Przetargi.pl
a) wykonanie projektu architektoniczno-budowlanego przedszkola w Środzie Śląskiej wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę. b) sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji zadania,

Gmina i Miasto Środa Śląska ogłasza przetarg

  • Adres: 55-300 Środa Śląska, Plac Wolności 5
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3173052 w. 52 , fax. 071 3173405
  • Data zamieszczenia: 2009-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Środa Śląska
    Plac Wolności 5 5
    55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3173052 w. 52, fax. 071 3173405
    REGON: 69291493227000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.srodaslaska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    a) wykonanie projektu architektoniczno-budowlanego przedszkola w Środzie Śląskiej wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę. b) sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji zadania,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    wykonanie pełnej dokumentacji technicznej projektowo-kosztorysowej budynku przedszkola wraz e wszystkimi przyłączami dwu oddziałowego w Środzie Śląskiej na części działki gruntowej nr 6/7 AM-9 o powierzchni ok.5290mkw; Program użytkowy nowego przedszkola: przedszkole dla 50 dzieci, 2 oddziałowe z możliwością późniejszej rozbudowy. Każdy oddział z osobnym zapleczem sanitarnym, sala gimnastyczna, szatnia, zaplecze kuchenne ze stołówką, pomieszczenia biurowe i administracji, socjalne, magazyny, pomieszczenia techniczne, pokój nauczycielski, sanitariaty ogólnodostępne, kotłownia przystosowana do paliwa gazowego (sieciowego). Obiekt przystosowany dla osób niepełnosprawnych. Budynek jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, bez stropów i schodów, konstrukcja budynku murowana z bloczków gazobetonowych, konstrukcja dachu drewniana, dach kryty dachowką. opracowanie koncepcji rozbudowy przedszkola opracowanie projektów budowlanych we wszystkich potrzebnych branżach wraz ze szczegółowymi projektami (wykonawczymi) umożliwiającymi wykonanie zamówienia na roboty budowlane bez konieczności dodatkowych opracowań wraz z wszelkimi wymaganymi opiniami i uzgodnieniami; opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych dotyczących przełożenia sieci i przyłączy oraz usunięcia kolizji (w przypadku ich wystąpienia) oraz uwzględnienie ich wykonania; wykonanie badań gruntowo-wodnych i uwarunkowania posadowienia obiektu, w zakresie wymaganym rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 września 1998 r. w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych (Dz.U.Nr126,poz.893); opracowanie projektów: aranżacji wnętrz (doboru materiałów, kolorystyki, sposobu wykończenia i wyposażenia w meble) wszystkich pomieszczeń, technologii kuchni wraz z kompleksowym wyposażeniem zaplecza kuchennego, zagospodarowania terenu ( w tym wjazdy, drogi wewnętrzne , miejsca postojowe, ogrodzenia) oraz placu zabaw; opracowanie kosztorysów - osobno w poszczególnych branżach oraz na wyposażenie przedszkola w meble, technologię kuchni z kompleksowym wyposażeniem zaplecza kuchennego, zagospodarowania terenu, placu zabaw; opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiaru robót dla każdego kosztorysu; pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji na podstawie ustawy Prawo Budowlane i szczegółowych zasadach określonych w projekcie umowy stanowiącej załącznik do niniejszych materiałów przetargowych; przygotowanie i złożenie w imieniu inwestora kompletnego wniosku oraz uzyskanie decyzji o wyłączeniu części gruntów z produkcji rolniczej; przygotowanie i złożenie w imieniu inwestora kompletnego wniosku oraz uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę; udzielanie pisemnych wyjaśnień na zapytania oferentów w sprawach opracowanej dokumentacji projektowej w trakcie prowadzonego później postępowania przetargowego na wybór wykonawcy robót obejmujących swym zakresem opracowaną pracę; wykonanie dokumentacji powykonawczej, czynności odbiorowych i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu, Informacje dodatkowe : 1. Wykonawca we własnym zakresie pozyska mapy do celów projektowych, 2. Koszty wszelkich uzgodnień, pozwoleń w tym również uzyskania wykazu właścicieli gruntów, ponosi wykonawca projektu. 3. Wykonawca projektu wystąpi i uzyska w imieniu Zamawiającego niezbędne do realizacji projektu wypisy wraz z wyrysami z planu przestrzennego zagospodarowania, decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizacje przedsięwzięcia oraz prawomocnego pozwolenia na budowę dla całego zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w artykule 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: a) wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie potwierdzającego wykonanie jednej dokumentacji projektowej o wartości nie mniejszej niż brutto 70.000 PLN (siedemdziesiąt tysięcy złotych), odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia z podaniem wartości, przedmiotu usługi, daty i miejsca wykonania oraz nazwy odbiorcy. Pod pojęciem rodzaju rozumie się wykonanie co najmniej jednego projektu na obiektu użyteczności publicznej b) wskaże do wykonania niniejszego zamówienia minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia projektowe: a. w branży instalacji sanitarnych b. w specjalności architektonicznej c. w branży drogowej d. w branży elektrycznej 3. zobowiążą się do sprawowania nadzoru autorskiego w trakcie realizacji zadania, 4. zobowiążą się do wykonania prac projektowych w określonym przez Zamawiającego terminie. 1.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wykazujące prowadzenie działalności objętej przedmiotem zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. informację o doświadczeniu zawodowym (Doświadczenie zawodowe) Wykonawcy. Wykaz powinien zawierać: przedmiot usługi, wartość, datę, miejsce wykonania oraz nazwę odbiorcy - wypełniony i podpisany załącznik do SIWZ. Należy załączyć dokumenty np. referencje potwierdzające, że wymieniana usługa została wykonana należycie; 3. informację o osobach (Potencjał kadrowy), które będą skierowane do wykonania zamówienia zgodnie z pkt. 5.1.2.b. SIWZ. Do wykazu należy załączyć uprawnienia wraz z aktualnymi zaświadczeniami o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego - stosownie do branży dla każdej z osób wymienionych w załączniku 4 do SIWZ; (uprawnienia i zaświadczenie). 4 Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczenia z postępowania - wypełniony i podpisany załącznik nr 1 do SIWZ 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.srodaslaska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach