Przetargi.pl
Aktywizacja młodzieży wiejskiej poprzez postawienie plenerowej siłowni w miejscowości Budzyń

Gmina Budzyń ogłasza przetarg

  • Adres: 64-840 Budzyń, ul. Lipowa 6
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2843201 , fax. 067 2843313
  • Data zamieszczenia: 2013-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Budzyń
    ul. Lipowa 6 6
    64-840 Budzyń, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2843201, fax. 067 2843313
    REGON: 57079101700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.budzyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Aktywizacja młodzieży wiejskiej poprzez postawienie plenerowej siłowni w miejscowości Budzyń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z zadaniem pn.:Aktywizacja młodzieży wiejskiej poprzez postawienie plenerowej siłowni w miejscowości Budzyń.Przedmiotowa inwestycja będzie uzupełnieniem zabudowy działki o numerze ewidencyjnym 567/2, położonej w Budzyniu, przy ul. Margonińskiej, na której usytuowane są boiska sportowe. Utworzenie planowanej siłowni zewnętrznej ma na celu umożliwienie aktywnego spędzania czasu wolnego i rekreacji mieszkańcom wsi i turystom. W ramach zadania będą wykonywane następujące roboty: - wykonanie niezbędnych robót ziemnych i przygotowawczych, - wylanie stóp fundamentowych, - dostawa i montaż urządzeń: drabinka i podciąg nóg, wyciąg górny, surfer - wahadło, twister i stepper, wioślarz, prasa nożna, - ułożenie wokół każdego urządzenia nawierzchni z płytek poliuretanowych, na podbudowie żwirowo-cementowej oraz warstwie odsączającej, - zamontowanie wokół nawierzchni obrzeży betonowych na ławie betonowej, - zagospodarowanie terenu przyległego poprzez wysypanie otoczaków na warstwie odsączającej. Urządzenia wchodzące w skład siłowni zewnętrznej: a) Drabinka i podciąg nóg, b) Wyciąg górny, c) Surfer - wahadło, d) Twister i stepper, e) Wioślarz, f) Prasa nożna. Wykonanie przedmiotu zamówienia 1)Wymagania dotyczące wszystkich zamawianych urządzeń: -fabrycznie nowe, -urządzenia dostarczyć jako gotowe elementy z oferty wybranego producenta.Główna konstrukcja nośna urządzeń z rur stalowych o średnicy około 140 mm,pozostałe elementy konstrukcyjne z rur o średnicy około 30 mm, elementy stalowe, ocynkowane i malowane proszkowo farbami zapewniającymi ochronę antykorozyjną, uchwyty i rączki z pvc. Platformy i pedały wykonane z elementów stalowych. Siedziska i oparcia wykonane z blachy perforowanej. Elementy rurowe zakończone kapslami zaślepiającymi. Zakończenia śrub osłonięte zaślepkami z tworzywa sztucznego. Urządzenia muszą posiadać tabliczki z instrukcją obsługi w formie obrazkowej i literowej. -urządzenia posadowić na stopach fundamentowych o wymiarach 60x60x60 cm, z betonu klasy C16/20. Stopy monolityczne lub dostarczone jako prefabrykatybetonowe. -urządzenia połączone ze stopami przy użyciu kotew stalowych dostarczonych przez producenta urządzeń. 2)Wymagania dotyczące nawierzchni z płytek poliuretanowych Wokół każdego urządzenia ułożyć nawierzchnię z płytek poliuretanowych o grubości 3 cm, na podbudowie żwirowo-cementowej grubości 7 cm oraz żwirowej warstwie odsączającej o grubości 10 cm. Wokół nawierzchni zamontować na ławie betonowej obrzeże betonowe o grubości 8 cm. 3)Wymagania dotyczące nawierzchni z otoczaków Pozostałą część terenu inwestycji wysypać otoczakami o średnicy od 16 - 32 mm,grubość warstwy po zagęszczeniu - 10 cm, otoczaki wysypać na żwirowej warstwie odsączającej o grubości 10 cm. 4)Szczegółowy zakres rzeczowy robót do wykonania zamówienia zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik do zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót . Oryginały w wersji papierowej projektów technicznych, innych dokumentów przetargowych są do wglądu w siedzibie Zamawiającego. 5)Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt wykonania przedmiotu zamówienia, w tym za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy, oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych, wymaganych prawem: uzgodnień, opracowań, zezwoleń, zaświadczeń, protokołów. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (dokumentacja techniczna, przedmiary robót, oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, decyzje administracyjne) należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się. 6) Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy. 7)Rozliczenie inwestycji ryczałtowe - wartość zapisana w ofercie musi zawierać wszystkie elementy niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia na podstawie dokumentacji SIWZ, także koszt energii elektrycznej i wody zużytych podczas prac. 8)Załączone do oferty kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie przedmiarów robót stanowić będą tylko materiał pomocniczy, poglądowy dla Zamawiającego i nie będą podlegać weryfikacji oraz ocenie. W przypadku złożenia przez Wykonawcę kosztorysu ofertowego sporządzonego metodą kalkulacji uproszczonej Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedłoży szczegółowe kalkulacje cen jednostkowych. 9)Wszystkie dostarczone i zamontowane urządzenia muszą być nowe. Nie dopuszcza się urządzeń prototypowych. Dostarczane urządzenia muszą być pracujące, posiadać wymagane certyfikaty lub deklaracje zgodności CE. Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie, posiadające stosowne atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości. 10)Wykonawca po zakończeniu robót zwróci Zamawiającemu otrzymaną oryginalną dokumentację techniczną oraz przygotuje i złoży w formie papierowej trwale spiętej wymagane dokumenty odbiorowe , rysunki z naniesionymi zmianami, jeżeli w toku wykonywania robót konieczne były zmiany dokumentacji projektowej oraz dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń, instrukcje i inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji. 11)Wykonawca może powierzyć wykonywanie części robót budowlanych podwykonawcom, z uwzględnieniem następujących postanowień : a)warunkiem podzlecenia wykonania robót podwykonawcy będzie przedstawienie Zamawiającemu projektu umowy, na warunkach której będą regulowane wzajemne stosunki pomiędzy wykonawcą, a podwykonawcą wraz z częścią dokumentacji projektowej określającej zakres robót zlecanych podwykonawcy, b)jeżeli w ciągu 14 dni Zamawiający nie wniesie uwag do projektu umowy, uważać się będzie za jego zaakceptowanie, c)uwagi Zamawiającego do projektu umowy wykonawcy z podwykonawcą muszą być wniesione niezwłocznie przed zawarciem umowy, d)za wykonane roboty przez podwykonawcę pełna odpowiedzialność spoczywa na wykonawcy, e)wykonawca nie może się uchylić od odpowiedzialności za roboty zlecone do wykonania podwykonawcy, f)podwykonawca nie może powierzyć zleconej roboty kolejnemu podwykonawcy 8) Wykonawca wskaże, w ofercie w załączniku nr 1 (Dane Wykonawcy) stanowiącym załącznik do specyfikacji, część zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże na załączniku nr 1 (Dane Wykonawcy) powyższych informacji, Zamawiający uzna, iż zamówienie realizowane będzie bez udziału podwykonawców. Warunki gwarancji jakości i rękojmi za wady 1)Zamawiający ustanawia okres rękojmi i gwarancji na wykonane roboty objęte przedmiotem zamówienia na okres 36 miesięcy od daty sporządzenia pisemnego, protokolarnego zakończenia i odbioru robót, 2)W tym okresie Wykonawca na własny koszt finansowy zobowiązany jest do usunięcia wszelkich stwierdzonych komisyjnie usterek i nieprawidłowości zapisanych w stosownym protokole usterek, Rozwiązania równoważne:Wszystkie elementy zamówienia należy wykonać w nowoczesnej technologii, spełniające wymogi zapisane w obowiązujących przepisach, normach i wytycznych dotyczących obiektów użyteczności publicznej. Zaproponowane w dokumentach i elementach opisujących przedmiot zamówienia nazwy materiałów i urządzeń lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów służą określeniu pożądanego wymaganego przez Zamawiającego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów techniczno-użytkowych założonych w dokumentacji technicznej dla danego typu rozwiązań, nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje rozwiązań przyjętych przez projektantów . Nie są one w żaden sposób wiążące przyszłego wykonawcę do ich stosowania pod warunkiem zaproponowania przez Wykonawcę materiałów równoważnych o parametrach techniczno - użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom i właściwościach technicznych materiałów zaproponowanych w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wyznaczył - nie ustanowił wadium dla prowadzonego postępowania

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.budzyn.pl (przetargi)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach