Przetargi.pl
Zwiększenie efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Tuchomie.

Gmina Tuchomie ogłasza przetarg

  • Adres: 77133 Tuchomie, ul. Jana III Sobieskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 215 040 , fax. 598 215 056
  • Data zamieszczenia: 2016-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tuchomie
    ul. Jana III Sobieskiego 16
    77133 Tuchomie, woj. pomorskie
    tel. 598 215 040, fax. 598 215 056
    REGON: 77097959400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zwiększenie efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Tuchomie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Zwiększenie efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Tuchomie. Zakres obejmuje termomodernizacje obiektów użyteczności publicznej w Gminie Tuchomie, w miejscowości: Tągowie, Kramarzyny, Nowe Huty, Modrzejewo, Piaszno, Trzebiatkowa, Masłowice Trzebiatkowskie, Tuchomie. Przedmiotowe roboty będą realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. Szczegółowy zakres w/w robót jest opisany w projektach budowlanych (załącznik do SIWZ nr 7), Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik do SIWZ nr 8) oraz przedmiarach robót (załącznik do SIWZ nr 9), z tym, że zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w w/w dokumentacji projektowej. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów spełniających wymagania norm, posiadających odpowiednie certyfikaty i aprobaty techniczne oraz założone w projekcie parametry techniczne. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, zamawiający w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Nazwy własne mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Wszystkie zastosowane elementy mają być dopuszczone do obrotu w handlu i posiadać wszelkie atesty dopuszczenia do użytkowania. Dodatkowo zastosowane elementy powinny spełniać określone prawem normy bezpieczeństwa. Dokumentacja projektowa zawiera wymagania wynikające z art. 29 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia - zadania od 1 do 10. 2.1 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy termomodernizacji budynku OSP wraz ze świetlicą wiejską w Tągowiu oraz modernizacji ogrzewania. 2.2. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy termomodernizacji budynku OSP w Kramarzynach oraz modernizacji ogrzewania. 2.3. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy termomodernizacji budynku OSP, świetlicy wiejskiej, mieszkania w Nowych Hutach wraz z modernizacja ogrzewania.. 2.4. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy termomodernizacji budynku szkolnego, OSP, mieszkań w Modrzejewie wraz z modernizacją ogrzewania. 2.5. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 5 dotyczy termomodernizacji budynków szkolnych w Kramarzynach wraz z modernizacją ogrzewania. 2.6. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 6 dotyczy termomodernizacji budynku OSP w Piasznie wraz z modernizacją ogrzewania. 2.7. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 7 dotyczy termomodernizacji budynku OSP w Trzebiatkowej wraz z modernizacją ogrzewania. 2.8. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 8 dotyczy termomodernizacji budynku świetlicy wiejskiej w Masłowicach Trzebiatkowskich wraz z modernizacją ogrzewania. 2.9. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 9 dotyczy termomodernizacji budynku OSP z lokalami mieszkalnymi w Tuchomiu. 2.10 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 10 dotyczy termomodernizacji budynku sali gimnastycznej przy Zespole Szkół w Tuchomiu. 3. Wymagania dot. zatrudnienia osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę 1) Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia zostały określone we wzorze umowy - załączniku nr 4 do niniejszej specyfikacji. 2) Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) Roboty izolacyjne b) Roboty blacharskie c) Roboty instalacyjno-sanitarne 3) Wykonawca oświadczy Zamawiającemu, że zatrudni pracowników na podstawie umowy o pracę w zakresie czynności wskazanych przez Zamawiającego w pkt 2) W przypadku gdy dany zakres robót ma być wykonywany przez Podwykonawcę, oświadczenie, o którym mowa powyżej, obowiązany jest złożyć Podwykonawca. 4) Zamawiający ma prawo zlecić odpowiednim służbom kontrolę w zakresie spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę do wykonania czynności wskazanych w pkt 2) 5) W przypadku stwierdzenia przez odpowiednie służby, że Wykonawca lub podwykonawca nie spełnienia wymogu w zakresie zatrudnienia na umowę o pracę do wykonania czynności wskazanych w pkt. 2) Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną, na podstawie negatywnej kontroli odpowiednich służb.

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium w zakresie poszczególnych zadań od 1 do 10 w wysokości: 1) dla zadania nr 1 w wysokości: 2 500 zł, słownie: dwa tysiące pięćset złotych 2) dla zadania nr 2 w wysokości: 3 500 zł, słownie: trzy tysiące pięćset złotych. 3) dla zadania nr 3 w wysokości: 2 500 zł, słownie: dwa tysiące pięćset złotych. 4) dla zadania nr 4 w wysokości: 6 500 zł, słownie: sześć tysięcy pięćset złotych. 5) dla zadania nr 5 w wysokości: 10 000 zł, słownie: dziesięć tysięcy złotych. 6) dla zadania nr 6 w wysokości: 2 000 zł, słownie: dwa tysiące złotych. 7) dla zadania nr 7 w wysokości: 3 000 zł, słownie: trzy tysiące złotych. 8) dla zadania nr 8 w wysokości: 2 000 zł, słownie: dwa tysiące złotych. 9) dla zadania nr 9 w wysokości: 2 500 zł, słownie: dwa tysiące pięćset złotych. 10) dla zadania nr 10 w wysokości: 8 000 zł, słownie: osiem tysięcy złotych. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Bytowie nr konta 68 9321 0001 0000 1821 2000 0050 z adnotacją: "wadium - Zwiększenie efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Tuchomie – zadanie nr .......". 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 10. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach