Gmina Miękinia ogłasza przetarg
- Adres: 55-330 Miękinia, ul. Kościuszki 41
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3178116, 3178016 , fax. 071 3178016
- Data zamieszczenia: 2009-12-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miękinia
ul. Kościuszki 41 41
55-330 Miękinia, woj. dolnośląskie
tel. 071 3178116, 3178016, fax. 071 3178016
REGON: 93193504600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.miekinia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BUDOWA DRÓG DOJAZDOWYCH DO TERENÓW STERFY PRZEMYSŁOWEJ W RAMACH ZADANIA- BUDOWA INFRASTRUKTURY WSPIERAJĄCEJ TWORZENIE I ROZWÓJ PRZEDSIĘBIORSTW W OBRĘBIE BŁONIE - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest budowa dróg dojazdowych do terenów strefy przemysłowej w ramach zadania: Budowa infrastruktury wspierającej tworzenie i rozwój przedsiębiorstw w obrębie Błonie. 2.Zakres robót obejmuje: 1)Roboty ziemne i rozbiórkowe: a.wykonanie robót przygotowawczych i ziemnych, w tym niwelacja terenu, b.usunięcie górnych warstw ziemi - korytowanie pod warstwy konstrukcyjne wraz z dogęszczeniem, c.rozebranie istniejącego zjazdu z drogi powiatowej, d.wykonanie wykopów pod przepusty, e.budowa nasypów drogowych, 2)Wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni drogowej: a.budowa przepustów z rur PEHD na podsypce z pospółki, b.wykonanie stabilizacji gruntu spoiwem hydraulicznym, c.wykonanie podbudowy z kruszywa, d.wykonanie podbudowy z betonu asfaltowego, e.wykonanie warstwy wiążącej ścieralnej z betonu asfaltowego, 3)Wykonanie terenów zielonych i oznakowania docelowego. 3.Szczegółowy zakres robót zawiera Dokumentacja projektowa. 4.Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również: -organizowanie i zagospodarowanie miejsca wykonywanych prac, -obsługa geodezyjna budowy, - zagospodarowanie odpadów zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 27.04.2001 r. ( Dz. U. z 2007 r. Nr 39,poz. 251 z późniejszymi zmianami ), - posiadać dla wbudowanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną. Jakość materiałów powinna odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie ( art. 10 Prawa Budowlanego ). - Wykonawca zobowiązuje się zamontować i utrzymać na swój koszt liczniki zużycia wody i energii elektrycznej, zapewnić ochronę znajdującego się na nim mienia oraz warunki bezpieczeństwa. - po zakończeniu realizacji przedmiotu umowy przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej łącznie z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną oraz wykonanie niezbędnych odbiorów - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332269
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 20 000.00 złotych
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: 1)Spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2)Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 3)Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4)Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia wykonał minimum dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowa ( budowa rozumiana według definicji zawartej w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm. ) drogi o nawierzchni asfaltobetonowej o wartości budowy co najmniej 1 300 000 złotych brutto każda. 5) Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób: a) kierownik budowy - osoba posiadająca określone przepisami Prawa Budowlanego (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz 1118 ze zm.) uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa), w zakresie kierowania robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego, z łącznym 5 letnim doświadczeniem zawodowym jako kierownik budowy. 6)Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiada ważne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 800 000 tys. PLN. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach załączonych do oferty. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ustęp 1 pkt 1-3 ustawy Pzp. 2)Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 5)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 SIWZ). Jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował zobowiązany jest złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 6)Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia -dotyczy kierownika budowy: a)decyzja o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, b)zaświadczenie potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 7)Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.bip.miekinia.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Radostowie Średnim dz. Nr 6,8/1 ( w części), Radostów Dolny, dz. Nr 299 ( w części
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych Kościelniki Dolne dz. Nr 92, 208
Dodano: 2016-06-15 - Wykonanie drogi dojazdowej tymczasowej z płyt drogowych o wymiarach 3,0 x 1,5 x 0,15 metra - ul. Konwaliowa oraz część ul. Wrzosowej w m. Grębocice.
Dodano: 2016-04-15 - Bieżące naprawy nawierzchni i urządzeń dróg leśnych realizowane w ramach utrzymania przejezdności dróg na terenie Nadleśnictwa Jawor
Dodano: 2014-11-12 - Odbudowa drogi z nawierzchni bitumicznej wraz z poboczami oraz rowu odwadniającego w kilometrażu od 0,00-0, 150 km w miejscowości Komarno nr dz. 350 powódź lipiec 2012 r.
Dodano: 2014-07-08 - Przebudowa dróg w Ruszowie
Dodano: 2014-05-20 - Przebudowa dróg w Starym Węglińcu, Zielonce i Jagodzinie
Dodano: 2014-05-07 - Przebudowa dróg w Czerwonej Wodzie
Dodano: 2014-04-30 - Przebudowa chodników i parkingu w Ruszowie
Dodano: 2014-04-29 - Wykonanie drogi dojazdowej tymczasowej z płyt drogowych o wym. 3,0 m x 1,5 m - ul. Irysowa oraz część ulicy Wrzosowej w m. Grębocice.
Dodano: 2014-01-24