Przetargi.pl
Adaptacja budynku pokoszarowego Nr 6 na budynek użyteczności publicznej - Piła, ul. Andersa 10

Pilskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, ul. Sikorskiego 82a
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 349 0048
  • Data zamieszczenia: 2010-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pilskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
    ul. Sikorskiego 82a 82a
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 067 349 0048
    REGON: 57083892500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pilskietbs.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja budynku pokoszarowego Nr 6 na budynek użyteczności publicznej - Piła, ul. Andersa 10
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Adaptacja budynku pokoszarowego Nr 6 na budynek użyteczności publicznej - Piła, ul. Andersa 10 w zakresie: adaptacyjne roboty budowlane, instalacje wewnętrzne: wod.-kan., elektryczne, centralnego ogrzewania, wentylacji (szczegółowy zakres zawarty w dokumentacji i kosztorysach opublikowanych na stronie zamawiającego). Parametry budynku po adaptacji: powierzchnia netto: 2.315,46m2, powierzchnia zabudowy: 1.185,20m2, kubatura: 11.200,00m3
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 120.000,00 zł (sto dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formie: pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego Nr 59 1130 1046 0600 0000 0002 4883 (za datę wniesienia wadium w pieniądzu liczy się datę wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego), poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). Jeżeli wadium wnoszone będzie w poręczeniach lub gwarancjach w treści tych dokumentów musi znaleźć się oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wpłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 5 ustawy. Okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą. Zwrot wadium przetargowego nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) posiadania wiedzy i doświadczenia, c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) sytuacji ekonomicznej i finansowej, e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu a) formularz oferty na załączonym druku, b) kosztorys ofertowy ( załączony do SIWZ kosztorys ślepy - w celu wypełnienia) w wersji pełnej. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania kosztorysów przez oferenta przy użyciu własnego programu kosztorysowego pod warunkiem zachowania numeracji elementów i pozycji kosztorysowych. Oferent określi ceny na wszystkie roboty wymienione w ofertowym kosztorysie. Pozycje, dla których nie zostaną wstawione przez oferenta ceny nie zostaną zapłacone po ich wykonaniu i uważać się będzie, że zostały ujęte w innych cenach wymienionych w ofertowym kosztorysie. c) dowód wpłacenia / wniesienia wadium, d) oświadczenie wykonawcy złożone na podstawie art.22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych - na załączniku Nr 1 do SIWZ e) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( dokument: oryginał lub czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę podpisującego ofertę). Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez organ wydający ww. dokument w wymaganym terminie pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w ww. dokumencie. f) umowę regulującą współpracę wykonawców występujących wspólnie i dokumenty zgodnie z pkt. 15 SIWZ. (dokument: oryginał lub czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę podpisującego ofertę). g) dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia: uprawnienia budowlane (wszystkie branże), zaświadczenia o przynależności do Branżowej Izby Inżynierów Budownictwa, ( dokumenty: oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę podpisującego ofertę) - na załączniku Nr 2 do SIWZ, h) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( dokument: oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę podpisującego ofertę), i) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ( dokumenty: oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę podpisującego ofertę), j) wykaz robót budowlanych wykonanych w ciągu 5 lat ( licząc wstecz od daty otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy , to w tym okresie o wartości nie mniejszej niż 2.000.000,00zł brutto każda - wymagane trzy zamówienia zrealizowane jako wykonawca - załącznik Nr 3. Do załącznika należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że ww. roboty zostały ocenione przez Inwestora pozytywnie lub poprawnie lub rzetelnie lub w sposób zgodny z zasadami sztuki budowlanej lub wymogami przepisów budowlanych lub z należytą starannością lub tym podobne określające prawidłowe zrealizowanie robót - referencje. ( oryginały lub czytelne kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawców podpisujących ofertę), k) oświadczenie oferenta, że zapoznał się z SIWZ i nie wnosi do niej zastrzeżeń , że zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty, że zapoznał się dokumentacją techniczną, ślepym kosztorysem, że dokonał wizji budynku przeznaczonego do adaptacji oraz, że cena ofertowa jest ceną całego przedmiotu zamówienia, nie podlegającą waloryzacji i negocjacji w przypadku zwiększonego koniecznego nakładu robót budowlanych związanych z postępującą degradacją budynku - załącznik Nr 4 do SIWZ, l) wykaz podwykonawców realizujących prace objęte zamówieniem - załącznik Nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć oświadczenie podwykonawców o gotowości do współpracy z Wykonawcą przy realizacji zamówienia ( oryginały lub czytelne kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawców podpisujących ofertę), m) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (odpowiedzialność deliktowa i kontraktowa) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej przy sumie gwarancyjnej nie mniejszej niż 500.000,00zł. W przypadku wykonawców, którzy składają ofertę łączną Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia przez te podmioty polisy wystawionej łącznie na te podmioty. n) informację z banku / spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym/ej wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości min. wartości złożonej oferty - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o) Sprawozdanie finansowe za okres ostatnich trzech lat obrotowych wraz z opinią biegłego rewidenta o badanym sprawozdaniu, jeżeli podlegało badaniu; w przypadku wykonawcy nie zobowiązanego do składania sprawozdań finansowych - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności. W przypadku krótszego okresu działalności - odpowiednie dokumenty za okres prowadzenia tej działalności, p) Wypełniony i podpisany w miejscach dotyczących wykonawców wzór umowy - załącznik Nr 6 do SIWZ. q) Wypełniony i podpisany harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji inwestycji - załącznik Nr 7 do SIWZ, r) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów podanych w pkt. 10.e) składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym oraz, że nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości. Dokumenty są składane w formie oryginału, odpisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosowanie do obowiązujących przepisów. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed: notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż podane wyżej, są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pilskietbs.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach