Przetargi.pl
Bezgotówkowe zakupy paliw płynnych i gazu (ON,Pb 95, LPG) oraz innych produktów do eksploatacji pajazdów w 2010 r

Urząd Gminy Głowaczów ogłasza przetarg

  • Adres: 26-903 Głowaczów, ul. Rynek 35
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6231023 , fax. 048 6231217
  • Data zamieszczenia: 2009-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Głowaczów
    ul. Rynek 35 35
    26-903 Głowaczów, woj. mazowieckie
    tel. 048 6231023, fax. 048 6231217
    REGON: 00053473000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glowaczow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bezgotówkowe zakupy paliw płynnych i gazu (ON,Pb 95, LPG) oraz innych produktów do eksploatacji pajazdów w 2010 r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup paliw płynnych tj: oleju napędowego - ON, benzyny bezołowiowej - Pb 95, gazu - LPG oraz innych produktów do eksploatacji pojazdów będących w dyspozycji Urzędu Gminy w Głowaczowie, w okresie - całego 2010 roku. Zakup paliw odbywał się będzie poprzez bezpośrednie tankowanie paliw do zbiorników pojazdów samochodowych lub kanistrów na stacji paliw. Tankowanie odbywać się będzie sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego w stacjach paliwowych Wykonawcy, które winny być położone w odległości nie większej niż 4 km od siedziby Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest umożliwić całodobową obsługę w zakresie tankowania samochodów w paliwa, a w szczególności pojazdów OSP biorące udział w akcjach gaśniczych oraz pojazdów przeznaczonych do odśnieżania dróg. Bezgotówkowy zakup paliw i produktów do eksploatacji pojazdów odbywał się będzie na podstawie rejestrowanych transakcji zakupu dokonywanych w danym dniu na stacji paliw. Wykonawca otrzyma od Zamawiającego wykaz pojazdów i kierowców, którzy będą upoważnieni do bezgotówkowego zakupu paliw płynnych i potrzebnych produktów do eksploatacji pojazdów. Wykonawca zobowiązany będzie do rejestrowania dokonanych transakcji sprzedaży na wykazach otrzymanych od Zamawiającego stanowiących załączniki nr 6 i 7 do niniejszej specyfikacji. Każda transakcja zakupu musi być potwierdzona podpisem stron: upoważnionego kierowcy tankującego pojazd i pracownika obsługi stacji paliw. Wykazy z dokonanych transakcji będą podstawą do wystawienia faktury. Zamówienie zostało podzielone na 2 grupy. Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę na całość zamówienia, które obejmuje produkty z grupy A i B. Produkty grupa A - dotyczą systematycznego tankowania pojazdów w paliwa i gaz: - olej napędowy - ON w ilości - 51.000 l - benzyna bezołowiowa - Pb 95 w ilości - 6.000 l - gaz - LPG w ilości - 3.000 l Zakup paliw będzie się odbywał w litrach rzeczywistych, bez przeliczania na temp. 150 C, po cenie paliw obowiązującej w momencie tankowania na Stacji Paliw Wykonawcy minus stały upust zastosowany przez Wykonawcę. Paliwa muszą spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dn. 19 października 2005 r w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. Nr 216, poz. 1825) oraz odpowiadać Polskim Normom: Pb 95 - (PN-EN 228:2005); ON- (PN-EN 590:2005); LPG - (PN-C96008,EN 58P). Grupa B - dotyczy bezgotówkowego zakupu produktów służących do eksploatacji pojazdów: - płyn chłodniczy w ilości - 350 l, - olej silnikowy w ilości - 500 l, - olej Mobil - 15 l, - olej Husqvarna - 5 l, - olej Still - 5 l, - olej Pilar - 40 l, - WD 40 - 10 szt, - płyn hamulcowy w ilości - 30 l, - smar stały ŁT 43 w ilości - 60 kg, - płyn do spryskiwania szyb w ilości - 200 l, - płyn do mycia samochodów (szampon) w ilości - 15 l w opak. po 1 l, - środek do odmrażania szyb samochodowych w aerozolu opakowaniach po 500 ml - 20 szt, - woda destylowana w ilości - 10 l w pojemnikach po 1 l - 10 szt, - dodatek w opakowaniach o poj. 50 ml - 50 szt, - odświeżacze powietrza (żel zapachowy) - 35 szt, - środek czyszczący PLAK - 25 szt. Przez cały okres realizacji umowy Wykonawca gwarantuje dobrą jakość paliw oraz produktów do eksploatacji pojazdów. W razie stwierdzenia wad jakościowych Zamawiający zgłosi niezwłocznie reklamację do Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest rozpatrzyć reklamację w ciągu 1 dnia i zawiadomić Zamawiającego o jej uznaniu lub odrzuceniu. Nieudzielenie odpowiedzi na zgłoszoną reklamację uważane będzie przez Zamawiającego za uznanie reklamacji przez Wykonawcę. Załatwienie reklamacji następować będzie poprzez wymianę wadliwego produktu na nowy wolny od wad, na koszt Wykonawcy, w ciągu 1dnia od daty uznania reklamacji. Zapotrzebowania ilościowe podanych paliw i produktów do eksploatacji pojazdów są przewidywane -szacunkowe (+/-). Podane zapotrzebowanie w okresie wykonania zamówienia i nie jest wiążące dla zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilościowych, które uzależnione będzie od warunków pogodowych. Rozliczenie za dokonane transakcje będzie się odbywać w okresach miesięcznych, wobec czego Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia miesięcznych wykazów pobranych produktów wg załączonych druków Zamawiającego, załącznik nr 6 i 7: - załącznik Nr 6 -Wykaz pobranych poszczególnych paliw płynnych: benzyny bezołowiowej Pb 95, oleju napędowego ON i gazu LPG, - załącznik Nr 7- Wykaz zakupionych produktów do eksploatacji pojazdów. Wykazy muszą być sporządzane na bieżąco, w momencie wydania danego artykułu oraz obowiązkowo muszą być podpisane przez upoważnioną osobę Zamawiającego, a także pracownika obsługującego stację paliw. Powyższe Wykazy Wykonawca obowiązkowo załącza do faktury.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca przedkłada: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - posiadane uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem publicznym, potwierdzone przez dołączenie aktualnej koncesji na obrót paliwami ciekłymi zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. Z 2006r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.). Na potwierdzenie spełnienia wszystkich wymaganych warunków, Wykonawca składa oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Pzp. Uwaga: w pkt. 2 należy dokonać odpowiedniego zaznaczenia. W przypadku nie dysponowania potencjałem technicznym lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie, że nie podlega wykluczeniu Wykonawca składa oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą: < spełnia/nie spełnia>, na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez Wykonawcę w ofercie, których załączenie jest wymagane przez Zamawiającego zgodnie z pkt 6 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, musi wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty, oświadczenia, zaświadczenia i informacje: 1.1. Wypełniony formularz Zamawiającego - zał. 1 SIWZ, 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami i energią - zgodnie z obowiązującą ustawą - Prawo energetyczne. 1.4. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Pzp - zał. nr 2 SIWZ. Uwaga: w pkt. 2 należy dokonać odpowiedniego zaznaczenia, w przypadku nie dysponowania potencjałem technicznym lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.5. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - zał. nr 3 SIWZ. 1.6. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę,o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 1.7. Parafowany wzór umowy - zgodnie z pkt 16 SIWZ - zał. nr 7 SIWZ. 6.1.8. Informację z zakresem rzeczowo-finansowym realizacji zamówienia, które zostały zlecone Podwykonawcom, w przypadku nie korzystania z podwykonawców należy wpisać NIE DOTYCZY - zał. nr 8 SIWZ .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glowaczow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach