Gmina Prudnik ogłasza przetarg
- Adres: 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 774 066 200 , fax. 774 066 228
- Data zamieszczenia: 2020-02-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Prudnik
ul. Kościuszki 3
48-200 Prudnik, woj. opolskie
tel. 774 066 200, fax. 774 066 228
REGON: 52652900000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.prudnik.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zwiększenie efektywności energetycznej budynku Urzędu Miejskiego w Prudniku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynku Urzędu Miejskiego w Prudniku przy ul. Kościuszki 3. Zakres zamówienia: 1) wymiana zewnętrznej stolarki okiennej i renowacja stolarki drzwiowej, 2) remont dachu - demontaż orynnowania, obróbek blacharskich, pokrycia dachowego, - demontaż deskowania, - demontaż elementów konstrukcji dachu podlegających wymianie, - montaż nowych elementów konstrukcji dachu, - montaż obróbek blacharskich i orynnowania, - montaż nowego pokrycia z blachy stalowej płaskiej, - docieplenie połaci dachowej, - docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją, - przemurowanie kominów, - demontaż istniejącej i montaż nowej instalacji odgromowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto do oferty należy dołączyć: a) pisemne zobowiązanie do udostępnienia doświadczenia, zdolności zawodowej lub finansowej (jeżeli dotyczy), b) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- PSP Nr 26 - modernizacja pokrycia dachowego budynku szkoły.
Dodano: 2024-07-04 - Modernizacja gminnych lokali mieszkalnych w Kędzierzynie-Koźlu II
Dodano: 2024-07-03 - Budowa budynku magazynowo - gospodarczego w Łambinowicach przy ul. Muzealnej 4 wraz z montażem odnawialnych źródeł energii oraz z poprawą otoczenia
Dodano: 2024-07-02 - „Budowa hali sportowej w Publicznej Szkole Podstawowej nr 26 w Opolu” w trybie „zaprojektuj-wybuduj”
Dodano: 2024-06-26 - WIW.DA.272.6A.2024 - Wykonanie remontów pomieszczeń w budynku Zakładu Higieny Weterynaryjnej
Dodano: 2024-06-26 - Zamek w Krapkowicach (Zespół Szkół Zawodowych im. Piastów Opolskich w Krapkowicach) – częściowa rewitalizacja ściany południowej
Dodano: 2024-06-26 - Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej nr 105763 O ul. Kościelna w miejscowości Sieroniowice
Dodano: 2024-06-24 - Modernizacja i budowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Cisek
Dodano: 2024-06-24 - Termomodernizacja budynku "D" w ZPO
Dodano: 2024-06-20 - III Etap budowy przedszkola w Skoroszycach wraz z wyposażeniem
Dodano: 2024-06-19