Gmina Bytów ogłasza przetarg
- Adres: 77100 Bytów, ul. 1-go Maja
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 59 822 20 11 , fax. 59 822 25 92
- Data zamieszczenia: 2017-04-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bytów
ul. 1-go Maja 15
77100 Bytów, woj. pomorskie
tel. 59 822 20 11, fax. 59 822 25 92
REGON: 77097949900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zamiatanie na mokro ulic, chodników i placów na terenie miasta Bytowa. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część I. Mechaniczne zamiatanie ulic na mokro na terenie miasta Bytowa. Zakres obejmuje: a. mechaniczne zamiatanie ulic na mokro w tym, zamiatanie pozimowe, ze szczególnym uwzględnieniem pasa jedni przy krawężniku o szerokości 1,5 m oraz zatok komunikacyjnych i zatok parkingowych, w tym strefy płatnego parkowania w centrum miasta, b. usługę należy wykonywać specjalistycznym sprzętem tak aby nawierzchnia po zakończeniu prac była wolna od zanieczyszczeń, w tym papierów, liści, piasku, błota oraz innych odpadów, całkowita długość ulic objętych zamówieniem w okresie trwania umowy wyniesie max. 1198 km 296 m, c. Wykonawca będzie w każdy piątek przedkładał Zamawiającemu harmonogram planowanych prac na kolejny tydzień obowiązywania umowy – przystąpienie do wykonywania usługi na dany tydzień będzie następować wyłącznie po akceptacji harmonogramu przez Zamawiającego drogą e-mail, d. Wykonawca jest zobowiązany do przekazana zebranych odpadów do wskazanego punktu zajmującego się odzyskiem i unieszkodliwianiem odpadów, tj. Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sierzno Sp. z o. o. w Sierznie, gm. Bytów i poniesienie kosztów ich zagospodarowania, sprowadzających się do uiszczenia należytych kwot według obowiązującego w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów cennika, e. Wykonawca jest zobowiązany do przedkładania Zamawiającemu wymaganych prawem sprawozdań z ilości i rodzaju zebranych i przekazanych surowców – na wniosek Zamawiającego Wykonawca przedłoży również raporty dzienne zbiórki odpadów celem dokonania kontroli usługi, f. Wykonawca jest zobowiązany do przedkładania Zamawiającemu informacji o ewentualnych zniszczeniach i nieprawidłowościach; g. Wykonawca jest zobowiązany posiadać ostateczną decyzję o pozwoleniu na transport odpadów zgodnie z itp. 233 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. Decyzja winna zawierać zezwolenie na transport odpadów ze sprzątania ulic o kodzie 20.03.03. Dokument należy przedłożyć Zamawiającemu do wglądu w dniu podpisania umowy na wykonywanie usług. Część II. Mechaniczne zamiatanie na mokro chodników, parkingów i placów oraz obsługa do 30 imprez okolicznościowych na terenie miasta Bytów. Zakres obejmuje: a. mechaniczne zamiatanie na mokro i ręczne zamiatanie chodników w tym, zamiatanie pozimowe obejmujące oczyszczanie powierzchni max. 1142730m2 chodników w ciągu obowiązywania umowy, b. mechaniczne zamiatanie na mokro placów obejmujące oczyszczanie powierzchni max. 78024 m2placów w ciągu obowiązywania umowy, c. mechaniczne zamiatanie na mokro parkingów obejmujące oczyszczanie powierzchni max. 94890m2 parkingów w ciągu obowiązywania umowy, d. obsługę do 30 imprez okolicznościowych, obejmującą ustawienie przy okazji każdego wydarzenia do 8 szt. Pojemników na odpady zmieszane o pojemności co najmniej 120 l, opróżnianie pojemników w czasie trwania imprezy w miarę potrzeb oraz usunięcie pojemników nie później niż w ciągu 24 godzin po zakończeniu wydarzenia. Max. Ilość zebranych odpadów to 50 m3 w ciągu trwania umowy, e. usługi należy wykonywać ręcznie lub specjalistycznym sprzętem tak aby nawierzchnia po zakończeniu prac była wolna od zanieczyszczeń, w tym papierów, liści, piasku, błota oraz innych odpadów, f. Wykonawca jest zobowiązany do przekazana zebranych odpadów do wskazanego punktu zajmującego się odzyskiem i unieszkodliwianiem odpadów, tj. Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sierzno Sp. z o. o. w Sierznie, gm. Bytów i poniesienie kosztów ich zagospodarowania, sprowadzających się do uiszczenia należytych kwot według obowiązującego w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów cennika, g. Wykonawca jest zobowiązany do przedkładania Zamawiającemu wymaganych prawem sprawozdań z ilości i rodzaju zebranych i przekazanych surowców. Na wniosek Zamawiającego Wykonawca przedłoży również raporty dzienne zbiórki odpadów celem dokonania kontroli usługi, h. Wykonawca jest zobowiązany do przedkładania Zamawiającemu informacji o ewentualnych zniszczeniach i nieprawidłowościach,
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000 zł (słownie złotych: trzy tysiące ) na każdą część zamówienia, na którą będzie składana oferta. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w itp. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank ekso S.A.I/O Bytów nr 64 1240 3783 1111 0000 4080 8675 z dopiskiem Wadium – Zamiatanie ulic – część … . Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania kwoty na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. W przypadku gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi jednoznacznie wynikać: a) zobowiązanie gwaranta ( banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (Beneficjenta) przedłożone w okresie obowiązywania gwarancji, zawierające oświadczenie, że wystąpiła jedna z okoliczności określonych w itp. 46 ust. 4a i 5 ustawy , b) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 6. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna należy dołączyć do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa ulicy Piaskowej w Czersku
Dodano: 2017-04-28 - Przebudowa drogi ppoż. nr 35 w leśnictwach Trzebielino i Wiatrołom
Dodano: 2017-04-28 - Prace konserwacyjne w budynkach nr 7 i nr 8 w kompleksie wojskowym m. Łeba oraz nr 14 i nr 3 w kompleksach wojskowych m. Lębork
Dodano: 2017-04-21 - Wyposażenie szkół w gminie Tuchomie w pomoce logopedyczne
Dodano: 2017-04-21 - Cześć I - Jednorazowa dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Działu Wsparcia Informatycznego Uniwersytetu Gdańskiego. Część II - Jednorazowa dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla Katedry Ekologii Roślin Wydziału Biologii Uniwersytetu Gdańskiego. Część III - Jednorazowa dostawa drukarek laserowych, drukarki atramentowej i urządzeń wielofunkcyjnych dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Gdańskiego.
Dodano: 2017-04-20 - Remont budynku usługowo – biurowego w Bytowie ul. Kardynała Josyfa Slipyja 1.
Dodano: 2017-04-10 - MODERNIZACJA ENERGETYCZNA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W GMINIE LUZINO
Dodano: 2017-04-10 - Budowa układu drogowego łączącego drogę wojewódzką nr 221 z drogą krajową nr 20 w Kościerzynie” CZĘŚĆ I: budowa dróg wraz z infrastrukturą CZĘŚĆ II:oznakowanie pionowe i poziome wraz z urządzeniami bezpieczeństwa ruchu
Dodano: 2017-04-07 - ROBOTY REMONTOWE W KOMPLEKSACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ KOMENDĘ PORTU WOJENNEGO GDYNIA Z PODZIAŁEM NA TRZY CZĘŚCI: CZĘŚĆ I: REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU 1/4089 MIEJSCE: GDYNIA UL. PUŁASKIEGO 7 CZĘŚĆ II: KONSERWACJA POMIESZCZEŃ BUDYNKU NR 20/4039 MIEJSCE: GDYNIA UL. ORLĄT LWOWSKICH 1 CZĘŚĆ III: NAPRAWA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W BUDYNKU NUMER 60/4001 MIEJSCE: GDYNIA UL. RONDO BITWY POD OLIWĄ 1
Dodano: 2017-03-30 - Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy naukowych w celu realizacji zajęć dydaktycznych w ramach projektu „Dzieciaki Bystrzaki” realizowanego na terenie gminy Żukowo, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Oś Priorytetowa 3. Edukacja.
Dodano: 2017-03-30