Przetargi.pl
Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń na potrzeby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej.

Gmina Przywidz ogłasza przetarg

  • Adres: 83-047 Przywidz, ul. Gdańska 7
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6825146 , fax. 058 6825225
  • Data zamieszczenia: 2015-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przywidz
    ul. Gdańska 7 7
    83-047 Przywidz, woj. pomorskie
    tel. 058 6825146, fax. 058 6825225
    REGON: 19167499000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.przywidz.pl/zamowienia-publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń na potrzeby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie adaptacji pomieszczeń sali gimnastycznej w budynku użyteczności publicznej przy ul. Uhlenberga 10 w Przywidzu, działka nr 186/2 obręb Przywidz. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) wykonanie ścianek działowych, 2) wykonanie sieci elektrycznej, telefonicznej, komputerowej, 3) wykonanie instalacji wodociagowej i kanalizacyjnej, 4) montaż urzadzeń do sanitariatów, pomieszczenia socjalnego, 5) roboty wykończeniowe: malowanie, kafelkowanie 3. Roboty budowlane prowadzone są w oparciu o decyzję o pozwoleniu na budowę. 4.Wykonawca we własnym zakresie zorganizuje czasowe zaplecze budowy na terenie przeznaczonym pod realizację zadania. 5. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 6. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 7. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 8. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 9. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę lub osoby, którymi się posługuje podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 10. Jeżeli Wykonawca zamierza wykonać zmówienia z udziałem podwykonawców zobowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 11. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 60 miesięcy gwarancji jakości i rękojmi za wady, z wyłączeniem systemów i urządzeń objętych przedmiotem zamówienia, dla których gwarancji udziela producent - w przypadku systemów i urządzeń objętych przedmiotem zamówienia obowiązuje okres gwarancji zgodnie z warunkami gwarancji producenta, jednak nie krótszy niż 24 miesiące. Bieg terminu gwarancji jakości i rękojmi za wady rozpoczyna się od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy, a w przypadku stwierdzenia wad, od ich usunięcia i przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy jako należycie wykonanego. 12. Zakres prac do wykonania określony jest szczegółowo w dokumentacji projektowej: załącznik A Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót załącznik B Dokumentacja projektowa załącznik C Przedmiar robót 45000000-7 roboty budowlane, 45453000-7 roboty remontowe i renowacyjne, 45332400-7 roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego, 45330000-9 hydraulika i roboty sanitarne, 45300000-0 roboty w zakresie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 5 000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.przywidz.pl/zamowienia-publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach