Przetargi.pl
Bezgotówkowa sprzedaż paliw płynnych na potrzeby Zakładu Karnego w Przytułach Starych

Zakład Karny w Przytułach Starych ogłasza przetarg

  • Adres: 07-411 Rzekuń, Przytuły Stare 13A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 764 42 22 , fax. 29 764 89 29
  • Data zamieszczenia: 2012-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny w Przytułach Starych
    Przytuły Stare 13A 13A
    07-411 Rzekuń, woj. mazowieckie
    tel. 29 764 42 22, fax. 29 764 89 29
    REGON: 14628308000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www:zp.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka penitencjarna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bezgotówkowa sprzedaż paliw płynnych na potrzeby Zakładu Karnego w Przytułach Starych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Bezgotówkowa sprzedaż paliw płynnych na potrzeby Zakładu Karnego w Przytułach Starych przy użyciu karty z mikroprocesorem. 2. W wyposażeniu Zamawiającego obecnie znajduje się 5 samochodów służbowych na olej napędowy ON. 3. Przedmiotem postępowania są sukcesywne, w miarę pojawiających się potrzeb, zakupy paliwa płynnego spełniającego wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 9 grudnia 2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (dz. U. z 2008r. nr 221, poz. 1441) zgodnego z normą PN-EN 228 oraz PN-EN 590 w szacunkowych maksymalnych ilościach przedstawionych poniżej: a) Olej napędowy ON - 14 000 litrów. CPV 09134100-8. 4. Cena jaką zapłaci Zamawiający za każdą ilość paliwa wynikać będzie z faktycznie zatankowanego paliwa oraz ceny jednostkowej za 1 litr paliwa obowiązującej na podstawie złożonej oferty i podpisanej umowy, z uwzględnieniem zaoferowanego upustu, na podstawie raportu zbiorczego do faktury. 5. Wykonawca zapewnia możliwość całodobowego dokonywania zakupów paliwa i akcesoriów, na stacjach paliwowych będących częścią sieci stacji honorujących wydane elektroniczne karty paliwowe Wykonawcy. Przez sieć stacji Zamawiający rozumie stacje zlokalizowane na terytorium Polski, w tym co najmniej jedna stacja w każdym mieście wojewódzkim, z tym, że Wykonawca umożliwi Zamawiającemu zrealizowanie przedmiotu umowy na co najmniej jednej stacji zlokalizowanej w odległości nie większej niż 25 (dwadzieścia pięć) kilometrów od siedziby Zamawiającego. 6. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: a) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, b) Wykonawca ustali i przekaże Zamawiającemu telefony kontaktowe, numery faxów i adresy poczty elektronicznej oraz dokona innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonywania zobowiązań wynikających z umowy, c) Wykonawca wystawi bezpłatnie, w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy, karty z mikroprocesorem, za pomocą których będą dokonywane zakupy paliwa i akcesoriów do samochodów w liczbie określonej, w punkcie 2. niniejszej opisu. W razie utraty kart Wykonawca wyda karty dodatkowe lub zamienne bezpłatnie. Wykonawca ma zapewnić blokadę karty w całej sieci punktów sprzedaży, po zgłoszeniu jej utraty przez Zamawiającego u Wykonawcy. d) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia liczby kart w trakcie trwania umowy, które Wykonawca będzie zobowiązany bezpłatnie dostarczyć w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia takiego zapotrzebowania, e) Rozliczenia będą dokonywane na podstawie sporządzanych przez Wykonawcę zestawień transakcji bezgotówkowych, zawierających datę, godzinę transakcji, ilość i rodzaj paliwa, numer rejestracyjny samochodu. Zestawienia transakcji bezgotówkowych sporządzane będą za dany miesiąc w dwóch częściach tj. od 1- go do 15-go dnia miesiąca i od 16-go do ostatniego dnia miesiąca. Faktury z terminem płatności 30 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury. A. Podane szacunkowe potrzeby są zbliżone ilościami do planowanych potrzeb. Służyć one będą wyłącznie do porównania ofert i wybrania oferty najkorzystniejszej, bowiem w przybliżeniu odpowiadają strukturze zapotrzebowania. Oznacza to, że wielkości te nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. B. Realizacja usługi będzie następować sukcesywnie. C. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar opisany w umowie, na warunkach w niej określonych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania korekt zamawianych ilości poszczególnych asortymentów w zależności od bieżących potrzeb. Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tego tytułu. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach