jak i poruszającego się sprzętu transportowego, oraz na swój koszt zabezpiecza urządzenia, sprzęt i materiały pozostawione na placu budowy, 4) Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów, w tym odpadów budowlanych wytworzonych na placu budowy, a po zakończeniu robót teren uporządkuje i zagospodaruje. 5) Wykonawca przygotuje organizacyjne przedsięwzięcie pod kątem najmniejszej uciążliwości dla społeczeństwa (wykonywane w przedmiocie umowy roboty będą się odbywały w obejściu i w budynkach użyteczności publicznej prowadzących swą działalność - czynne obiekty).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w tym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mgok.lwowek.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach