Przetargi.pl
Bezgotówkowe zakupy paliw płynnych i gazu (ON, Pb 95,LPG) oraz innych produktów do eksploatacji pojazdów w 2013 r.

Gmina Głowaczów ogłasza przetarg

  • Adres: 26-903 Głowaczów, Rynek 35
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 6231075 , fax. 48 6231217
  • Data zamieszczenia: 2012-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głowaczów
    Rynek 35 35
    26-903 Głowaczów, woj. mazowieckie
    tel. 48 6231075, fax. 48 6231217
    REGON: 67022364600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glowaczow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bezgotówkowe zakupy paliw płynnych i gazu (ON, Pb 95,LPG) oraz innych produktów do eksploatacji pojazdów w 2013 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup paliw płynnych tj: oleju napędowego - ON, benzyny bezołowiowej - Pb 95, gazu - LPG oraz innych produktów do eksploatacji pojazdów będących w dyspozycji Gminy Głowaczów, w okresie - całego 2013 roku. Zakup paliw odbywał się będzie poprzez bezpośrednie tankowanie paliw do zbiorników pojazdów samochodowych lub kanistrów na stacji paliw. Tankowanie odbywać się będzie sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego w stacjach paliwowych Wykonawcy, które winny być położone w odległości nie większej niż 4 km od siedziby Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest umożliwić całodobową obsługę w zakresie tankowania samochodów w paliwa, a w szczególności pojazdów OSP biorące udział w akcjach gaśniczych oraz pojazdów przeznaczonych do odśnieżania dróg. Bezgotówkowy zakup paliw i produktów do eksploatacji pojazdów odbywał się będzie na podstawie rejestrowanych transakcji zakupu dokonywanych w danym dniu na stacji paliw. Wykonawca otrzyma od Zamawiającego wykaz pojazdów i kierowców, którzy będą upoważnieni do bezgotówkowego zakupu paliw płynnych i potrzebnych produktów do eksploatacji pojazdów. Wykonawca zobowiązany będzie do rejestrowania dokonanych transakcji sprzedaży na wykazach otrzymanych od Zamawiającego stanowiących załączniki nr 7 i 8 do niniejszej specyfikacji. Każda transakcja zakupu musi być potwierdzona podpisem stron: upoważnionego kierowcy tankującego pojazd i pracownika obsługi stacji paliw. (Wykazy) z dokonanych transakcji będą podstawą do wystawienia faktury. Zamówienie zostało podzielone na 2 grupy. Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę na całość zamówienia, które obejmuje produkty z grupy A i B. Produkty grupa A - dotyczą systematycznego tankowania pojazdów w paliwa i gaz: - olej napędowy - ON w ilości - 52.000 l - benzyna bezołowiowa - Pb 95 w ilości - 7.000 l - gaz - LPG w ilości - 2.000 l Zakup paliw będzie się odbywał w litrach rzeczywistych, bez przeliczania na temp. 150 C, po cenie paliw obowiązującej w momencie tankowania na Stacji Paliw Wykonawcy minus stały upust zastosowany przez Wykonawcę. Paliwa muszą spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dn. 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. Nr 221, poz. 1441) oraz odpowiadać Polskim Normom: Pb 95 - (PN-EN 228); ON- (PN-EN 590:); LPG - (PN-C96008,EN 58P). Grupa B - dotyczy bezgotówkowego zakupu produktów służących do eksploatacji pojazdów: - płyn chłodniczy w ilości - 350 l, - olej silnikowy w ilości - 400 l, - olej Mobil - 25 l, - olej Husqvarna - 6 l, - olej Still - 6 l, - olej Pilar - 40 l, - WD 40 - 15 szt, - płyn hamulcowy w ilości - 30 l, - smar stały ŁT 43 w ilości - 60 kg, - płyn do spryskiwania szyb w ilości - 200 l, - płyn do mycia samochodów (szampon) w ilości - 15 l w opakowaniach po 1 l, - środek do odmrażania szyb samochodowych w aerozolu opakowaniach po 500 ml - 20 szt, - woda destylowana w ilości - 10 l w pojemnikach po 1 l - 10 szt, - dodatek UNIKAT + w opakowaniach o poj. 50 ml - 50 szt, - odświeżacze powietrza (żel zapachowy) - 35 szt, - środek czyszczący PLAK - 25 szt, - środek do mycia (koncentrat) Dimer - 20 szt. Przez cały okres realizacji umowy Wykonawca gwarantuje dobrą jakość paliw oraz produktów do eksploatacji pojazdów. W razie stwierdzenia wad jakościowych Zamawiający zgłosi niezwłocznie reklamację do Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest rozpatrzyć reklamację w ciągu 1 dnia i zawiadomić Zamawiającego o jej uznaniu lub odrzuceniu. Nieudzielenie odpowiedzi na zgłoszoną reklamację uważane będzie przez Zamawiającego za uznanie reklamacji przez Wykonawcę. Załatwienie reklamacji następować będzie poprzez wymianę wadliwego produktu na nowy wolny od wad, na koszt Wykonawcy, w ciągu 1dnia od daty uznania reklamacji. Zapotrzebowania ilościowe podanych paliw i produktów do eksploatacji pojazdów są przewidywane -szacunkowe (+-). Podane zapotrzebowanie w okresie wykonania zamówienia nie jest wiążące dla zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilościowych, które uzależnione będzie od warunków pogodowych. Rozliczenie za dokonane transakcje będzie się odbywać w okresach miesięcznych, wobec czego Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia miesięcznych wykazów pobranych produktów wg załączonych druków Zamawiającego, załącznik nr 7 i 8: - załącznik Nr 7 Wykaz pobranych poszczególnych paliw płynnych: benzyny bezołowiowej Pb 95, oleju napędowego ON i gazu LPG, - załącznik Nr 8 Wykaz zakupionych produktów do eksploatacji pojazdów. Wykazy muszą być sporządzane na bieżąco, w momencie wydania danego artykułu oraz obowiązkowo muszą być podpisane przez upoważnioną osobę Zamawiającego, a także pracownika obsługującego stację paliw. Powyższe (Wykazy) Wykonawca obowiązkowo załącza do faktury.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glowaczow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach