Przetargi.pl
Adaptacja pomieszczeń szpitalnych dla potrzeb oddziału dziecięcego

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 62-600 Koło, ul. Poniatowskiego 25
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2626100 , fax. 063 2720850
  • Data zamieszczenia: 2009-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Poniatowskiego 25 25
    62-600 Koło, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2626100, fax. 063 2720850
    REGON: 00030855400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.kolo.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja pomieszczeń szpitalnych dla potrzeb oddziału dziecięcego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty remontowo-budowlane związane z adaptacją pomieszczeń szpitalnych dla potrzeb oddziału dziecięcego SPZOZ w Kole
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje obowiązek wniesienia wadium przez Wykonawców w wysokości: 39.230,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy, Ocena spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o prawidłowość i kompletność złożonych wszystkich oświadczeń i dokumentów jakich żądał Zamawiający zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp. (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Pzp) wg formuły spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.Oświadczenia i dokumenty wymagane w potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 1. oświadczenie o spełnieniu tych warunków zgodnie z załącznikiem nr 1 załączonym do specyfikacji. 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione przez właściwy organ nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykazu zawierającego wyszczególnienie osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia oraz zakresu robót przewidzianego do realizacji przez podwykonawców. Wymagane informacje zawiera załącznik nr 2 oraz załącznik 2 a do SIWZ. Jeżeli Wykonawca przewiduje posłużyć się podwykonawcami w wykonaniu zamówienia niezbędne informacje określa załącznik nr 3 4. Odpowiednich dokumentów stwierdzających, że kierownik budowy przewidziany przez Wykonawcę do kierowania robotami posiada wymagane uprawnienia budowlane: zaświadczenia właściwej dla Wykonawcy Izby Inżynierów Budowlanych o wpisaniu kierownika budowy przewidzianego przez Wykonawcę do wykonania niniejszego zamówienia na listę inżynierów budownictwa 5. Wykazu wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum trzech robót odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (dokumentami takimi mogą być np. referencje lub rekomendacje odbiorców robót lub protokoły odbioru robót). Wykaz ten należy złożyć na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimalną kwotę 2.000.000,00zł; 7. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, do zaciągnięcia zobowiązania do kwoty stanowiącej 500.000,00 zł wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; II.Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenie osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4) Pozostałe dokumenty składa zgodnie z wytycznymi zawartymi w pkt. 3 - 7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.kolo.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach