Burmistrz Mogilna ogłasza przetarg
- Adres: 88-300 Mogilno, ul. Gabriela Narutowicza 1
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3185520 , fax. 052 3152693
- Data zamieszczenia: 2009-10-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Mogilna
ul. Gabriela Narutowicza 1 1
88-300 Mogilno, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3185520, fax. 052 3152693
REGON: 00052347100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie jezdni dróg gminnych na terenie Gminy Mogilno z podziałem na zadania nr I i nr II w sezonie zimowym 2009/2010. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: Realizacja zamówienia polegać będzie na świadczeniu usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych Gminy Mogilno w ramach zadań nr I i nr II, przy czym realizacja obejmuje utrzymanie stanu 24 - godzinnej gotowości do świadczenia usług objętych umową oraz ich faktyczne wykonanie na podstawie zlecenia Zamawiającego odnotowane przez obie strony w prowadzonej ewidencji. Opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 8, 9 i 9a do niniejszej specyfikacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)wykonywali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia tj. usługi odśnieżania lub usuwania oblodzeń z podaniem wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje lub protokoły odbioru), b)posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej w zakresie działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów, które należy dołączyć do oferty. 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych , powinien do oferty dołączyć: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. c) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, na druku, który stanowi załącznik nr 5 do specyfikacji. 2.W celu potwierdzenia, opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów do oferty: a)wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej jednej usługi, odpowiadających swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia tj. usługi odśnieżania lub usuwania oblodzeń z podaniem wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania- załącznik nr 6 b)dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje lub protokoły odbioru). 3.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów do oferty: a) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólna polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dokumenty załączone do oferty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną przez Wykonawcę do reprezentowania go w sprawach zobowiązań majątkowych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mogilno.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- świadczenie usług wg potrzeb Zamawiającego przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie 2016/2017
Dodano: 2016-07-26 - Usługi utrzymania porządku i czystości na terenach uniwersyteckich
Dodano: 2016-03-04 - Odśnieżanie w okresie zimowym dróg gminnych w celu ich przejezdności w miejscowościach Wrocki, Pląchoty, Cieszyny, Pusta Dąbrówka, Karczewo, Kujawa.
Dodano: 2016-01-12 - Odśnieżanie w okresie zimowym dróg gminnych w celu ich przejezdności w miejscowościach Ostrowite, Sokoligóra.
Dodano: 2016-01-11 - Odśnieżanie w okresie zimowym dróg gminnych w celu ich przejezdności w miejscowościach Olszówka, Skępsk, Gajewo.
Dodano: 2016-01-11 - Sprzątanie jezdni, parkingów i chodników gminnych w okresie wiosenno - letnio - jesiennym oraz zimowe utrzymanie parkingów i chodników gminnych znajdujących się w granicach miasta Mogilna w roku 2016.
Dodano: 2015-12-16 - Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Białe Błota
Dodano: 2015-12-11 - Odśnieżanie dróg gminnych na terenie Gminy Zbójno w 2016 r.
Dodano: 2015-12-08 - Odśnieżanie dróg gminnych na terenie Gminy Radomin w okresie roku kalendarzowego 2016
Dodano: 2015-12-04 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2015/2016
Dodano: 2015-12-01