Przetargi.pl
Przebudowa dróg powiatowych zarządzanych przez ZDP Słupsk z podziałem na 4 zadania ZADANIE nr 1 Przebudowa skrzyżowania dróg powiatowych nr 1197G (ul. Wróblewskiego) i 1112G (ul. Grunwaldzka) w Ustce ZADANIE nr 2 Przebudowa drogi powiatowej nr 1120G Gąbino Komnino (Gmina Ustka) ZADANIE nr 3 Przebudowa drogi powiatowej nr 1177G Głobino Warblewo (Gmina Słupsk) ZADANIE nr 4 Przebudowa drogi powiatowej nr 1170G w m. Kwakowo wraz z budową chodnika (Gmina Kobylnica)

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Słoneczna 16e
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8420730, 0598420269 , fax. 0598420284
  • Data zamieszczenia: 2015-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Słoneczna 16e 16e
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 059 8420730, 0598420269, fax. 0598420284
    REGON: 77098312400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg powiatowych zarządzanych przez ZDP Słupsk z podziałem na 4 zadania ZADANIE nr 1 Przebudowa skrzyżowania dróg powiatowych nr 1197G (ul. Wróblewskiego) i 1112G (ul. Grunwaldzka) w Ustce ZADANIE nr 2 Przebudowa drogi powiatowej nr 1120G Gąbino Komnino (Gmina Ustka) ZADANIE nr 3 Przebudowa drogi powiatowej nr 1177G Głobino Warblewo (Gmina Słupsk) ZADANIE nr 4 Przebudowa drogi powiatowej nr 1170G w m. Kwakowo wraz z budową chodnika (Gmina Kobylnica)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZADANIE nr 1 Przebudowa skrzyżowania dróg powiatowych nr 1197G (ul. Wróblewskiego) i nr 1112G (ul. Grunwaldzka) w Ustce Opis robót Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przebudowy skrzyżowania dróg powiatowych nr 1197G (ul. Wróblewskiego) i 1112G (ul. Grunwaldzka) w Ustce na łącznej powierzchni 3100m2. Zakres prac obejmuje wykonanie frezowania nawierzchni bitumicznej, regulację wysokościową studni, wpustów i zaworów oraz wykonanie nakładki bitumicznej z betonu asfaltowego dla ruchu KR 1 2 warstwa wyrównawcza o grubości 3cm i warstwa ścieralna o grubości 3cm wraz z wykonaniem odcinków ścieków przykrawężnikowych z kostki kamiennej na ławie z betonu cementowego. Należy również wykonać modernizację sygnalizacji świetlnej w obrębie skrzyżowania ZADANIE nr 2 Przebudowa drogi powiatowej nr 1120G Gąbino Komnino (Gmina Ustka) Opis robót Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przebudowy drogi powiatowej nr 1120G (Smołdzino Lubuczewo) od km 10+000 do km 11+800 na łącznej długości 1,8km i powierzchni jezdni 950m2 i 2130m2 powierzchni chodnika i zjazdów na posesje z kostki betonowej. Zakres prac obejmuje wykonanie nakładki bitumicznej z betonu asfaltowego dla ruchu KR 1 2 warstwa wyrównawcza o grubości 3cm i warstwa ścieralna o grubości 3cm, obustronnych poboczy z kruszywa łamanego o szerokości 0,75m oraz odcinka chodnika o szerokości 1,5m z kostki betonowej gr. 6cm na podsypce cementowo piaskowej w obramowaniu z obrzeży betonowych i krawężnika betonowego wraz ze zjazdami na posesje z kostki betonowej gr. 8cm na podsypce cementowo piaskowej na szerokości chodnika. ZADANIE nr 3 Przebudowa drogi powiatowej nr 1177G Głobino Warblewo (Gmina Słupsk) Opis robót Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przebudowy drogi powiatowej nr 1177G (Głobino Dobieszewo granica powiatu słupskiego) od km 4+050 do km 5+050 w m. Warblewo na łącznej długości 1,0km. Zakres prac obejmuje wykonanie poszerzenia jezdni bitumicznej do szerokości 5,5m wraz z wykonaniem warstw betonu asfaltowego dla ruchu KR 1 2 warstwa wyrównawcza o grubości 4cm i warstwa ścieralna o grubości 4cm. Jezdnia na długości przebudowy ujęta w oporniki betonowe na ławie z betonu cementowego. Należy również wykonać chodniki z kostki betonowej wraz ze zjazdami na posesje obramowane krawężnikiem betonowym na ławie z betonu cementowego i obrzeżami betonowymi oraz przeprowadzić renowację rowów przydrożnych. Przewidziano również wykonanie pobocza z kruszywa łamanego. ZADANIE nr 4 Przebudowa drogi powiatowej nr 1170G w m. Kwakowo wraz z budową chodnika (Gmina Kobylnica) Opis robót Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przebudowy drogi powiatowej nr 1170 (Kwakowo Lubuń Żelkówko) od km 0+000 do km 0+765 na łącznej długości 0,765km. Zakres prac obejmuje wykonanie w m. Kwakowo odcinka poszerzenia istniejącej nawierzchni do szerokości 5,5m wraz z wykonaniem konstrukcji jezdni w obrębie skrzyżowania z drogą powiatową nr 1171G oraz wykonanie nakładki bitumicznej z betonu asfaltowego dla ruchu KR 1 2 , warstwa profilowa o śr. grubości 2cm, warstwa wyrównawcza o grubości 3cm i warstwa ścieralna o grubości 3cm oraz obustronnych poboczy z kruszywa łamanego o szerokości 0,75m, wykonanie na odcinku od m. Kwakowo w kierunku m. Lubuń do istniejącego cmentarza odcinka chodnika z kostki betonowej gr. 6cm na podsypce cementwo piaskowej w obramowaniu z obrzeży betonowych, wykonanie odcinka kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami i wpustami deszczowymi. Zaleca się przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w terenie celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie robót zgodnie z SST i technologią robót wyszczególnioną w pozycjach katalogów kosztorysu po cenach oferowanych. Wykonawca zobowiązuje się do wbudowania materiałów zgodnie z obowiązującymi normami oraz przedłożenia Zamawiającemu atestów na wbudowane materiały dotyczące przedmiotu zamówienia. Wykonawca przy przedstawianiu harmonogramu rzeczowo finansowego musi przedstawić do zaakceptowania Zamawiającemu atesty do wbudowania materiałów budowlanych oraz recepty na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić roboty tak, aby możliwy był ruch kołowy i pieszy przez cały okres ich trwania w miejscu prowadzenia robót sprawować nadzór nad bezpieczeństwem użytkowników drogi zapewnić warunki bezpieczeństwa pracownikom wykonującym roboty drogowe Oznakowania wykonywanych robót, pracującego sprzętu oraz zabezpieczenia pracowników dokonuje Wykonawca, zgodnie z Instrukcją oznakowania robót prowadzonych w pasie drogowym i innymi przepisami w tym zakresie. Wykonawca robót odpowiada również za wszelkie skutki wynikające z pracy pod ruchem. Oznakowanie i zabezpieczenie robót musi być zgodne z zaakceptowanym przez Zamawiającego projektem organizacji ruchu. Projekt organizacji ruchu na czas wykonywania robót winien być sporządzony przez Wykonawcę i zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem. Odpowiadać za metody organizacyjno techniczne stosowane na placu budowy. Do oferty należy dołączyć pełne kosztorysy ofertowe załącznik nr 10 do SIWZ do wypełnienia, oparte na przedmiarach robót załącznik nr 9 do SIWZ. Wspólny słownik zamówień CPV 45000000 7 Pełna nazwa Roboty budowlane CPV 45233220 7 Pełna nazwa Roboty w zakresie nawierzchni dróg W przypadku stwierdzenia, że roboty wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady przez okres 36 miesięcy na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym oraz w okresie dodatkowej udzielonej gwarancji na miesięcy . Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości wykonanych robót oraz zastosowanych materiałów na okres 36 miesięcy oraz w okresie dodatkowej udzielonej gwarancji na miesięcy . (Szczegóły w projekcie umowy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wadium w wysokości: 5.000,00 PLN (słownie pięć tysięcy PLN) na zadanie nr 1, 8.000,00 PLN (słownie osiem tysięcy PLN) na zadanie nr 2, 20.000,00 PLN (słownie dwadzieścia tysięcy PLN) na zadanie nr 3, 10.000,00 PLN (słownie dziesięć tysięcy PLN) na zadanie nr 4 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach pieniądzu, przelewem na rachunek Zamawiającego w Bank Spółdzielczy Ustka 18 9315 0004 0050 6791 2000 0040 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych gwarancjach ubezpieczeniowych poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wniesione w formie pieniądza powinno być oznaczone w następujący sposób Wadium ZDP.GI Z.272.9.2015 dot. zadania nr Kopię dowodu wniesienia wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zaleca się dołączyć do oferty. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Jako termin wniesienia wadium w formie pieniądza zostanie przyjęty termin uznania na rachunku Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniądz, oryginał dokumentu wadium należy dołączyć do oferty. Wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zgodnie z art. 46 ust. 4a Ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zgodnie z art. 46 ust. 5 Ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Dodatkowa gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zdp.slupsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach